Turkish Tea Time 2011

Goedenavond.

Tja… als iedereen dan aan de WF gaat, zal het hier wel weer een stuk rustiger worden, want dan hebben jullie vast geen tijd meer. lol2

Nouja, gelukkig kan ik me heel goed alleen vermaken. Hahahaha.

@Bloem: He bah wat sneu voor je schoonzusje. Hopenlijk gaan ze dat goed oplossen voor haar.
Veul plezier bij het schaaten.

@TRL: Oh echt? Hahaha. Ik had dat koppie weleens willen zien.

Ik heb zojuist even de aanbetaling voor de vakantie gedaan, (had ik nog niet gedaan) en dan kom je op zo’n overzichtpagina en daar hadden ze toch de volle €100 bon van de hoofdsom afgetrokken. Vind ik toch netjes, want ik zou eigenlijk geen extra korting krijgen op hun actie korting die ze momenteel al geven. Wel op de vroegboekkorting. Maar nu toch die honderd euro eraf gehaald. Nou, ben ik voor een mooi prijsje klaar dit jaar! :cheer:

Voor zo weltrusten all en tot een andere keer dan maar weer, nu iedereen het zo druk heeft met anderen zaken. lol2 lol2 Ik kom nog wel eens een x hier kieken. :dag:

@Bloemmie: das echt lullig voor haar. Nog niet eens van haar en dan al gejat. Ergens staat vast een heel leuk karretje voor haar

Wij ondertussen in bed.

@Roanna: das netjes. Ach kan je lekker nog een keer. Sept naar Kusa ofzo haha. Wij plannen dat wel trouwens( ohhhh TE erg. Gewoon nog niet eens 2012 en al 2/3 vakanties aan t plannen)

Tot morgen @llen we gaan t licht uitdoen

Jaja en al weer op t werk…

@ll: een fijne dag als je vrij bent
@ll: werk ze als je werken moet

@Roanna: Is Kokkie’s pakje al binnen??

Goedemorgen, mijn 2 “jongste kindjes” vandaag 39 :cheer::cheer::cheer:
vieren het morgen, kwam iedereen beter uit :slight_smile:
Bloem : jeetje wat een verhaal, hoop dat het toch nog goed uitpakt voor dr.
Veel schaatsplezier !
Roanna : zo kijk dat is nogeens een meevaller dan he, jij ook weer helemaal happy
Beps : wordt druk gespeeld bij jullie thuis, nog tijd voor het maken van hartige taart over ook. Was die lekker ?
Mexx : is weer op zoek gegaan naar oude metgezellen, ik herken er nog wel wat van hoor
Trl : leuk tuimeljudo en ja dat vallen en opstaan hoort erbij, gaat hij vast wel aan wennen hoor, is stoer genoeg tenslotte :slight_smile:

Die cake is zooo lekker… gaat trouwens helemaal nergens over:
1 cakevorm
1 pakje bladerdeeg
1 zak gemengde groenten(ik neem meestal van AH de italiaanse groentenmix)
300 gr rundergehakt
300 gr shoarmavlees

bak t gehakt, dan de shoarma erbij. Groenten erover.
Bekleed de cakvorm goed met t bladerdeeg, verdeel t mengsel erover, en vouw het bladerdeeg dicht. Bestrijk dit met eigeel, 50-60 min op 180-200 gr.

Heerlijk met een komkommersla(of gewoon gemengde salade) en sweet(of hot) chilisaus

:GERMANY:**Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
**Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

@roanna
Een meevaller, toch de hele bon gekregen.

@bloem
Auto gejat, balen. Maar beter gestolen voordat je hem koopt dan wanneer je hem net hebt.

@beps
Lekkere recepten en in de ban van de spelletjes.

@trl
Judo, hij is er al vroeg bij.

@raak
Gezwommen maar wel in een ander zwembad, gek idee dat ze zelf ook al tig keer onder die boxen bent door gezwommen. Wat een drame zoiets.

@mexx
Herinneringen ophalen met de knuffels.

@linda
Naar de creadoe.

@jac
Steeds aan het bakken, lekker hoor.

Ik deze week 2x geholpen op school, donderdag bij het nationaal schoolontbijt en gisteren met lampionnen maken. Gistermiddag heeft iemand mijn moeder nog van haar fiets gereden. Een laag zonnetje en ze had haar nooit gezien, maar ze lag dus wel op straat. Niet heel ernstig, maar wel heel vervelend allemaal. Fiets stuk, bril stuk, handen kapot.

Goeiemorgen…

Viva: jep spoorloos… De een is onderweg naar China kwijtgeraakt (bloemetje) en de ander onderweg naar Costa Rica… Helaas… Dus nu weer met een ander beginnen! :wink:

MK: he wat naar voor je mams… :frowning:

Beps: klinkt lekker hoor!!! :slight_smile:

Raak: gefeliciteerd met jullie kids!!! :kus:

Roanna: dat was een mooie deal dat ze er de volledige 100euro vanaf gehaald hebben! :tongue: En na 8 uur mogen ze daar niet meer op terug komen!!!

Nou meiden ik weer aan het werk, laatste dagje… pfff morgen dan sporten en weer aan de studie… Lekker druk dus!

