Het was aan de telefoon… maar ben nog lang niet klaar voor hem… blegh!
@mexx: klanten ook hahaha ![]()
@bloem: lekker in erfurt…
@viva: eindelijk goed nieuws!
Zo ik straks de nacht in. Niet zoveel zin, maar als ik er maar ben dan gaat het goed!
Ik mag er 3 dit keer, dan dinsdag nog werken en dan jaja vakantie! Niet dat ik weg ga maar goed. Lekker even GEEN wekker ![]()
Sterkte meis… ikke bijna klaar en dan lekker THOV oh nee TVOH haha
hoi hoi
hard gewerkt vandaag, autootje naar garage gebracht. bandje werd steeds zacht, ff alles nachecken, hopelijk vinden ze niet iets vreselijks ofzo…
afgewassen en muffins gebakken, eten op en nu ff relaxen, dan spulletjes pakken en naar bed.
om 4.30 gaat de wekker
@ roanna grappig dat je laatst zei van FB die schaatssite, we zijn een samenwerking aangegaan en 1e stukje van mij staat al op de site. toch leuk. beetje meer schrijfervaring opdoen
denk wel online te kunnen dit weekend, maar niet veel, dus wie weet: tot zienss… doeiiiii!
@bloem
Veel plezier!
@Bloem: Ik zag het, dat je ook in de vriendenlijst stond daar. Ik weet alleen niet waarom ik toen uitgenodigd ben om vriend te worden en mede omdat ik dacht dat het missschien toen al iets met jou sites te maken zou hebben, dacht ik… och waarom niet, maar ik kijk zo nu en dan op de site en zag dat het ook een groot liefhebber, misschien wel professioneel inmiddels, moet zijn. En kijk aan… nu zelfs een samenwerking. Goed hoor!
In ieder geval heel veel plezier morgen en we lezen het wel weer. Goeie reis ook. :dag:
@MK: :dag:
@Jac: Werkse vannacht. :mad:
Zo, allemaal weer kindjes aan de deur gehad vanavond. Ik denk wel, alles met alles zo’n 30. Wel in 4 groepen.
Verder wens ik iedereen nog een fijne avond en een heel goed weekend.:dag:
Stil hier hoor!
@roanna
Wij ook weer langs de deuren geweest, nu wel een beetje verkleumd, straks lekker mijn warme bedje in. En bergen snoep opgehaald…
Bloem,heel veel plezier in Berlijn de komende dagen.
Bloemmie veel plezier dit weekend.
Meiden wat is het koud zeg. Vandaag naar het zh geweest. En het is ongelofelijk wat een vechter zeg. Alles is eraf catheter.zuurstof.sonde.infuus echt alles. En ze loopt achter de rollator. Weet alles weer en gaat met sprongen vooruit. Echt geweldig. Als ze zo doorgaar mag ze revalideren in het zh en hoeft ze niet naar een verpleeghuis. De artsen staan versteld.
En ik ben moe heel moe
Viva,wauwww dat is geweldig nieuws zeg…
@Viva: Dat is zeker heel goed nieuws, na al je berichten van toen. Misschien nu eindelijk de juiste medicatie en natuurlijk haar vechtlust… heel fijn om te lezen hoor. Gelukkig en dan de reva ook gewoon in het ZH, dan komt het vast wel weer goed.
Ik ga ook de boel afsluiten. Zal ik het :idea: alvast uitdoen?
Weltrusten all en tot morgen weer. :slapen: :dag:
PS.
En morgen alweer/nog maar 6 maanden en nog wat. :cheer: >>> :cheer:
:dag:
Gutenmorgen!!!
Klaar om te vertrekken naar Erfurt (niet Berlijn)
@viev wow wat een goed nieuws echt geweldig! Zo snel kan het dus ook ineens gaan!!
Doeiii
Goedemorgen…pff vroeg wakker op de zaterdag ik lag er gisteren vroeg in helemaal brak. Nu ff een rustig weekend houden. Iedereen een fijne dag. En bloemmie wat was je vroeg vanmorgen.
:NETHERLANRaak: 18 t/m 22 November - Roggel:NETHERLAN
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Ik de schapjes in huis, vanavond feestje, dus nu snel centjes verdienen haha
Viva : wat een geweldig nieuws zeg
Beps : werkse vandaag
Bloem : super veel plezier deze dagen
Voor iedereen een heel fijn weekend, ben vandaag weg dus tot vanavond laat of morgen :dag::dag::dag:
@viva
Niet te geloven, nu alweer achter de rollator.
Super nieuws!
Goedendag.
Nouja… had ik weer mijn laarsje gezet en net als vorige jaren… niks, nada, nothing :finger: erin. Maargoed, dan ga ik mezelf maar een keer verwennen.
Verder ook niet veul te melden. De oude pc even op zitten schonen. Alle troep wat niet meer nodig is eraf gehaald incl een virus zag ik later. (daarom zo traag zeker)
Straks ff schapjes doen en gewoon ff in en om het huis klungelen. :zon02: schijnt volop, maar berekoud. Wat moet dat toch worden als het nog kouder wordt. Brrrrrrrrrrrrrr…
Iedereen een fijne dag verder. Beps… veul plezier op het feest en anderen veel plezier met de ouwe Klaas die vandaag weer binnenkomt.
Latersssssss :dag: