Turkish Tea Time 2011

ja mega verslavend

Wat is jou naam op WF dan?

Ook goedemorgen. :dag:

Nou, ikke nie hoor en begin er ook niet aan, maar iedereen veul plezier ermee.

Kan nog niet aan de ritu’s, want er ligt er nog een te pitten hier, want die gaat vanmiddag met zo’n 24 man/vrouw (ex-collega’s) voor een weekend naar Disneyland Parijs, als afscheid van het Apenheulseizoen.
Dus… morgen maar boven aan de poets.

Hopenlijk komt vandaag het “pakketje”. Kan ik weer de hele dag thuis zitten, nouja… heb nog zat te doen hier.

@Bloem: Hoezo? Kan je die die kop niet meer zien dan? Ligt hij er uit bij jou?

@Raak: Oh dan. Jij bent de tijd dus leuk en goed doorgekomen zo.

@Viva: En hoe je was het bij je vader? Was hij nog een beetje aanspreekbaar?

@Beps: Nou, help je rubsie maar ff goed op weg met zijn speeldingetje. Kan hij in de vakantie kokkie even wijs maken hoe zijn dingetje werkt. lol2

@Mexx: Tuurlijk komt alles goed. Met de visum en met je vader. Tuurlijk wel. Duim, duim ook hier hoor! :wink:

Nou, latersssss ladies. :dag:

BTW… Had ik al gezegd dat ik gisteren naar de kapper was geweest. Nee he!! Nou dus… weer lekker kort en kleurtje erin. (Lekker belangrijk) lol2

Roanna : hoeft boven nog even niet te poetsen, heerlijk korte haartjes en een nieuw kleurtje. Ikke ga strakjes weer :slight_smile:
Viva : aan de rituelen en tussendoor ook aan de WF
Beps : zelfs Rubbie nu al aan de WF
Bloem : geen idee wie je nu al niet meer kan zien :slight_smile:

roanna weer lekker kort dus…heerlijk. paps was er gisteren niet dus geld en shag klaar gelegd. briefje geschreven en weer foetsie. hij belde dat hij alles had gevonden hij klonk aardig. nou dat mag ook een keertje in de krant.
roanna is leuk hoor wf gewoon scrabbelen en heb je er geen zin in het partijtje blijft gewoon staan ik speel er soms met 20 tegelijk. zi een hele dag niet en zo uren achter elkaar. beps wil niet met mij spelen hahaha hebjeal 3 x uitgenodigd.
bloem jij bedoeld toch sven he.

raak jij ook wf?

Viva : nee hoor hahaha enne idd mag jullie paps wel een keertje vriendelijk zijn toch

~Ja ehhhh Viev… dan moet je wel spelen lol2lol2lol2lol2

Wij ondertussen thuis. Krijg vanavond een aantal eters. Zo eerst ff met de meiden naar t bos, en dan koken(heb het mezelf makkelijk gemaakt: hartige cake, komkommersla …hartige cake is gewoon gehakt en shoarmavlees bakken, gemengde groente erbij en dat in een bakvorm stoppen welke je al bekleed hebt met bladerdeeg. Dichtvouwen en 50-60 min de oven in…klaar lekker met sweet chilisaus EN!!! totaal dieet onvriendelijk hahahaha)

Zit even te internetten… Kwam dit weer eens tegen…

http://www.toyvoyagers.com/index.php?a=topic&s=attach&id=47004

Remember Viev??

Haha en deze Bloem!!

http://www.toyvoyagers.com/index.php?a=topic&s=attach&id=42969

En hier is zelfs een been te zien van hubbie Beps!!!

http://www.toyvoyagers.com/index.php?a=topic&s=attach&id=42966

hey mijn kleine vriendinnetje in gumbet

Cool he! Al is die kleine wel al bijna 2 jaar spoorloos… En die andere trouwens ook…

leuk mexx lang geleden

@ roanna hij is bij mij nooit ‘in’ geweest. heb een hekel aan de persoon… pfpfff

maar goed, ikke thuis hoor! meteen een half uur dweilen maar we kunnen elk moment weer gaan beginnen dus doeiiii weer

Eten in de oven, zo de kwamkwammers raspen…

Ahhh leuke foto’s Mexx…

Hier verder niets zal het druk hebben vanavond dus… me meld zich wel weer…

gezellig beps. en klinkt lekker. ik moet ook nog eten maar geen idee wat. gisteren al uit nood een ei in de pan gegooid. vanavond niet weer zin in…

owh zo sneu. schoonzus had nieuwe auto gekocht. zou ze morgen gaan ophalen. wilden ze vandaag checken hoe het zat met het kenteken (of overschrijven, geen idee) maar igg bij de rwd stond de auto gemarkeerd als gestolen! mijn broer de dealer gebeld, bleek hij vanacht bij de dealer gestolen te zijn!!! auto weg dus. meisje was errug teleurgesteld en ze kunnen nu dus weer op zoek naar een nieuwe auto… jammer hoor…

Bloem,dat is balen voor je schoonzus zeg…

Beps,moet een keer kunnen toch zo’n calorieen teller…

C vandaag voor het eerst naar tuimeljudo geweest,ging goed tot een kwartier voor tijd de juffrouw met C kwam aangelopen hij was 2 keer gevallen en wilde naar mij toe,dus ik met hem de zaal weer in,maar hij wilde niet meer meedoen alleen maar kijken… Volgende week wil hij wel weer.

mexx spoorloos???

Hier in huis wint TVOH het nog net van WF!!! Puber Rubbie en ik druk aan t spelen…