@raak
Gefeliciteerd!
Toch nog naar de huisartsenpost geweest, haar vinger is gebroken. Nu loopt ze met een spalkje.
@raak
Gefeliciteerd!
Toch nog naar de huisartsenpost geweest, haar vinger is gebroken. Nu loopt ze met een spalkje.
@MK:Arme mams, wens haar beterschap met een dikke knuff. Maar beter dat t gebroken is dat heelt sneller
hey meiden
mk jeetje mams onderste boven gereden. wens haar maar beterschap.
beps stil op het werk maar moet blijven.
mexx bloemmetje zoek jammer hoor.
bloem productief dagje.
roanna lekker hoor de volledige korting gekregen.
MK : dankjewel, oeps toch gebroken, wens haar beterschap van ons
Bloem : productief daagje gehad en de schotel zal toch wel smaken ![]()
Beps : jaja is anders nog een beetje jong he, dankjewel !
raak van harte hoor met de tweeling. een fijne dag.
vandaag geshopt voor de laatste dingetjes voor in de kamer. nieuwe spiegel in de badkamer. en behang voor de slaapkamer. dus ben weer een vermogen kwijt
Wij onverwacht visite gehad van de buurvrouw. De Buurman was aan t schuren, dus gauw een bakkie gezet.
Nu in bed. Nieuw dekbedhoes van flanel. Ohhh das lekker
Trusten All
Viva : dankjewel. Jij weer goed geslaagd en tsja dat kost dan ook wel weer wat he
@all : :slapen: lekker en tot morgen :dag:
mogge :dag:
:GERMANY:**Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
**Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
:dag: op t werk, geen ruk aan, en dus… meld me wel
Goedemorgen.
@Raak: Veel plezier vandaag op de verjaardagen en ook nog gefeliciteerd met je kleinzoons verjaardag van gister. Ik zag het op FB en heb hem daar ook even gefeliciteerd.
@Beps: Lekker he zo’n flanellen hoes. Ga ik ook nog eens ff voor kaike. Werkse he. Tja… er zullen er nog weinig zijn die de kachel aan hebben met dit weer en deze tempraturen, dus ook minder storing neem ik aan. :dag:
@Viva: Meid toch… weer een rib uit je lijf, maar dan hebbe ge ook wat he!!! Wat zal het weer mooi worden daarboven bij jullie.
@Bloem: Veel plezier weer bij het schaatsen. Ik zag daarstraks via mijn foon, dat ik een verzoekje had op FB om lid te worden van een schaatsfederatie en nam aan dat het via jou is, dus me maar even aangemeld. Straks maar even verder kijken wat het is.
@MK: Dus toch!!! Tssss… dan kan pijnlijk zijn. Wens haar ook namens ons beterschap.
Verder iedereen een fijne dag weer. Het wordt nog mooi weer dus geniet ervan. Wij misschien nog even weer naar de stad om de Indische sferen weer te proeven. Altijd gezellig, vind ik dan he!!
Meld me weer. :dag:
mogguh
ugh 7 uurtjes slaap in het weekend is niet veel. voel me geradbraakt maar wel opgestaan. ff sporten zo, zal mn lijf goed doen, dan weet ik tenminste waarvan het pijn doet.
gisteren is 1 van de junioren die ik vorig jaar intensief gevolgd heb NL kampioen geworden. mijn site is dan ook ontploft want iedereen was aan het zoeken wie het was. erg veel bezoekers, erg leuk dus.
@ Roanna jij was al lid van passion-for-skating. heb je geloof ik onlangs nix meer gestuurd dacht ik zo…?
Roanna : J was niet jarig hoor, alleen zijn moeder en oom hihi, fijne dag in de stad
Bloem : jij weer sporten en daarna in de schaatsban
Beps : nada te doen op het werk
Pfff dag duurt lang denk ik…
@Raak: Oh…lol2 een bietje verwarrend dan. Ik zag wel dat je uitleg had gegeven bij TRL gister, maar ik hield me nog steeds vast aan dat berichtje wat daar bovenaan de pagina op FB van wie er jarig zijn. Daarom dus. Hihi.
@Bloem: Ik zag het net even weer op FB. Ik weet niet hoe en wat precies, maar zag dat het via “Schaatswereld Worldpress” was.
@Beps: :dag: Erg he!!!
Zo, en nu snel showeren en zo weer weg!! :dag:
@ roanna daar heb ik nix mee te maken. is niet van mij…
hier maar niet sporten, had me vergist in de tijd en wil niets missen…
Naar hus gegaan…pff was kapot…
Mk,sterkte voor je moeder.
Beps,dan duurt het lang he als het rustig is.
Wij vanmiddag wezen zwemmen.
Rubbie bijna thuis, werk liep uit. Dan morgen controle bij de TA dus
Tot morgen ergens
mogguh :dag:
een nieuwe week!