Turkish Tea Time 2011

Bij mij stond het ook niet op de market, maar heb gedaan wat ik hierboven al typte. Op het loepje drukken/toetsen. Zelf de naam wereldwijzer intypen dan komt ie tevoorschijn en dan downloaden. Anders weet ik het ook niet meer. Helaas!

Ook op die manier vind hij hem niet, hij geeft aan “geen resultaten gevonden”

Ik heb het net nog een keer bij mijn eigen foon gedaan en het werkt wel.

Bij populairsts gratis.
Loepje toetsen.
In venstertje Wereldwijzer intoetsen en dan komt ie vanzelf al naar voren met nog een paar bijna gelijknamige apps.

Hmmm…vreemd dat ie het dan bij jou niet doet.

Roanna,weet je of dat ook werkt op de toestellen van nkia?? die draaien op smbhian.

Lag vandaag een brief van het kdv in de bus dat een pedagogisch medewerker op non actief is gezet,omdat ze in het bijzijn van een collega een kind geslagen heeft,er is al gesproken met de ouders en ze mag ook niet meer werkzaam zijn bij de hele organisatie.Er waren geen signalen dat het vaker is voorgekomen. Maar moest wel even aan C denken,die heeft sinds vorige week weer huilbuien als ik hem wegbreng,terwijl hij altijd vrolijk naar binnen ging…Kan natuurlijk een periode zijn,maar na zo’n brief ga je wel denken…

@ trl getsie wat een naar idee

@ wendy misschien kun je hem niet vinden omdat jij hem al gedownload had??

@ beps is goed hoor, erg vervelend allemaal

ikke naar bed, tis alweer te laat!! gets, t schiet nooit op!

mogguh!

weer een nieuwe dag! en nog maar eentje en dan weekend! jippppieeee

Moguh!!!

Ben gaar!!! Straks werken!! :dag:

goedemorgen :dag:

:GERMANY:**Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
**Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Bloem,idd een naar idee,maar gelukkig dat het ze niet in de doofpot stoppen,maar wel bekend maken.

Pfff al bijna de hele week gebroken nachten,dat breekt wel op zeg.Ben kapot.

Trl : idd beter om er mee in de openbaarheid te komen al is zoiets tuurlijk nooit leuk om te lezen, hoop dat C nu weer met plezier naar het kdv gaat
Oeps veel gebroken nachten daar word je zeker moe van
Bloem : voor jou gaat het nu lekker opschieten en de weersverwachting voorn daar is prima dus geniet alvast van het vooruitzicht

Bloemmie morgen is dit je uitzicht

http://www.baanselectie-amsterdam.nl/upload/7436_Erfurt_innen4.jpg

Maak er een topweekend van!!!(YEAHHH het gaat beginnen…)

Ikke wakker, niets bijz. Ben moe, lijf is niet helemaal in topshape… weet het niet voelt niet goed. Maar goed: Ik ga er weer voor. Vanaf 12-20 dus… tot laters

Goedemorgen.

@TRL: Ik had het gisteravond al even gelezen en denk dan… jeetje… begint het daar ook al, maar wat je zegt, wel net zo netjes dat ze de ouders er toch van op de hoogte brachten. Daarom… ik vind het knap die mensen die dit werk verrichten, want je moet natuurlijk wel heel veel geduld hebben met sommige kindjes, maar dan nog, ze moeten met de handen van andermans kinderen afblijven.

Nou, verder niet veul te vertellen. Ik hoorde net wel op de radio dan Andy Tielman is overleden en misschien zeggen jullie… wie’s da? Een idool waar ik vroeger in mijn jeugd mee ben opgegroeid wat de muziek betreft. Hij kwam uit de Indo/Molukse band van de Tielman Brothers. Prachtige jaren 50,60,70 muziek en dan niet de vergeten zijn Indorock en Molukse plaatjes. Jammer, maarja… al een tijdje nierkanker en toch nog 75 jaar geworden.

Gauw de koffie opdrinken en dan ff aan de ritulen.

Oh ja… gissteravond de I-p*d van kokkie helemaal gebruiksklaar gemaakt incl. muziek erop en hij kan als hij wil al met me wappen. lol2

Laterssssss :dag:

@Bloem: Oh ja… heul veul plezier dit weekend en maak er weer een mooi verslag van. Geniet ervan. :dag: :dag:

Owwwwwwww… ik zie nu net, dat ik al over precies 7 maanden op vakantie ga. :cheer: >>> :cheer:

@Beps: Beterschap.

@TRL: Wat een toestand op het KDV. Hopelijk heeft het verder niet veel terugslag op de kids…

@Roanna: Dan AL??? lol2lol2!!
En Wappen met kokkie haha

AAAAARRRRRRRRRRGHHHHH ik wordt zoooo gek van een klant van mij… Adem in, adem uit…

Ik doe niets toch :teeth: lol2lol2

Nee jij niet… Maar die stomme vent wel… BAHHHHH

tel tot 100. 200 300 tot er rust komt… (of de vent vertrekt haha)

Ik richting werk, tot latersss