Turkish Tea Time 2011

Beps: gaaf!

Ja vind ik ook, van dat dikke tuigleer… zoo mooi
Zo inrichten :)!!

Oh ja,… er ligt in Maastricht een heel leuk poesje verschrikkelijk te bevallen(nog geen kitten geboren, maar ze is druk in de weeën!) en als daar nou iets leuks tussen zit…haha… dan komt die hier wonen!!!

Aaaaah dat zou wel heel leuk zijn!!!

Zeggehm… is alles goed bij Viva & Roanna vandaag? Tis zo stil!

Goedemiddag. :dag:

Oh, maar ik ben er wel, maar was gewoon ff vergeten, dat ik hier nog niet was geweest. Nu net terug van de schapjes en pffff… wat was het druk op het WC. De nieuwe grotere Blukker was hier van de week geopend en ze doen alsof ze het voor niks weggeven.

@Beps: Echt wel een gave tas zeg. Daar kunnen heel wat speeltjes voor de vakantie in, onder andere dan he. Echt heel mooi!!!
Enneh… nog een poesje erbij. Welja joh. Zullen het bij jullie vast goed hebben.

@Mexx: Gefeliciteerd dan he. Weer tante. Leuk, leuk. En dat met je broer… komt wel weer goed. Je hebt nu even andere dingen :wub: aan je hoofd, wat ook belangrijk is.

Ja, wat een rust hier he. Iedereen op vakantie zeker?lol2

Ik had vanochtend ff andere dingen aan mn hoofd. Net ff op de fiets naar de markt geweest. Zal zo eens kijken of de eieren nog heel zijn

@bloem: en waren de eieren nog heel??
Het is hier rustig geweest.
Ik heb oosterse appeltaart gemaakt en ik moet zeggen wel lekker.
Kardemom ipv kaneel
Dadels ipv rozijnen
Ik zo knock out.
Iedereen trusten…

ja alle eitjes nog heel. heb alleen na mn fietstochtje een dutje gedaan van 4.5 uur dus mn hele planning was alweer foetsie… owh well…

Ikke thuis, en toen ik daar eenmaal ging, met mn vriendin van de kittens gebeld. Het wilde niet goed op gang komen die bevallen(dachten we) Dus aan de telefoon, en ze zegt: Beps…er ligt ineens iets… ja hoor: Kitten geboren om 00.05 uur!! Terwijl we aan de telefoon zaten!!!
Half uurtje later nog 1, allebei spierwit!!! En dat zouden we graag willen een hele witte!!

Ohhh zooo gaaf

nu zo naar bed denk ik

Beps wat gaaf!!!

Ik mijn bed alweer uit… Moet om 9 uur de trein hebben naar ams… Heb een event van mijn werk uit… Maar ik slaap nog half man!! :frowning:

Tot later! :dag:

Raak: 25 November t/m 21 December Bonaire
Askim Mexx: 27 november t/m 19 februari Nederland.
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Mexx,veel plezier,misschien een klein dutje in de trein :wink:

Beps,gefeliciteert met misschien weer een nieuwe kitten.Gave tas hoor.

Trl; dat kan… Maar dan wordt ik pas in utrecht ofzo wakker… :wink:

Goedemorgen ladies.

Ik denk, laat ik even hier posten, voordat het er weer doorschiet. Niet dat ik jullie vergeet hoor. Zou niet durven…maar soms heb ik even niets te melden, maar daarom wil ik me toch zeker wel even laten zien hier.

@Beps: Oh, nou leuk zo’n wit poesje. Blijft ie ook zo dan? Wel apart.

@Mexx: Fijne dag in A’dam, wat je ook gaat doen, maar het heeft met je werk te maken, dus zal het vast wel leuk zijn.

@Bloem: Ik denk weer schaatsen kieke vandaag en druk, druk met andere dingen die ook nog moeten.

@TRL: Als ik het goed onthouden heb, weer verjaardagen vandaag. Is C. weer een bietje opgeknapt?

@Jac: Weer aan de bak (koek) geweest met andere ingredienten en was knock out. Hopenlijk nu weer bij. lol2

@Raak: Ik denk vandaag weer naar huis en zal zich denk ik daar wel prima vermaakt hebben. Ik had even op de site gekeken en dat zag er werkelijk heel mooi uit.

@MK: Voor jullie ook drukke tijden nu voor de Klaas en de kerst. Lukt het allamaal nog een bietje?

@Linda: Ik denk met deze dagen ook druk, druk, druk, want weinig gezien hier.

@Viva: Hopenlijk weer wat opgeknapt en zal het ook wel druk hebben met het een en ander, want nog niet gespot hier. :dag:

Wij misschien vanmiddag even naar de achterhoek, als de mist optrekt, want momenteel zie je bijna geen hand voor ogen en dan krijgen ze mij echt niet in de auto. Echt niet!!! . En als niet… lekker thuis blijven. Ga zo eerst even hier beneden de boel wat strak trekken.

Fijne zondag all. Tot latersssss :dag:

1 like

Mogguh

Ja hier ook mistig maar goed wilde toch nergens heen vandaag. Beetje de boel hier thuis op orde zien te krijgen.

zooooo wat een mist zeg.
De baksels zijn in goede aarde gevallen, volgende klus voor volgend weekend gevonden namelijk orgineel recept apfelstrudel… dus ik ben erg benieuwd!

@beps: gefeliciteerd met de kitten!! leuk leuk
@bloem gisteren een dutje gedaan en weg planning en hoe is het vandaag?
en schaatsen kijken natuurlijk!

Ik heb gekeken naar vakantie en heb besloten zoals het er nu uit ziet om 2012 de grote vakantie voorbij te laten gaan.
Ik wil dan eigenlijk rond sept/okt maar ja ik heb dan school. Dat heb je met een studie! en je moet 100% aanwezig zijn.
Maar ik heb al wel een reis gezien voor 2013 en tja ik vind dat ik me dan wel mag trakteren als ik 2012 mijn vakantie heb opgegeven. En wat wordt het dan… COSTA RICA!!!
Lijkt me zo mooi om daar rond te reizen. En als het toch niet lukt wordt het keuze 2 en dat is dubai en oman…
Maar goed ik weet het nog niet. Eerst maar mijn diploma zien te halen!
iedereen een fijne avond!

Zo… Ik kom ook weer eens buurten…
Dit keer kom ik jullie wat leuks vertellen, wij verwachten in juni 2012 een kleine. Ik ben inmiddels ruim 10 weken zwanger…:wub:

Wendy,wat een mooi nieuws van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

@wendy
Van harte gefeliciteerd!!

Wendy, oh wat bijzonder!! Gefeliciteerd meis!!!

Ik wee thuis na een lange dag…zoals jullie wel gelezen hebben heb ik 2 retourtickets gewonnen van transavia… Dus super gaaf!! Ga nu lekker slapen! Ben op!! :kus: