@Wendy: En Jacco natuurlijk ook. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Een hele fijne tijd gewenst. J.P wordt dan eindelijk opa. Hihihi. :cheer:
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/baby/animaatjes-babies-92447.gif
@Wendy: En Jacco natuurlijk ook. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Een hele fijne tijd gewenst. J.P wordt dan eindelijk opa. Hihihi. :cheer:
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/baby/animaatjes-babies-92447.gif
@Mexx: Goed hoor!!! >>> Weltrusten.
@wendy: van harte gefeliciteerd met dit fantastische nieuws
@roanna: idd hier al even niet geweest, maar ben vorige week weer naar dokter geweest omdat kuur afgelopen was en klachten nog niet helemaal weg waren. Kuur is verlengd tm morgenvroeg, dan de laatste, infectie moet dan weg zijn maar ik voel me dan zeker nog niet fit volgens de dokter, dus naast het werken rust ik veel ben klachten zijn vrijwel weg maar ben nog heel erg moe
Wendy: Hier dan ook nog eens: GEFELICITEERD!!! Iedereen gaat nu anders heten(mama van, papa van, opa en tante haha…) Ik vind vooral de verwachte datum heel bijzonder, en denk zo maar eens dat ‘iemand’ die datum ook in de hand houd…:kus:
Meiden, de kittens:
De bovenste is denkelijk de gene die bij ons komt wonen!!!
helemaal wit haha…
Denkelijk een meisje… maar goed, vind het zooo gaaf…
Nu even niet sen wachten tot Rubbie thuiskomt, en dan slapen
owh wat een mooi nieuws allemaal zeg!
@ wendy gefeliciteerd met jullie zwangerschap! ik wens je niets anders dan 1 grote roze wolk toe!
@ beps owh wat een toetiefroetiefrustel! awhhhh
@ mexx nogmaals gefeliciteerd! niet slecht
mogguh
ik meld me even. te kort geslapen, dus erg prettig om nu wakker te zijn, bbrbrr koud en mistig.
Raak: 25 November t/m 21 December Bonaire
Askim Mexx: 27 november t/m 19 februari Nederland.
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Goedemorgen.
Even zien… of ik jullie zie door al die mist heen. Nou… nog net.
@Beps: Wat een scheetjes en natuurlijk die ene witte. Niets ten nadele van die andere witte en donkere, maar deze ziet er zo cute uit. En anders neem je ze toch alle 3.
Nou, verder weinig te melden, dan dat het hier nog zeer mistig is en wij straks (11.30 uur) weer even naar de TA gaan en hopenlijk dan eindelijk voor het complete nieuwe klikgebit. Volgende week nog een keer en hopenlijk is het dan echt klaar.
Latersssssssssss :dag: Werkse allemaal.
goedemorgen, ik ook weer thuis, weekend was heel leuk geweest, het park is werkelijk schitterend en de huizen ook, de grotten waren zoooo mooi, echt de moeite waard geweest, een aanrader !! En ik heb gewoon 5 uur gewandeld !!!
We hebben werkelijk zulk ongelofelijk prachtig weer gehad, gisteren gewoon in een trui zonder jas gelopen en vanmorgen ook nog eens met een :zon02: vertrokken, tot we rond Eindhoven kwamen en toen begon de mist, hier zit het nu ook aardig dicht :mad:
Wendy : wat een mooi nieuws voor jullie, van harte proficiat :kus:
Mexx : jij een reis voor 2 personen gewonnen, heerlijk idee :cheer:
Roanna : bij jullie zeel mistig en nu bij de TA, nog even en dan zit dat er ook weer allemaal op en is het bekkie weer kompleet hihi
Beps : wat een snoezelige kitten, lief hoor
Bloem : gisteren beetje je tijd verslapen en nu na een nacht te weinig slaap nog
beetje moe
MK : bij jullie ook alles in orde en een fijn weekend gehad ?
Trl : wat las is C niet helemaal in orde? hoop dat dat nu weer beter is
Viva : niet gezien, heb je echt een weekend alleen maar heerlijk geluierd ?
Ga nu eerst even de rest van mijn mails/berichten ed onzin lezen haha,
latersssssssss :dag:
@W en J: GEFELICITEERD MET DIT NIEUWS!!! Geniet van deze tijd!
oeps was nog vanalles vergeten in mijn update :
Jac : Costa Rica is een heel mooie keuze en volgens mij de moeite waard om een keertje een vakantie over te slaan
Mexx ~: van harte gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding die op de planning staat en die ruzie zal wel weer bijdraaien toch
Linda : jij nog steeds niet helemaal in orde en ook nog steeds te moe om 's avonds wakker te blijven en hier langs te komen, dat komt vast wel weer
Zo, denk nu dat ik niets of niemand vergeten ben lol2
Zo! Vanaf deze week ga ik mijn ontbijt beginnen met een eiwitshake… Er moet gewoon heel wat kilo’s vanaf! Ik ontbijt normaal nooit, en nu dat M. straks komt kan ik geen volledig shake-programma volgen… dus begin gewoon een beetje op mijn eigen manier!
Mexx : succes, gaat je best lukken hoor !!! Bij mij zijn er ook 25 kg af
En dat is goed zichtbaar Raak!!! En het resultaat is voor jou duidelijk merkbaar dus: VIJF UUR WANDELEN!!! Goed hoor… Ja wij hebben er zo van genoten!! Bedenken net dat we misschien weer gaan met de trouwdag… en dan even via de kittens naar huis(wonen in Maastricht nl)
Mexx: Gewoon opletten: Genoeg eten maar tellen werkt ook!
Wat bedoel je met tellen? Caloriën tellen?
Yup!!!
@Raak: Welkom terg nog. Wat fijn te lezen dat je zo’n end hebt kunnen wandelen. Dat was wel eens anders he!!! Heerlijk hoor. Kunnen we ons nu best opgeven voor de 4 daagse. ![]()
Ja, ik had even op de site gekeken en zag dat het bijna gloeedjenieuw was. Het zag er ook keurig en verzorgd uit. Hebbie toch maar mooi weer even meegenomen zo’n uitje.
@Beps: Ja, waarom ook niet. Maak je er ook gelijk een mini uitje van als je het poesje gaat ophalen. Het een met het andere doen. :cheer:
Zou ik ook eens vaker moeten doen.!!!
@Mexx: Succes. ![]()
Zo, nu even achter de pannekes. :dag: Latersssss
@beps: heb je al een naam voor de kitten??? Of nog niet??
@raak: heeft een lekker weekend gehad en genoten van de wandeling! Lekker hoor!
Beps : dankjewel en ja begin het zelfs een soort van leuk te vinden, wandelen, moet niet gekker worden he. Dat zou een mooie combi zijn, via A2 over Maastricht weer terug
Roanna : gewoon doen hoor als je zin hebt in een uitje !!! want het is echt de moeite. Heb je lekker gekookt?
Mexx : ik eet ook een shake 's morgens, verder nooit iets met suiker of koolhydraten en heel weinig vet en geen varkensvlees en is goed te doen, ook met uit eten gaan enzo