Viva: goede berichten, nu hopen dat het zo doorzet!!! :kus:
Bloem: jij een ketting gevonden en een date gehad! Leuk!!!
Beps: haha ach ja die turken en hun prijzenbeleid… zodra je er met een turk komt dan gaat de prijs direct een stuk omlaag! Of krijg je bij het eten opeens een salade gratis… Had zelf een slotje aan mijn ketting laten maken… (had een ketting van M. gehad, maar meneer had niet goed opgelet, en er zat dus niet eens een slot aan…) Dus ik zelf in Kusa naar een juwelier… die gaf me een adresje en ik dat dus zoeken… Ergens helemaal verstopt… Dus ik vroeg hoe duur dat was… dus toen zei hij: 10tl… dus ik vroeg… Ook als ik helemaal geen toerist ben en hier woon? Toen kreeg ik het voor 4tl haha echt erg eigenlijk!!
Roanna: gelukkig doet je internet het weer!
Nou hier vanmorgen een beetje een discussie met M. Hij begreep mij totaal verkeerd… Hij vroeg gisteren aan mij wanneer we gaan trouwen, dus toen zei ik: nu nog niet, laten we eerst die 3 maanden samen maar eens gaan afwachten… Misschien vinden we elkaar daarna wel helemaal niet meer lief… Nou meneer had het opgevat als dat ik nooit wil trouwen, en dat ik er vanuit ga dat we na die 3 maanden uit elkaar gaan… Maar goed, even gebeld en uitgelegd, meneer weer blij, ik ook weer blij… Dus dat zit weer goed!
Verder vandaag werken en de rest van de week ook… En zaterdag naar Duitsland om te shoppen!
@Mexx: Die prijzen ken ik ook… ik ging veel in Alanya met een turkse vriendin shoppen: Scheelde GIGA!! haha,… Maar goed, ik vind die 10 TL nog steeds erg goed betaalbaar, hier kost het lachend gewoon 25 euro!!! En laat ze graag iets verdienen toch!! Alleen als ze dan zeggen:Ja dit zilver is gewoon duurder… BS!! haha…
@Viva: Lekker kroeldag, en licht positieve berichten… Stap voor stap blijven we maar volhouden. Is ze wel ‘aanwezig’ dat ze alles snapt?? Pfff lijkt me ook iets, zo loop je rond en zo is het 4 wkn later en ben je een maand kwijt…
TRL: haha nee als het aan hem ligt niet… maar ik heb hem ook gezegd dat ik pas ga trouwen op het moment dat wij altijd samen gaan zijn… En dus niet meer gescheiden hoeven te leven… Dus hij wacht mooi nog maar even
Beps: ik vind ook dat ze er wel wat aan mogen verdienen, maar ik dacht… ik doe gewoon alsof ik gek ben en vraag het gewoon…
domme turken, knuffeldag, trouwen, internet allemaal voorbij zien komen…
Ik heb weer niets te melden. Saai he hahahaa
O nee heb wel wat te melden: Mijn opleiding HBO zorgmanagement gaat door! En ik ga met collega’s van het middenkader zeg maar (de hoofden ) gaan we naar de sauna!!! hahaha
Dus lkkr relaxen! zin aan!!
Ik vanmiddag van me turkse collega een schaal met lekkers gehad,had hij me al lang beloofd :). Na het eten een pakjesboot samen met C in elkaar geknutseld,en daarna ook nog even gekeken of het idee wat ik had gezien voor de traktatie volgende maand mij zou lukken en dat is ook goed te doen,dus hoef ik daar ook niet meer over na te denken.
Ik weer thuis, lekker rustig avondje nu. Dan morgen naar mn zus, en dan zien we weer verder…
Morgen dus haartjes in de kleur en vorm: EINDELIJK!! Laatste keer voor kusa in sept dus…
hiero gewerkt, gesport, gegeten bij paps en mams, ff doorgesproken hoe/wat/hoelaat as zaterdag (4.30 dus vertrekken, gluK!)
kom hier net op de site, heb ik een berichtje van een of andere nieuwe moderator dat ik ze ziet dat ik pas nieuw ben hier op de site en of ik het allemaal een beetje kan vinden… tis dat jullie hier zitten want anders was ik allang weggeweest, wat een budzooi is het toch geworden…
verder bruis ik van de plannen voor mn niet-schaats fotoplannen maar zie echt geen manier wanneer ik die zou moeten uitwerken en in gang zetten! seizoen is pas begonnen, maar komt wel.
@Jac: Tja… als je het kunt en je krijgt de kans… altijd doen zou ik zeggen. Maar eerst lekker naar de sauna.
@TRL: Ja, ik had de lekkernijen gezien op FB. En nu weer even de crea bea zijn en dat gaat je vast wel lukken.
@Beps: Weer uitgewerkt voor vandaag en de po(a)d weer aangevuld. Morgen weer de kleur erin en je kunt er weer even tegen.
@Mexx: Zo is dat. Trouwen kan altijd nog en je bent sneller getrouwd als dat je er weer vanaf komt ;), maarja… dat is hopenlijk niet aan de orde. Stap voor stap ook he!! Toch lief en leuk van hem dat hij het zo tegen je zegt.
Zo, omdat de zoon morgen laat thuis komt… hebben we het cadeautje vanavond alvast maar gegeven en hij wist echt van niets, ondanks dat hijzelf het pakketje had aangepakt, maar niet wetende dat het voor hem zelf was.
Toevallig was vorige week z’n horloge stuk gegaan en heeft nu een Rolox uit Turkije om die hij nog had liggen, waarvan hij pas een nieuwe batterij in had laten zetten. Komt de zoon met het uitgepakt pakketje, maar nog wel in cadeauverpakking van Appel met een klein kaartje met opschrift erbij en lieten hem even in de waan, dat het een horloge was.
Toen hij het open maakte en het voor las en zag wat het was, was hij best ontroerd. Op mijn leeftijd nog, zei hij. Ja, wilde je toch graag. En och als je wel van plan bent er tussen uit te wippen… hebben wij er nog wat aan en anders op Marktplaats. lol2 Was wel ff lachen hier hoor vanaaf.
Kortom… hij is is er heel blij mee. De zoon gaat hem van de week even verder met de uitleg helpen.
Zo, weltrusten all en tot morgen weer. :cheer: :dag:
Goedemorgen all
Roanna : allereerst van harte gefeliciteerd met je mannetje, wat een mooie leeftijd, cadeau al gehad en gelukkig bijzonder goed in de smaak gevallen, geef hem maar een hele dikke kus van ons
Beps : naar zus en haartjes in de vorm en kleur, laatste keer voor je naar Kusa gaat??? opfff ik ga echt iedere 4 weken en kan dat geen dag langer uitstellen hihi
Bloem : lekker van het schaatsseizoen gaan genieten maar een beetje tijd tekort voor de nietschaats-foto’s. Zou je daar niet prof. iets meer in willen gaan doen ?
Trl : jij lekkere hapjes gekregen en daarna geknutseld, zag er goed uit hoor
Mexx : jij nog “even” op je trouwbelofte gewezen, maar liever toch nog wachten, groot gelijk hoor, getrouwd zijn kun je nog zooooo lang
@Raak: Ik normaal ook, nou ja elke 5-6 wkn… zie er dan ook niet uit, pony hangt op mn lip haha… niet te praten over mn ‘ondeugende witblonde’ uitgroei lol2