Mogge. :dag:

@Raak: Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je 2 jongsten ( wat zijn ze alweer groot he!) en nog lekker een feestje tegoed dus.
Enneh… ja zeker had ik nu wel ff mazzel bij corriedon, maargoed… ik had die bon toch eerlijk gewonnen toen. lol2 Inderdaad… netjes van ze!

@Beps: Klinkt lekker en het zal vast ook lekker zijn geweest. Ja, het pakje kwam gistermiddag binnen. Kokkie had het zelf aangepakt, want ik was ff schapjes doen, maar hij weet niet anders dan dat er een onderdeel voor de appelcompi van de zoon inzit en aan de buitenkant kon je het ook gelukkig niet zien.
Werkse weer. :mad:

Nou, verder weet ik ff niets meer. Ga zo ff de rituelen van gisteren doen, want heb nu de ruimte. Maar eerst… hmmmm de koffie opdrinken.
Iedereen een heel fijn weekend en tot laterssssss . :dag:

@Mexx: En dan moet je nagaan… ik had die mail al een paar dagen in mijn box met die afrekenig en zag het eigenlijk nu pas. Goed dat je dat zegt van die 8 kantooruren. :wink:
Jij ook werkse.

@MK: Ja, voor st-Maarten zeker? Ik was gisteravond even tippelen met de buuf en daar hoorde ik het van, dus weet meteen weer dat ik dan stuf in huis moet hebben voor de kindjes.
Wat sneu dan ook voor je moeder. Hopenlijk niet al te veel pijn en wordt haar schade ook goed opgelost.

mogguh

@ roanna mooi dat de bon er toch af is. vind het niet meer dan netjes. tis toch een kortingsbon. hoe meer korting hoe beter.

@ mk he bah. was je moeder erg geschrokken? ongelukjes zijn zo snel gebeurd…

@ raak gefeliciteerd met de kids! 39 jaar!

hiero er vroeg bij, naar de markt, boodschappen doen, dan schaatsen kijken en vanaaf fotograferen… leuk!

Bloem : hoop dat je de markt haalt vandaag, veel plezier met alle leuke uitjes
MK : jij goed je best gedaan voor de school. Wat een sullig ongelukje weer he met die lage zon, hoop dat het meevalt voor je moeder
Roanna : oeps, kokkie zelf z’n cadeau aangepakt hihi, gelukkig is ie wat dat betreft nog beetje naief he hahaha
Mexx : jij werken, sporten, studeren, kortom geen tijd om te piekeren, goed zo !!
Ja dames kleine kindjes worden groot en wij dus beetje oud lol2lol2lol2lol2

Zo, klaar met soppen, maar ben nog wel in de doll. Eerst ff weer pauze en koffie natuurlijk.

@Raak: Een beetje erg naief kun je wel zeggen, maar oeffff… kreeg hij gister van de Plipse een personeelsfoldertje en daar staat een gelijkwaardig dingetje in voor zeker €50 goedkoper en tevens heeft Plipse daar nu ook dockstations voor en dat terwijl ze ze eerst alleen voor de appel maakten.
Krijgen we een folder van ex* ert, staat de appel ook in de aanbieding, maarja… nu is die mooi gegraveerd en dat kan via de winkels niet, altans dat neem ik aan.

Wat er even mee wilde zeggen… toen hij dat zag,… zie je nu wel, die dingen worden steeds goedkoper dus… misschien maar eens even kijken.
Nee dus he… :paranoid::drugged: Even uit zijn hoofd praten.

Zo, nu even showeren en dan naar de stad. Is 2 dagen een soort van Indonesische Pasar in de Oranjerie, dus lekker eten en leuke artiesten en dansgroepen.

:dag:

Roanna : zeg gewoon nu geen geld voor, kijken wel op de luchthaven volgens jaar dan zijn ze vast nog goedkoper hihi.
Leuk een pasar, fijne dag

wens iedereen een fijne dag!!!

@Roanna: Slim hoor. Vind vaak de service beter dan dat je ze bij een ‘alternatief’ bedrijf te kopen. Graveren is alleen online, zelfs niet eens bij de ‘Iwinkels’!

Zooo rustig… maar mag niet naar huis heel raar…

Raak,gefeliciteerd met je kleinzoons fijne dag.

Trl : hihihi het is mijn tweeling die jarig is, J wordt nog geen 39 hoor, hij heeft een fictieve datum op FB dus vandaag zijn zijn moeder en zijn oom jarig. Om de verwarring nog groter te maken : ook zijn vader is jarig, daar is die nu dus want dochter is gescheiden. Snap je het nog :slight_smile:
maar toch bedankt voor de felicitaties

Hahahaha… slim van hem!!!

Jij gefeliciteerd met je ‘kleinsten’ lol2lol2lol2

zo ben druk geweest. voor 13h al naar de markt geweest, boodschappen gedaan en afgewassen. 2 wasjes gedraait. vanaf 13h op internet, tussendoor gekookt,. pompoen koolraap schotel gemaakt. erg lekker al is de pompoen te gaar en de koolraap te rauw, dus volgende keer beter.
strax op tv verder kijken en zodra het afgelopen is in de auto naar Eindhoven. leuk dagje zo. krijg nog eens wat gedaan :slight_smile: