Turkish Tea Time 2011

Zo meiden, Rubbie weer te werk. Ik zo lekker onderuit

Rubbie vandaag een uitnodiging gehad voor een nieuwjaarsreceptie. Gaan dus naar de Efteling! En we gaan nooit mee maar de efteling: Das wel iets wat ik leuk vind…dus –> Wij gaan!! hahahaha
Niet dat ik zo een held ben in al die grote dingen, maar zet mij 5 keer in de droomvlucht(hihi ohhh of zoiets) en ik ben als een kind zo blij…

Vanmiddag bij de Eros 3 luchtjes van CK gekocht. Ohhhhh gewoon 50%!! Dus ikke lekker geshopt ;)!!!

Iedereen een :kus: en tot laters

efteling is altijd leuk! alleen nu is de droomvlucht trouwens gesloten ivm onderhoud… al zal dat met nieuwjaar toch al wel weer verholpen moeten zijn

hier nog steeds druk maar het einde is in zicht en dan kan ik eindelijk relaxen!

Ja dat las ik… ach nog 2 maanden :)!!!
Gnagna, Rubbie wil gewoon NOOIT naar de receptie van zn werk… nu alleen omdat ik naar de efteling wil…

Beps; ja goeie planning he… Sinterklaas, kerst, oud en nieuw, mijn verjaardag, valentijn… Heerlijk!!! Kan niet wachten tot hij hier is!! Vandaa een schoenkadootje voor hem gekocht, super warme hamdschoenen haha… :slight_smile:

Inmiddels ook wat ruimte aan het maken in mijn kledingkasten… Zodat hij ook gewoon zijn spulleqn kwijt kan!!! Ben wel bekaf dus ik ga mooi pitten!! :dag:

Trusten Mexx

Ik ga zo de dames eten geven, en dan legen en op naar mn bedje…

Oh ja!!! Wat krijgen we te eten dan? lol2 lol2 lol2

Leuke uurtjes op het ex-werk gehad en lekker gegeten daar. Nog steeds hetzelfde daar. Na ons weggaan ( collega en ik ) niemand meer bijgekomen of weggegaan. Als je dan komt… lijkt het net of je nooit bent weggeweest. lol2

Meisjes… weltrusten. :slapen:

@ roanna fijn dat het gezellig was. bij ons is volgende week d-day dus gezelligheid is ver te zoeken
@ beps fijn dat rubbie je een pleziertje doet
@ mexx en nu in je eigen huisje, dat voelt denk ik toch meer echt. gelukkig duurt het niet meer zo mega lang, dus lekker op verheugen

hiero klaar, eindelijk, hand doet PIJN! awhhiiee maar goed, nu lekker naar bed en slapen… awhhhh bliss

mogguh

:dag: we zijn er weer!

Mogge
Bloem : is de pijn in je hand nu wat beter? Niet leuk he zo’n sfeer op het werk
Beps : naar de Efteling, lief van Rubbie dat ie jou dat pleziertje gunt :slight_smile:
Roanna : toch leuk he dat je nog af en toe een fijn contact hebt met je ex-en hihi
Viva : jij megadruk met alle toetsen en nog steeds niet in orde. Neem wel op tijd pas op de plaats anders heb je jezelf straks met je vrije dagen
Mexx : bijna zover om M te laten komen, al plats in je kast

:NETHERLANRaak: 18 t/m 22 November - Roggel:NETHERLAN
Raak: 25 November t/m 21 December Bonaire
Askim Mexx: 27 november t/m 19 februari Nederland.
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

zie nu dat er een verkeerde vertrekdatum voor Bonaire is doorgegeven door mij : ik vertrek op 25 november hihi

Vorige keer kon k niet wachten tot Raak jarig was, nu kan ik niet wachten tot je op Bonaire zit… :wink:

Hahah oww en Mexx,me collega heeft zijn weersvoorspelling bijgesteld het wordt al weer wat warmer ipv dat hij kan schaatsen haha

Nou ik denk dat het alleen maar kouder en kouder wordt pffff

Ik net de auto naar de garage gebracht, iets met de remmen, alweer, dus ze gaan t goed nakijken
Op de fiets met 1 vd meisjes(hondenmeisjes ROANNA!!!) terug … KOUD!!!

Ik vond het vanmorgen niet eens echt koud, kan ook komen omdat ik een hemdje, een shirt met lange mouwen en een trui (met korte mouwen) aan getrokken heb!!!

Goeiemorgen!!! :dag:

Vandaag weer werken, heb voor het eerst mijn huiswerk nog niet af, dus dat ga ik nu op mijn werk lekker even maken… :tongue:

Tot later!

Moest fietsen dus he vanmorgen(ikke fiets tegenwoordig met de hondendames goed voor hun en mijn gewicht lol2) Dat was KOUD!!!(in de auto viel t wel mee…)

Straks als we de auto gaan ophalen fiets ik weer(heen en terug) saampjes met Rubbie, en dan zien we wel hoe koud het is!!

En bij ons op het werk is de kachel ook stuk… dus nu wel een beetje brrrr

Goedemorgen nog.

@Beps: Owwww… die dames. lol2 Tsss… met die kou op de fiets. Tja…als het niet anders kan he… koud…brrrrrrrr.

@Mexx: Oh, daar zijn jullie op het werk ook lekker mee dan. Nog iets anders daar om het warm te krijgen/houden? Elektrisch kacheltje ofzo? Nou, ik hoop dat het snel verholpen is.

@TRL: Oh, gelukkig is je collega wat het weer betreft weer wat optimistischer. lol2 Van mij mag het vanaf morgen Maart/April zijn.

@Raak: Och jee… de datum niet goed. Mocht je nog een eigen gebreide string( van Viva) nodig hebben… la ma weten nu je zo mooi bent afgevallen.

Zo, nu ff lunchen. :dag: Latersssssssss.

Roanna,jaaaa van mij ook hoor hoef ik die verrekte kerst niet mee te maken.

Heey hallo… morgen al maart/april?? Nou voor mij niet hoor… Dat betekend namelijk dat M. alweer naar huis zou zijn :wink: