Jac : had je nog niet gespot :)) ja was zeker leuk en hoe was jouw uitje geweest, ook de moeite om een keer te doen ?
zo, weer veilig thuis zeg, blij toe.
@ raak goed bezig hoor!
Naam ja ik denk het wel: Millie… Of Mollie… Vader heet Mikkel, en moeder heet Jolie…
@beps: klinkt leuk! Leuk het vernoemen van… Hebben wij gedaan met Kolin. Zo heette zijn opa haha
@raak: ja ik kan het aanraden! Vond het erg mooi en leuk! Het is natuurlijk wel anders dan de grotten.
@raak
Dat ziet er goed uit, het huis in roggel.
Uren kunnen lopen, heerlijk hoor dat het nu kan!
@beps
Een lief klein poesje op komt, leuk!
@linda
Een beetje in de lappenmand.
Wij een heerlijk weekend gehad. Zaterdag met het stoomtreintje (met pieten) naar de boot van de sint, daar de sint ontmoeten, lekker zingen en ook nog een kadootje.
Zondag op verjaardag bij de kinderen van mijn zus, daar lekker gegeten. Alleen die mist…
Bloem : ja was echt erg he die mist, moet morgenvroeg naar Antwerpen maar zit te twijfelen of ik wel ga
MK : dat klinkt als een leuk weekend ! Ja dat park kan ik echt aanbevolen, alleen wel een eindje weg voor jullie
Beps : nogmaals proficiat he lol2lol2lol2lol2lol2
@raak: hoe heet het park/huis waar je geweest bent?
@MK: Oh, wat gezellig zo. Weer eens wat anders. Hier komt ie meestal met de boot aan, maar het is ook weleens gebeurt met de stoomtrein. En ook al cadeautjes… toe maar!!! Leuk.
@Raak: Tja… daar zou ik ook even over na moeten denken of ik dat wel zou doen. Als wel… doe voorzichtig he!!!
@Beps: Feest? Oh nee… dat was ergens anders. lol2
@Linda: Weer een beetje opgeknapt na al je kuren? Kijk, dat moe zijn, zal nog wel even blijven denk ik, maar zo langzamerhand opbouwen wellicht.
@Bloem: He gelukkig. Ook weer veilig thuis. Morgen ook nog even goed je blik op de weg houden hoor!
Meiden… ik heb Viva net even gewapt. Ik maakte me een beetje zorgen, maar ze is nog steeds beredruk op haar werk en dan s,avonds thuis de boel strak trekken, dus doet momenteel alles via haar foon en heeft geen eens de pc aan, zei ze. Ik hoop voor d’r dat dit niet te lang duurt. Kan nooit goed zijn. Viev… mocht je toevallig wel lezen… :dag: :kus:
Oh ja… kokkie gebit was helemaal klaar, maar vandaag was het pas-dag om te zien hoe die moet komen te zitten zonder pijn en dan volgende week weer terug en dan moet dit op maat zijn, zeg maar.
Zo, ik ga zo ff een WW zak maken, want heb bere koude voeten. Echt waar. Iedereen… :slapen: en tot morgen weer. :dag:
Ikke heb de deken aan staan, en ga zo naar boven… t erg op deze ‘speciale’ dag lol2, gewoon alleen slapen haha…
Linda : hier komt de link nog een keertje http://www.roompotparken.nl/vakantieparken/553283/buitenhof-de-leistert/553372/bungalow-type-7l/facilities.html
@ all : truste en tot morgen :slapen:
mogguh
de mist is hier zo te zien weggetrokken, of alleen in de stad maar igg niet meer zo erg als de afgelopen dagen.
vandaag d-day op t werk. erg gezellig dus (not)
Bloem : sterkte vandaag enne hier is de mist ook minder maar ze zijn nu aan het strooien en er wordt flink gewaarschuwd dus voorzichtig aan he
Wakker maar nog in bed.
@Bloemmie strekte vandaag
Bloem; sterkte vandaag!!!
Hier ook al weer klaarom te gaan werken, hoef deze week maar 6x dus dat valt mee!
latersssss
Raak: 25 November t/m 21 December Bonaire
Askim Mexx: 27 november t/m 19 februari Nederland.
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Bloem,sterkte vandaag.
Hallo meiden, schaam schaam schaam heel even online.
Vandaag knuffeldag maar ook aan de was, de kleine meid slaapt nu heel even dus kan nu heel even met de pc zitten.
