Druk druk druk op het werk, zit vandaag alleen, en ga zo oppassen op nichtjelief… Dus jullie zien me morgen wel verschijnen… Met hopelijk meer nieuws… ![]()
Ikke thuis, net gegeten. Morgen weer zo een dag, hoofd op standje: System overload…
Tot morgen hoor…
ik weer thuis van fysio en lekker gegeten, nu bankhangen
Viva : beterschap meid, doe maar rustig aan he
Beps : morgen nog een cursusje, sterkte
Mexx : druk op het werk, nu aan het knuffelen
Jac : ook al cursus gehad en bijna vakantie
mogguh
weer aan t werk. kom tijd tekort. vanmiddag ook een sollicitatie! ben benieuwd weer.
Mogge :dag:
Bloem : succes dan maar weer ![]()
jeetje lees net dat er weer een aardbeving was in oost Turkije:mad:
Zo meiden ik ben er ook even. Va morgen zijn jullie weer helemaal aan de beurt hoor :)!!!
Zo dus weer naar mn werk, het is taaie kost, maar ik heb het aardig door. De bedoeling is dat er steeds meer werk(op admin vlak) onze kant op komt. En dan… dan is het werk steeds zekerderderder…
Vanavond ‘koude rijst’ eten. en dan morgen… VRIJ!!!
:NETHERLANRaak: 18 t/m 22 November - Roggel:NETHERLAN
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Goedemorgen meiden jezus wat is het koud zeg¡¡¡¡¡¡¡ . Daar wordt je niet vrolijk van. Vandaag weer knuffeldag. Ben nog steeds niet de oude bah:-( . Ik haat dat. Iedereen een fijne dag.
Viva,maak je borst maar nat dan,hoor net dat het vanaf 25 november overdags de temp. onder nul gaat blijven.
Jij vandaag weer knuffelen?
Goedemorgen :dag:
@Raak: Ik hoorde het vanmorgen al op de radio (in bed) maar nog geen berichten over schade en slachtoffers en dit was op de zware naschokken na dan, alweer de 3e beving. Mensen durven niet in hun huizen te slapen en het is daar s’nachts al berekoud. Brrr… ik heb met ze te doen.
@Bloem: Succes dan maar weer he!! Toi,toi,toi.
@Viva: Rustig aan vandaag en anders als de kleine gaat slapen, doe je zelf ook maar een dutje. Beterschap. :kus:
@Beps: Oh… je had dus even geen tijd voor ons? lol2 Ik dacht even… forum moe, maar je bent natuurlijk ook druk met je cursus, en wat ik zo lees, nog wat opleverd ook dus. Beter zo toch!
Voor diegenen die het interesseren, alles was goed op (huid) controle en hoef in principe niet terug te komen, maar mag zelf kiezen en wilde toch wel graag de jaarlijkse controle houden en ze (dermatoloog) was het me me eens.
Iedereen verder weer een fijne, al dan niet werkdag. Viev… indien mogelijk (ivm aansteken) geniet van je meissie vandaag. :wub:
Ik meld me wel weer ergens. :dag:
Dat meen je niet toch?? ![]()
Mexx,ja helaas wel,me collega is altijd heel erg met het weer bezig,echt een schaatsfanaat en houdt het dus heel goed in de gaten…Maar ja niks zo veranderlijk als het weer dus wie weet ![]()
Roanna,fijn dat alles weer goed was en een jaarlijkse controle is natuurlijk nooit weg.
TRL: pfff nou dan hoop ik dat het snel veranderd… Gadver… s’nachts ok, maar overdag mag het toch echt wel boven 0 blijven hoor!!! ![]()
Roanna: goede berichten van de dermatoloog!!! :kus:
Beps: succes vandaag weer, morgen mag je lekker vrij zijn!
Viev: knuffelze!!!
Nou verder geen nieuws, gisteravond heerlijk geknuffeld met mijn poppie… :wub: Tis echt een lekker kind, maar soms wel een draakje hoor… Op tafels klimmen enzo hihi… ![]()
Tot later! :dag:
Roanna : kijk hier gelukkig ook weer goede berichten en die controle is een prima idee
Viva : jij nog steeds niet in orde, dan maar rustig aan vandaag en veel knuffelen
Trl : oeps vanaf 25 november zooooo koud, ben blij dat ik dan 1 maand weg ben hihi
Mexx : gisteren ook veel geknuffeld
Sorry even ego!!
WE HEBBEN HET VISUM!!!
Gefeliciteerd.!!! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Zo, nu ff skapjes doen. :dag:
**Gefeliciteerd !!!**en voor de volle 3 maanden ?
TRL: jep!!
Mexx : gefeliciteerd :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer: