Turkish Tea Time 2011

Kokkie: ook namens mij gefeliciteerd en nog vele jaren!!! :kus:

@kokkie: van harte met je verjaardag en een fijne dag

Kokkie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

straks dokter eens even bellen, al dikke 4 weken verkouden met stevige kriebelhoest erbij wat 's nachts alleen maar wordt, daardoor niet kunnen slapen, sinds zaterdag de griep erbij sinds gistermiddag de kleren weer aan morgen weer proberen te werken maar die verkoudheid en kriebelhoest dat wil maar niet stoppen en mijn ooglid van het linkeroog al voor de tweede keer in een week ontstoken kan geen lenzen indoen terwijl ik nieuwe lenzen zou moeten testen dus hoop een kuurtje en een zalfje te krijgen

Dokter gesproken vandaag nog beginnen met kuur, als volgende week niet beter gaat moet ik naar praktijk komen

@ALL: Iedereen hartelijk bedankt namens kokkie voor de leuke plaatjes en lieve berichten hier, de kaartjes, wapjes, smsjes, enz.enz. felicitatie’s voor zijn verjaardag. Hij en ik ook vonden dat echt heeeel leuk. Bedankt! :kus:

@Linda: Zo hee… dat klinkt niet al te best. Lijkt een beetje op een luchweginfectie, maar gelukkig krijg je er al wat voor en nu maar hopen dat het aanslaat. Beterschap hoor. :kus:

Vanmorgen al even koffievisite gehad en de rest komt straks. Dus ladies… tot latersssssssssss :dag: Fijne avond all.

@roanna: dokter denkt idd iets met de longen ga nu gelijk met kuur beginnen, fijne avond

Linda : beterschap !
Roanna : heel fijne avond voor jullie :kus::kus: enne : goed feesten hoor !

Fijne avond all!!! :dag:

Linda: beterschap!!! Krijg je nu Antibiotica? Ik hoef daar tegenwoordig ook alleen maar voor te bellen, en krijg vaak 2 kuren achter elkaar… Kan kiezen… of Antibiotica, of me laten opereren… maar daar heb ik niet zo’n zin in eigenlijk!

@mexx: ja krijg nu antibiotica voor een week, als het volgende week niet beter gaat dan moet ik op het spreekuur komen

Hé hè daar ben ik even wat een drukte hier niet te geloven.
Donna allerlei van harte met kokki geef hem maar een dikke knuffek van ons. En wat vond hij van zijn kado?
Linda beterschap
Raak iedere 4 weken en beps heeft blonde uitgroeien ha ha.
Voor de rest de update ze ligt sinds vanmiddag gewoon op zaal beademing is er uit en het gaat goed gelukkig maar vandaag is het pprecies 4 weken geleden dat ze werd opgenomen .

Roanna bedoel ik natuurlijk fijn zo x9 op de telefoon aan pfffff

@roanna en kokkie: GEFELICITEERD!!!
:cheer::cheer::cheer:

iK WENS JULLIE EEN FIJNE DAG TOE!!
En roanna heb je kokkie lekker verwend? :slight_smile:

hahaha donna is ook best een leuke naam

@ linda besterschap

hiero weer gewerkt. echt veel gedaan. nu dan ook nixdoen. ik heb mega rugpijn en voel een beetje migraine opkomen. felle koplampen op de weg, nekpijn, muziek is te hard… ff gauw internetten en dan denk ik languit

Viva : dacht al : Donna, nieuwe hier lol2lol2lol2
Fijn om te lezen dat ze op zaal ligt, nu stap voor stap verder, maar je kunt tenminste weer aan de toekomst denken
Bloem : oej dat klinkt niet lekker, duik dan maar de bank op met een lekkere borrel

@viva
Eindelijk van de IC af, gelukkig!

@linda
Beterschap.

M. heeft vanmiddag haar zwemdiploma gehaald!!

pfff de vermoeidheid slaat toe!!

Haartjes zitten goed, kleurtje prima…nee geen foto, ik zie er niet uit!! IK… mn haartjes wel lol2

@viva: eindelijk goed nieuws. Op naar de volgende stap…

@linda beterschap

@BLOEMMIE!!! Pas je wel een btje op jezelf!!! Dikke knuf en rustig aan wijfie

@ MK gefeliciteerd! een hele zorg minder als je weer op vakantie gaat!

t gaat nu wel weer een beetje. denk wel zo naar bed te gaan.

Ohhhh zie het nu pas

M!!! Gefeliciteerd!!! Goed hoor meis!!!(en mama ook gefeliciteerd natuurlijk :)!!!)

@m gefeliciteerd met je zwemdiploma!