Meiden ik loop echt om collega is nu al voor de 6e week thuis, wat logisch is maar ik moet de tent draaiende houden dat houd dus in dat waar we normaal 60 uur voor hebben ik nu in 20 uur voor elkaar moet zien te krijgen. Het werk loopt de kast uit. Vervolgens draait de wereld gewoon door dus thuis gaat ook alles door. en jullie kennen mij…ook dat moet bijgesloft worden. Dan ook nog met paps in de weer (die heeft verzamelwoede en loopt in het tehuis dus vanalles en nogwat bij elkaar te verzamelen ze hebben 60 flessen met luchtverfrisser onder zijn bed vandaan gehaald wat hij dus in een kussensloop had gestopt. Gehakketak over zijn insuline dus ik mocht weer op komen draven om het een en ander te begeleiden. En zo is de dag en de week veel te kort.
Maar nu terug naar jullie.
Roanna lief van je hoor je berichtje…dat waardeer ik echt. En kokkie bijna een stralende lach met mooie tandjes.
Bloem D day vandaag nou klinkt gezellig.
Raak lekker genoten in roggel, zag er gelikt uit hoor…sjiek de fiebel. Enne je gaat goed he lekker kunnen wandelen en dan al die kilo’s kwijt.
Tlr. C. ziek geweest en de sint die hem kende hahahha heel verwarrend voor een kind. Hoe gaat het met zindelijk zijn?
Beps gaat voor een witte poes, dat is heel wat anders dan de donkere die je altijd had…leuk hoor een kitten dat wordt nog wat met de dames.
Linda nog steeds ziek.
Mk, jij ook druk met de kids, sinterklaas en school
Wendy, meissie van harte hoor het is jullie zo gegunt…enne die datum he.
Mexx de laatste daagjes aan het aftellen voordat askim komt, en jij van harte dat je weer tante gaat worden.
Jac slaat een jaartje vakantie over maar wil dan naar costa rica kijk dat is ook niet misselijk.
Ik wil nog steeds boeken voor sept. weet alleen nog niet hoe en wat. Zag wel een leuke maar ben er nog niet over uit, zit ik weer in oba maar dan bij acar.
Misschien toch eens wat anders dan oba, maar ja zon is zon en bij acar is het een leuk bedrag.
Zo meiden ik ga er weer met gierende banden vandoor. Ik lees wel mee hoor maar heb gewoon geen tijd op de pc op te starten om achter de pc te gaan zitten.
Viva,ook aan jezelf denken he… Zindelijkheid van C gaat goed,s’nachts nog wel een luier omdat die s’morgens wel goed zwaar is.
Viva denk aan jezelf…wij wachten even af wat er allemaal gebeurt voordat we sept boeken
Er is sprake van een hondje, poesje en alles voor we weggaan in juni…pfffff ![]()
Goedemorgen.
Zo te zien hier de mist ook wel wat minder, maar zeker niet weg. Maarja… ik hoef toch de weg niet op. Daarnet weer een geen verbinding met het internet, dus maar even weer aan de reset en stofgezogen. Is dat weer klaar.
@Bloem: Sterkte en hopenlijk kom je met niet al te negatieve berichten terug.
@Mexx: Ja…:wub: nog maar een paar daagjes. En dan toch werken, dus zijn ze zo om.
@Raak: En? Ga jij wel de weg op vandaag? Zuidelijker moet het minder erg zijn en schijnt er zelfs een zonnetje, althans de weerberichten dan he!!
@Beps: Nog in bed. Opstaan nu… lol2
@Viva: Lekker weer knuffeldag:wub: en neem dan meteen zelf ook een beetje rust na het wasje weggewerkt te hebben.
Mooie (NOT) verhalen dan weer over je vader. Het is toch van de zotte met die man he. Hoe komt ie daar nu weer bij om dat te gaan verzamelen. Bang dat er oorlog komt ofzo. Nouja… we kunnen er ook nog wel om lachen, maar het komt iedere keer wel op jou bordje. Nou, hou je haaks deerne. :kus:
Enne…Acar… dat knalrode gebouw midden in het WC van Oba, waar je inderdaad voor een drol kunt zitten. Afgelopen jaar nog bijna een aspergecollega van kokkie naar toe willen sturen, maar ging op het laatste moment toch niet door.
Zo, nu ff showeren. Krijg zo weer koffievisite. Laterssssssss :dag: