Turkish Tea Time 2011

Raak,veel plezier in Roggel.

Goedemorgen
Trl : dankjewel gaat vast lukken !
Voor iedereen een fijn weekend :vak01:

Goodmorning piepels.

@Raak: Meid… jullie gaan vandaag al weg, dus… heel veel plezier in Roggel. Geen idee waar en wat het is en wat je gaat doen daar, maar als jij het uitgezocht hebt, is het vast iets leuks Geniet ervan he!!! :kus: :vak01:

Nou, verder meld ik me straks nog wel ff. Drink ff de koffie op en dan even snel aan de gang hier. Mijn kuisdame is ook een weekendje weg, dus moet het weer zelf doen. lol2

Laterssssssssssss alll.

Hallo meiden vrijdag he dus lekker thuis. Ik vind het niet echt warm maar het is ook zwaar mistig.

Raak in het rood en zwart sexy hoor maar staat je prachtig.

Mexx vermoedens spannend hoor…en ook nog aan het dagdromen.

Mk druk met alles nou kallumpies aan hoor.

Roanna ik ben ook meer van de intra mij ook veel te koud.

Bloem hoofdje overvol en druk met sollies ect.

Beps jij ook al druk en vind valkenburg een koopfestijn.

Nou ik voel me gelukkig iets beter nog wel snel moe. Ik heb alle damescontroles weer gehad voor de komende vijf jaar blehhhhh zo een hekel aan he eerst borstonderzoek en een uitstrijkje. Als je 50 wordt krijg je ipv een kaartje gelijk de oproepen in huis…update ziekenhuis…het gaat zo goed maandag mag ze naar HUIS!!! Ze is er nog lang niet maar ze mag eindelijk naar huis bijna 6 weken in het zh gelegen.

Raak: ook namens mij veel plezier in Roggel!!!

Viva: ohhhh wat fijn dat ze naar huis mag!! Wat een doorzetter zeg! :kus:

Vandaag weer werken, helemaal alleen op kantoor… maar dan kan ik mooi aan mijn huiswerk want het is deze week echt veel!!!

Ook heb ik een dagje kerstmarkt Duitsland geboekt… dus 10 december gaan we een dagje naar Essen… (M. weet van niks, dus zet maar niks op facebook :wink: )

Zo nu aan de slag! :dag: Iedereen een fijne dag!

Raak geniet er lekker van in roggel. Haha de naam is niet zo lekker maar dat is maar een naam nietwaar.

Raak: Roggel ze :)!!! haha… (veel plezier)

@Viva: Wat een goed nieuws zeg!!! Echt… en jij ook alles gehad. Ik krijg alleen de borsten. Derest is weg. Kreeg mn 1ste uitnodiging voor die andere onderzoeken op de dag voor opname ziekenhuis om het te verwijderen :)!!! Haha was niet echt nodig… Jij een rustig dagje. En weekend

@Mexx: JAHHHH kerstmarkt… hopelijk sneeuw, en koud haha… en dan daar dikke sjaal en muts kopen lol2

ik uitgeslapen, zo naar t werk, een klein feestje in de middag en dan de avond werken… pfffffff wordt een lange dag

@Viva: Mooie berichten. Hopenlijk wordt ze weer de oude, maar stap voor stap he.
Nee he Viva… kunnen we beter op het WC van Oba gaan winkelen, dan in die kou met al die kunst en kitsch. Hahahaha. Ach ja… ieder z’n ding he!
Jij gelukkig weer wat opgeknapt, maar zou toch nog maar even wat gas terug nemen.
Hier geen mist, geen witte daken of velden, wel grijs, dus nog geen zonnetje gezien en ik was net heel ff buiten… niet koud!

@Mexx: Ja hoor, dat is best leuk voor hem om dat een keer te laten meemaken.

Ik ga snel ff aan de slag. :dag:

Oh ja… die onderzoeken heb ik al meerder keren meegemaakt…maarja ben dan ook de oudste hier. lol2 lol2 Alleen lijkt het me wel spannend met die inbouw i-pod. Het mag en kan wel volgens zeggen, maar ben zo bang dat ze me de boel lostrekken daar. Ze trekken en knijpen altijd zo hard. Bah, bah. Maargoed, ik ben volgend voorjaar pas weer aan de beurt geloof ik.

@ Beps…werkse en daarna… veul plezier nog. :dag:

Ik gaaaaaaaaaaaaa :dag:

Roanna :http://www.roompotparken.nl/vakantieparken/553283/buitenhof-de-leistert/553372/bungalow-type-7l/facilities.html
Daar zitten we, sauna en whirlpool in huisje dus kan het er wel even uithouden :)))
Viva : wat een goed nieuws zeg, maandag naar huis, gelukkig komt het zo toch nog goed. Jij ook weer een tijdje van alle onderzoeken af
Beps : vanmiddag een feestje en een drukke lange dag
Mexx : jij 10 december naar een kerstmarkt in Duitsland, zal M vast leuk vinden

Viva,hele goede berichten zeg,heerlijk dat ze naar huis mag.

@viev goed nieuws!! Nix zo fijn als je eigen huissie

@raak veel
Plezier in Roggel

@raak: nogmaals veel plezier! En ik ben benieuwd naar de grotten.
@mk: spirit of winter was in bij het loo. Raak gaat dus naar de grotten hahahaa. Maar het was leuk en ja wat heb ik gekocht?? grieke salades hmmmmm sambal mango en monzerella met ui hahaha.
@viva: heeft goed nieuws! Eindelijk
@bloem: is nu aan het ontspannen!
@beps: houdt van kitch kerst :slight_smile:
@mexx: gaat met M naar de kerstmarkt in duitsland. Leuk!!!

Ik ga gauw weer door met eten hahaha

@raak
Veel plezier!

@jac
Oeps een beetje door elkaar gehaald dus.

@viva
Naar huis!!! Wat een supergoed nieuws.

Ik had gelijk hoor!!! Please niks op facebook ook zetten, verder weet nog niemand het… :wink: verder wel bonje geschopt met broer, achterlijke bemoeial… Maar goed… Ga nu slapen… Voel me k*t!

ach beter ruzie met je broer dan met M. ja toch? komt vast wel weer goed.

hier nu slapen, kom gewoon niet op tijd naar bed, morgen vanaf 10 uur lekker schaatsen kijken!! jippieee

Bloem; daar ben ik het helemaal mee eens hoor!! Met M. waren het gewoon de zenuwen… Want nu is er niks meer aan de hand…

Nog maar 8 nachtjes!!

Raak: 25 November t/m 21 December Bonaire
Askim Mexx: 27 november t/m 19 februari Nederland.
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Mexx,gefeliciteerd dat je weer tante gaat worden.

@Mexx: Gaaf dat er nog een wondertje in de familie komt!! En derest: Laat ze :kus:!

Ik wakker gebeld door mn ‘verassing’ !!! Ik heb een abb op de libelle genomen omdat daar een giga gave tas bij zat en wel deze:

http://abonnement.libelle.nl/is-bin/intershop.static/WFS/Sanoma-Libelle-Site/Sanoma/nl_NL/large/1183524-MP.11773.55_3.jpg

Hij is giga GIGA gaaf!!(en groot: b40/h30/d20 ) Ohhh me sooo happy!!!