Mogge
MK : gefeliciteer voor M met het behalen van haar zwemdiploma :cheer:
Mogguh!
een nieuwe dag. geen bewolking en al strak koud: me like! in erfurt zelfde weertype alleen al kouder. jeaaauuhhh
bloem : ik ben al buiten geweest en het is zaligggg. van mij mag het zo tot maart blijven en dan weer warmer hihi. jij klinkt ook goed uitgeslapen en helemaal klaar voor het schaatsen
:GERMANY:**Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
**Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Mk,gefeliciteerd voor M met het behalen van haar zwemdiploma.Een kleine zorg minder met de vakantie,maar het blijft oppassen ;).
Zo ik ook wakker,…
@Bloemmie: Lekker he, het gaat weer beginnen… :)!!! Nog een nachtje slapen en dan…YEAHH!!!
en toen… lekker een vrije dag, cocoonen en lekker chillen. Vanavond willen J&H een bakkie komen doen. Nichtje haar verkering is nogal lullig uitgegaan, dus in de fam is wat ‘teleurstelling’ zeg maar…
Goedemorgen.
Zo, dat was een latertje gisteravond, maar wel weer heel gezellig. Kokkie weer verwent geweest met merenedeel… envelopjes. lol2 Kan hij altijd goed gebruiken. ( Tja… wie niet he )
@MK: Geweldig weer zeg. Feliciteer haar ook namens ons. Goed hoor! Natuurlijk wel zelf een oogje in het zeil blijven houden… maar toch al een hele zorg minder zo.
@Raak: Zalig buiten? Waar dan? :paranoid: Ik zie hier geen hand voor ogen. Dichte mist en koud en dat voelde ik alleen al toen ik ff de ramen van de slaapkamers openzette. De kou kwam me tegemoet. :mad:
@Bloem: Schiet al op dat jij naar die kou mag. Brrrrr… ik moet er niet aan denken… maarja… je moet er wat voor over hebben, want ik begreep dat het dit keer geen indoor is?
@Viva: Meid toch!!! Nog steeds zo druk. Maar wat een mooie berichten uit het ZH. Fijn zo. Het gaat gelukkig de goede kant op en nu maar hopen dat het zo rustig blijft en ze mag herstellen. Ik had er toen echt een hard hooft in, na al je berichten van laatst. Ook fijn voor je collega en de rest van de familie.
Hmmmmm… ik las ook al Donna??? lol2 Wie’s da? Vind het eigenlijk ook wel een leuke naam. Hihihi. Zal ik het veranderen? Hahahahaha.
Beps nog niet gespot.
@TRL, Mexx en Linda: :dag: Werkse.
Latersssssssssss
Hertstel; Beps is wakker.
He ja, dat zijn ook vervelende dingen dingen. Nouja… even overleg en beraad straks in de familie en dat je ouders weer even komen… gezelli, lijkt me.
Jij lekker chille nu en geniet daar in ieder geval van.
:dag:
Niks bijzonders te melden… lange dag vandaag… werk en school! Morgen werken en zaterdag lekker shoppen in Duitsland!
Altijd leuk!!
:dag:
Roanna : echt hier zulk schitterend weertje:zon02: Kokkie goed verwend geworden, goed zo. hij heeft vast wel een leuk idee voor het geld
Mexx : hard werken en veel leren, daarna in het weekend ontspannen
Beps : jij lekker vrij en visite. niet leuk als een relatie op een lullige manier stopt he
@primadonna. Nee deze baan is gewoon weer overdekt hoor. In jan. ek allround in Budapest buiten. Laatste keer daaro viel t toernooi in t water ivm de dooi dus we gaan t zien
@raak heerlijk weertje hier he!? In t oosten idd mist en bewolking maar dit zonnetje is zalig!
@ beps owh wat jammer zeg. Begreep al t een en ander maar soms kunnen mannen/jongens zo lullig zijn. Ik heb ook nix meer gehoord. Had gevraagd of hijdeze week zou bellen, zou hij doen. Dus … Ook geen mail of sms. Nou ja dan niet maar wel jammer rn beetje vreemd want had toch echt de indruk dat hij wel nog een x wilde afspreken. Nou ja
@Bloemmie: Leg je dit wel een keer uit, denk nl dat dit ‘muisje een staartje gaat krijgen’ maar omdat dit een openbaar Forum is, wil ik niet teveel neerzetten…
Maar het is voor allebei in en in triest… hij is ook zo een lekker joch…
Rare kerels… zeggen dit bedoelen iets anders
Bloem,de week is nog niet om he
.
@ de android gebruikers onder ons…
wie weet waar je de wereld wijzer app kan downloaden…?
Hallo meiden zo het zit erop voor deze week ben helemaal afgestudeerd echt niet leuk meer
Roanna leuke verjaardag gehad zo te horen
Wendy bij mij zit de app in de market.
Bloem niets meer gehoord
Beps o jee love hurts sometimes.
Mk nou feliciteer m maar hoor goed gedaan …
Ik heb 'm opgezocht via de zoekfunctie bij Market van de telefoon en geef in wat je zoekt en voila. Even downloaden en het staat er op. Zelfs ik kon het en dat wil wat zeggen hoor als digibeet. lol2
Zeg er wel bij, ik gebruik het zelden of nooit. Wel om soms ff bij te lezen, maar niet om te reageren, maarja… zoals je misschien ook wel ziet hier, is het ook niet meer zo druk, dus als ik wat wil vertellen, dan toch liever en sneller via mijn pc. En buiten lees ik haast nooit mijn telefoon, maarja dat geld niet voor een ieder natuurlijk. Het is gewoon handig als het er wel op staat.
Ik heb al in de market gezocht, maar kan hem niet vinden…
@Viva: En dan nu maar hopen dat je je diploma hebt gehaald. lol2 Rustig aan nu wijffie.
Kijk even bij categorie populair gratis en dan even bovenaan rechts het loepje aanraken en dan kun je de site intypen die je zoekt. Zo heb ik het gedaan.
het rare is dat jacco hem wel gelijk vindt in de market op zijn telefoon, en mijn market kent hem niet :S. terwijl voor de telefoon problemen ik hem altijd kon gebruiken op mijn foon