Roanna,de goedheilig man is vandaag pas aangekomen,dus je bent een dag te vroeg geweest met je schoen zetten,misschien heb je vanavond meer geluk ![]()
Ik met een klein slokje op thuis en in bed. Tot morgen all
:NETHERLANRaak: 18 t/m 22 November - Roggel:NETHERLAN
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Goh!! Wat een lekkere wijn, op mn nuchtere maag, allemaal kleine hapjes ging niet helemaal goed
Nog wel met Rubsje de hondjes uitgelaten, maar zo omgevallen. Vanmorgen weer fris en fruitig op t werk… Vanavond lekker nietsen, morgen en overmorgen cursus (overdag)… pfffff ![]()
Mogguh. Brrr tis koud hier. Nu -4 vannacht min 7 brrrr
Vanmiddag weer richting huis. Ciao
Doe voorzichtig Askim!!
Goedenmiddag inmiddels.
Ik kom me maar even melden… om te melden… dat ik momenteel eigenlijk even niets te melden heb. Nouja… ik heb net ff de keukenraampjes binnen en buiten gedaan, maar da’s niet zo spannend. lol2
Verder even de krantjes en de folders die hier tegenwoordig in het weekend komen doorgenomen en ben daar ook weer klaar mee.
Echt een rustige zondag dus.
Fijne dag all en Bloem… wel thuis straks.
:dag: Latersssssss
Ohhh als je dat spannund vind Roanna: Kom maar ff langs: HEEEL VEEL RAMEN bij mij :)!!! lol2lol2
Ik allang thuis. Pfffff moe dus oprijd naar bed. Meld me wel ergens weer
:NETHERLANRaak: 18 t/m 22 November - Roggel:NETHERLAN
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Was op tijd naar bed(21 uur ongeveer) en vannacht gewoon niet geslapen. Bah… echt va 1 uur wakker gelegen tot 4-5 uur ,…
Morgen met mn nicht sushi eten(haar zus is al geweest, dus nu is zij aan de beurt…)
op naar de cursus, hoop dat ik niet in slaap val…
goedemorgen, kan nu weer op wereldwijzer, sinds zaterdag niet meer omdar er een zwaar virus op de site zat, nu schijnbaar weg :mad:
Beps : jij op naar 2 daagjes cursus
Bloem : jij ook weer terug, hoe is het geweest ?
Roanna : lekker rustig weekendje gehad, maar nix in dr schoen haha
Viva : heerlijk rustig geweest hoop ik voor je
MK : weer feest voor de kindjes nu de sint in het land is zeker
Trl : en C nog bang geweest voor sint of zijn pieten ?
fijne week voor iedereen :kus:
Mogguh ladies. Sinds gisteren 10h weer thuis. Ff fotootjes gedaan de rest komt vandaag. Echt leuk gehad alleen zo moe! En nu doet alles pijn. Maar ja. Drukke dag op t programma. Garage belde net, nieuw uitlaat… €€€€€
strax ff naar de huisarts voor vit spuit en vanmiddag ook soort van sollicitatie. Vanavond kijken voor vaatwasser en verder ook nog alle dingen doen die ik in t weekend doe. Dus… Ga maar gauw opstaan.
Raak,nee C niet bang geweest,we liepen in het centrum en C was druk met z’n spelletje,en liep zo langs een pieten orkest op,zegt een vrienden C kijk eens en hij kijkt,maar verblikt of verbloost niet hahaha.Vriendin zegt D (haar zoontje) zou zich rot geschrokken zijn haaha.
Later kwam de optocht nog langs en bleven ze voor ons stil staan,zegt een piet tegen mij jouw ken ik niet ;),en vervolgens roept hij doei C :). Alle kindjes zeggen C piet kent jouw naam hahaha.
Bloem,druk dagje dus voor de boeg,nieuwe uitlaat balen,eurootjes die je wel beter kan gebruiken denk ik.
:dag:
Zo ook ik meld me weer… Zaterdag naar duitsland geweest, mega veel gelopen (en gekocht) en gisteren knock out… Erg veel last van mijn heup, die was zaterdag heel hard “geknakt”'dus erg pijnlijk, dus even in de gaten houden… Is mijn slechte heup dus wel belangrijk om dat in de gaten te houden…
Verder (nog) niks te melden, dus ga zo even douchen! :dag:
Goedemorgen all.
Zo, iedereen zo te lezen een tof weekend gehad. Mexx inkopen gegdaan, TRL Klaasje binnengehaald waarvan de Piet de naam wel wist van C. Grappig hoor! Bloem weer thuis van een zeer mooi, maar vermoeiend weekend. En dan mag je ook nog de kassa horen rinkelen, maarja… als het moet. Nooit leuk zulke dingen. Beps op tijd naar bed gegaan en toch niet geslapen, maar vandaag op de cursus de schade inhalen. lol2 In ieder geval succes daar.
@Raak: Ja klopt. Die zat hier ook op de PC, alleen wist ik niet dat hier vandaan kwam, want kon hier wel komen, al was het zeer traag en nadien was alles traag, zodoende even aan het opschonen geweest en de (virus)waarschuwingen onder handen genomen en als het goed is, moet het weer goed zijn. Ik heb mijn virusmelding even daarboven ergens bij de moderators gemeld en daar las ik dat meerderen er last van hadden gehad.
Zo, snel even showeren en vanmiddag weer even naar het ZH voor de huidcontrole.
Fijne dag all al dan niet op en aan het werk. :dag:Laterssssss
PS. Weer niks in de schoen en ik zet 'm nu ook niet meer. :mad:
Trl ; altijd zo leuk he die reasktie van de kindjes die nog geloven, schitterend
Bloem : jij heerlijk genoten en nu druk druk druk en dan ook nog kosten aan je auto, altijd vervelend. succes vandaag ook met je solli
Roanna : jij gemeld dat er problemen waren, gelukkig was ik dus niet de enige hihi, maar was de rest van het weekend ook bijna niet thuis, te lekker weer om binnen door te brengen vond ik, dus veel gezwommen, gewandeld en genoten.
Weer nix in je schoen ?? zou ik hem uit protest ook niet meer klaarzetten hoor
zo nachten zijn voorbij, morgen nog een vroege dienst erachter aan en dan VAKANTIE!! zo zin in…o uitslapen heerlijk haaha nou ja uitslapen is voor mij al 7 uur wakker worden.
@beps: vandaag op cursus.
@roanna: zet geen schoen meer…succes vanmiddag!
@mexx: pijnlijke heup en zaterdag naar DE geweest.
@TRL: gelukkig is C niet bang geweest
@ll een fijne dag!
Ik ga ook weer verder want ik mag ook nog op cursus vandaag…
Hallo meiden. Zo ik ben er wel maar ook weer niet. Vanaf vrijdagavond al koorts dus niet helemaal lekker daarvan. Vannacht om 3 uur klaarwakker en had het zo warm om 4 uur eruit gegaan en gedoucht je kon me uitwringen nu al gewerkt collega was er ook een paar uurtjes.nu dus lekker thuis ff kalm an. Voor de rest sluit ik me bij alle updates aan voorvandaag.
@viva: beterschap!!!
Het is hier rustig geweest! hahaha