Trl: wordt het zoooooooooooooo koud brrrrr @roanna: goed nieuws dus! Fijn! @viva: is druk aan het knuffelen! @beps: morgen lkkr vrij @bloem: en hoe is het gegaan?
Ikke is vrij!!! Jippie pas 28 nov weer op het werk verschijnen!! Heerlijk!
Truste!!! M. En ik zijn zo onder de indruk dat we enorme ruzie gemaakt hebben aan de telefoon haha… Dus we laten we elkaar dem komende 12 dagen maar een beetje met rust… Zullen wel de zenuwen zijn van 2 kanten denk!!!
Verder ben ik super-hyper dus kan totaal niet slapen!! :dag:
lekker koud hoor! brbrbrbr weer een nieuwe dag, verder met stage opdrachten, werk, studie, foto’s, baan zoeken… etcetcetc kedenkedengkedekedeng… trein dendert door…
Zo de meisjes uitlaten, en dan eerst een bakkie en niets doen
@Mexx zie ineens dat jouw verjaardag nog niet in de lijst staat… wie voegt m toe??? Want als ik het goed heb is dat ergens precies in t midden van jouw Aapies verblijf hier :)!!! (ohhh hoe lekker voor je, met de feestdagen EN je verjaardag is hij hier!!!)
En toen… VRIJ!!! En ja het is KOUDDDDDDDDD lol2lol2
@Beps: Oh, gelukkig… ik dag ook al. lol2 Nee hoor, natuurlijk had je het een bietje te druk en nu lekker vrij, dus geniet ervan.
@Mexx: Nou, na zulke berichten zou ik ook nog niet goed kunnen slapen hoor en och… de rest… komt vast wel goed. Nu in ieder geval leuke vooruitzichten. Gezelli!!
@Bloem: Druk, druk, druk met van alles en nog wat.
Verder iedereen al last van de kou. Brrrrr… en dit is nog maar het begin.
@Raak: Ja, wrijf het ons even lekker in dat jij dan in het zonnetje en bij 30 graden zit. lol2 lol2 Pfff… maar het is je zo gegund hoor meid! :kus:
Alle werkenden weer werkse.
Ik ga tussen de middag even met een ex-collega lunchen bij onze oude werkgever en gaan dus naar Even Apeldoorn Bellen. Leuk, leuk!!!
Sorry meiden ik verwaarloos jullie. Maar ik heb geen tijd om adem te halen. Nog steeds niet helemaal prut. Vanmorgen gewerkt nou de toetsen die stromen de kast uit. Er is geen doorkomen aan. Vsnmiddag naar de tietenbus geweest. Toen boodschappen gedaan de boel recht getrokken en zo achter de pannen.
Vanmorgen dik ijs op de ruiten dus krabben geblazen.
Mexx geweldig zeg. Van harte hoor.
Roanna aan de lunch gezellie.
Beps ja voor jou ook drukke tijden met de kou.
Bloem is de tgv.
Raak lekker vooruitzicht hoor. Geniet er van.
Zo nu weer achter de pannen.