Turkish Tea Time 2011

@raak: mocht ik je niet meer spreken via TTT wens ik je alvast een fijn weekend toe!!!
@beps: op de fiets geweest, dus koud. Maar gaat wel naar de efteling!!!
@mexx: heeft al een schoen cadeautje voor M (nuttig ook)
@bloem: succes weer vandaag!
@viva: voel je je al wat beter?

Ik vandaag even een relax dagje. Morgen ga ik naar de spirit of winter bij het loo dus ik ben benieuwd. Lekker proeven en kijken hahaha
iedereen een fijne dag!

Mexx,en ook dat je dan weer bijna naar hem toegaat :wink:

Nouja… ik bedoelde ook eigenlijk… die maanden slaan we gewoon over en dan komt askim gewoon Maart/April vanaf morgen gerekend. :cheer:Vanaf morgen dus weer 15 tot 20 graden en :zon02:. Slaan gewoon de kou over. Nee? Niet goed? Ach… met die kou lekker tegen elkaar aan… moet ook goed komen. :wub:

@Jac: Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar heb wel gehoord dat dat zoooo mooi moet zijn. Veel plezier daar.

Ik ben schapjes doen!!! :dag:

Wij houden elkaar wel warm hoor… :unibrow: Nee serieus ik hou ook niet van de winter enzo… Maar aan de andere kant… in maart ga ik wel weer 2 weken naar Mexico… en in Mei 1 week naar Turkije! :tongue:

Kou voorbij: werk over… nee doe maar niet…
En ach kerst… het is kerst, voor de een belangrijk(voor mij dan, kerstavond hoor, verder mag het gewoon verder gaan) voor de ander gewoon 2 vrije dagen.
Ik werk er 1, en ga dan 2de dag mn familie plezieren met lekker maar makkelijk(voor mij) eten hahahahahah

Ik heb dit jaar echt zin in de kerst… Ga de vrijdag al met M. naar Noordwijk en dan komen mijn ouders de 24ste… En dan gewoon lekker eten, gezellig… Oud en nieuw vieren we bij mij thuis… Dus ook gezellig!!!

Eten staat op, Rubbie dan nog een tukkie doen
Lekker hoor, morgen weer aan de bak :slight_smile:

En weten jullie… Ik heb het gevoel al een tijdje dat mijn schoonzusje zwanger is van de 2e… En nu hebben ze mijn ouders gebeld of we morgenavond even een bakkie komen doen… Vaag… dat vragen ze eigenlijk nooit… :wink:

Mexx : ik vind kerst ook altijd gezellig hoor, lekker met de familie knus bij elkaar
Beps : jij aan het koken en Rubbie ff slapen en dan zit je vrije tijd er weer bijna op
Jac : thanks ! Jij morgen ook veel plezier. wij gaan zaterdag naar de kerstmarkt in de grotten van Valkenburg
Roanna : ja stom he verkeerde datum neergezet, ga pas 1 dag later hahaha enne gebreide string pffffffff daar is het daar veels te warm voor lol2lol2
Heb trouwens wel vandaag een mooie knalrode winterjas gekocht, staat lekker opvallend en dan mijn nieuwe zwarte bril erbij, herken mezelf bijna niet eens hihihi

Ohhh Raak: GAAF!!! daar waren wij 4 jr geleden op onze trouwdag. Die ochtend hoorde we dat de avond/nacht ervoor onze Aiji (de oudste hond) geboren was… haha… Maar ik vond het er prachtig!!!(en gelukkig had ik niet veel geld mee(kon er niet pinnen toen) Want ik had denk ik mn creditcard gemaxed hahaha

@mexx: Dan is dat zo denk ik hihi!!! Want als je het ‘voelt’ en nu zo een actie… die gaan jullie voorstellen aan een ‘foto’ denk ik :slight_smile:

Mexx : owww best een beetje spannend toch wel he enne ik snap dat je nu weer wilt dat ik wegga maarre ben weer op tijd terug in Noordwijk he, dat weet je lol2lol2lol2

Beps : zo te lezen dus echt de moeite, persoonlijk vind ik het leuk om te zien maar echt niet om in huis te hebben dus daar zal ik minder moeite mee hebben. wel misschien iets leuks mee naar Bonaire want daar tuigen we, net als verleden jaar, de kerstboom weer wel op.

Wij vonden het toen erg leuk Raki… maar ehhh ik ben van de kitsch kerst dat weet je haha

hoi ladies, weer thuis, gesport, gegeten en nu ff ontspannen

@ raak owh leuk, mn ouders gaan dit jaar naar gent geloof ik, elke keer wat nieuws
@ mexx owh spannend!

voor de rest :dag: sorry, ben zo afwezig maar bubbel met ideeeen en alles…

1 like

@Mexx: Maar jij was het toch wel, die andere jaren niets met kerst had? Of vergis ik me nou? Maar evenzo goed, dit jaar is het toch anders he! Je askim is er dan en die wil je toch wel iets van onze kerstviering laten zien, neem ik aan. Enneh… wat leuk voor je broer en schoonzus, als het zo is. Ik denk dan nu ook van wel. :cheer:

@Raak: Oh, ik zie jou nu voor me staan. Knalrode jas aan, pikzwarte bril op. Gaaf. ( FOTO?) Nee joh, die string is gebreid of gehaakt (ff Viva nog vragen) met luchtgaatjes. Juist heerlijk comfortabel voor daar. :wink: lol2

@Bloem: Succes met je bezigheden he. Ik kijk zo nu en dan ff mee via FB.

Nou, kerstmarkten… ik heb er niet zoveel mee. Ga net zo lief even naar de Introtuin. Lekker warm. Vroeger gingen we ieder jaar met het werk van kokkie naar Duitsland. Ik denk dat we toen alle ook nu nog bekende markten wel gehad hebben, maar ik vond het altijd veuls te druk en veuls te koud. Maarja… je was wel heel goedkoop een dagje uit. Hihihi.

Mexx,spannend…

Even gedag zeggen, hier lekker druk met van alles, dus niet zoveel tijd voor jullie…

@raak
Een mooie rode jas gekocht.

@viva
Druk met de toetsen en niet fit :kus:

@bloem
Sollicitatie gehad, hoe is het gegaan?

@beps
Gezellig naar de Efteling, leuk!!

@roanna
Gaat liever kerstshoppen in de intra, lekker warm.

@trl
Leuke foto’s gezien van C.

@jac
Naar de grotten, veel plezier.

@mexx
Waarschijnlijk weer een nichtje of neefje in de maak, spannend.

Roanna; jep thats me…

Zat een beetje weg te dromen tijdens de les… En toen vroeg mijn leraar opeens; jeetje waar zit jij met je gedachten?? Ben je verliefd ofzo… Hahaha :tongue:

Ikke ondertussen naar bed. Dus tot morgen

:NETHERLANRaak: 18 t/m 22 November - Roggel:NETHERLAN
Raak: 25 November t/m 21 December Bonaire
Askim Mexx: 27 november t/m 19 februari Nederland.
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda