Ook goedemorgen en hopenlijk een dag zonder zorgen. :dag:
Ik kom ook laters wel even weer, want gaan zo dadelijk weer mee met kokkie naar de TA. Hopenlijk komt er nu een bietje beweging in. Dan eind deze maand nog 2 x en kijken hoe het dan is.
en ik heb ook niets te melden, tenminste niet belangrijk.
Tja en ik mag de nachtdienst weer in. Het weekend voor 3 nachten! Nou dan heb ik het wel weer gehad hoor!
Neem de diensten over van mijn collega.Hij moet nog alles verwerken en hij moet er voor zijn vrouw zijn.
ikke heel de dag gewerkt. aan mn stage vooral. daarna naar DB had een date, dus was wel beetje spannend. eerst nog tegoedbon van mn verjaardag vorig jaar eindelijk weten te verzilveren! @beps heb de ketting hoor!!! precies goed, exact dezelfde en 11 euries
en daarna dus de date. was wel gezellig dus misschien spreken we nog eens af.
helaas doen mn polsen mega pijn. heb echt zwaar ontsteking rechts en links doet ookal pijn. dus gauw farmen en hup naar bed denk ik
Mogge
Bloem : dat gehad en was voor herhaling vatbaar en een ketting gescoord
Beps : domme Turken ??? :))
Ja ziet er hier echt herfstachtig uit he. Z~o, nu ook problemen in het grote zwembad van Tilburg, vanmiddag hier het zwembad weer open, vind het allemaal toch niet echt veilig klinken eerlijk gezegd
Vandaag knuffeldag. Ook komt een monteur van Zigga, kan bijna geen ned. 1 kijken allemaal blokken ect. zoon is er al bij geweest, ligt aan het signaal van de kabel volgens hem, krijg ook steeds een ci+ error. pfff fijn een mooie tv en dan bagger ontvangst. pfffff.
Bloemmie beterschap met de polsen klinkt niet fijn.
Raak wat een gedoe he met die zwembaden, vreselijk gewoon, misschien ben je zelf wel tig keer onder die boxen doorgekomen.
Gisteren heel lang gewerkt, van kwart over 7 tot kwart voor 8 s avonds pffff ben helemaal gaar bah bah bah. Maar ja kan het we laten liggen maar dan heb ik morgen mezelf ermee.
Collega is nog thuis die begint volgende week weer voor een paar uurtjes per dag.
update ziekenhuis…nog steeds op de ic, maar het gaat gelukkig wel beter, ze is wakker, en kan 4 uur zonder beademing en dan weer 1 uur met beademing. krachten komen heel langzaam een beetje terug, ze kan weer knijpen in je hand, maar kan nog niet schrijven en rechtop zitten, maar het herstel is begonnen. Werd ook wel tijd ze ligt al bijna 4 weken op de ic.
Viva : fijne dag weer met de kleine ! werd idd wel tijd dat na 4 weken er een lichte vooruitgang is, haalt toch klein beetje de druk van de ketel he.
Hebben idd vaak daar gezwommen, vorige week dus naar het “veilige” zwembad, wat nu een probleem heeft met zelfs het hele plafond !! Denk dat ze nu extra controleren in de zwembaden nadat dat babytje gestorven is, dus wie weet hoeveel onveilige zwembaden er nog zijn :mad:
@Raak: Pffff… je mag onderhand wel een helm opzetten i.p.v. een badmuts als je gaat zwemmen. Ik had het gehoord en gelezen van dat andere bad. Zou roestvorming zitten. :mad: Misschien dat ze dan nu alle baden eens even na gaan lopen.
@Viva: Meid… wat een gewerkt weer he, maarja… het is even niet anders. Fijn te lezen dat het weer stukken beter gaat met je kennis. Nu stap voor stap en wie weet he!!! Ook fijn voor je collega, want die heeft toch ook wel ff wat voor z’n kiezen gehad.
Jij fijne oppasdag weer. :wub: Probeer jij ook rustig aan te doen!!! Hopenlijk komt het met de tv ook weer goed, is iedereen weer blij.
@Bloem: Klinkt inderdaad niet lekker van je polsen. Beterschap! Enneh… ketting? Hoe, wat en waar? Hoezo goedkoper? Dan in Turkije?
@Beps: Ja he… domme turken. lol2 lol2 En daar gaan wij weer naar toe. :cheer:
Ik had trouwens daarnet heel geen internet. Raar is dat hoor als je de boel opstart en niks doet het. Even de modem gereset ( op goed geluk ) en kijk aan… de boel werkt weer.
Nou, voor de werkenden werkse weer en iedereen een fijne dag.
Laterssssss :dag: Ik ga showeren.
Meiden: Bloemmie en ik gingen op zilveren ketting jacht: Moest zijn als die ze bij zich had: Netzo dik, lang groot enzo… ja die hebben we… kijk: Alleen deze is wat smaller, maar wel iets langer… PFFFFFFFF Dan vind je een ketting die erop lijkt,… vragen ze ehhhh… 25-30 euro… beetje duur in nederland zijn ze tussen de 10-15 euro…(11 dus hihi…) Nou goed… Daarom domme turken
Maar we hebben wel avonden lopen zoeken hihi!!!
Ik wakker… zo naar mn werk, geen idee hoe lang, waarschijnlijk lang…