@mexx: hier nog een ik blijf duimen hoor! zo lkkr toch M met de kerst hier enne niet alleen met de kerst! @beps: geellig dagje met hubs @bloem: balen zeg!! step by step day by day! Ga je het weekend nog naar heerenveen? Of is het schaatsen niet daar?
Ik zit in ieder geval voor de buis hahaha
Zo meiden ik heb weekend enne daar ben ik even aan toe hoor
Ik werd vanmiddag apart geroepen door me chef,hij zei zo serieus kan je ff meelopen…Dus ik dacht ojee wat nu…Maar gelukkig viel het mee,ik kreeg een schouderklopje voor me inzet
@roanna: heb de winkel wel gevonden, dankzij goede info van beps haha, maar helaas niet gevonden wat ik zocht uiteindelijk wel bij een andere winkel iets gevonden naar mijn smaak
Goedemorgen all
Trl : kijk dat is nog eens een leuk schouderklopje, je zut het ook wel verdiend hebben !
Beps : Rubbie z’n nieuwe speeltje binnen, vervroegde sinterklaas hihi
Bloem : paps ook z’n foontje en jij mag helpen hahaha
Mexx : hoop dat je je vandaag beter voelt, visumaanvraag is altijd zenuwslopend he, zelfs problemen met je vader maar dat komt vast snel weer goed
Roanna : Jan gisteravond weer thuis en ik 's middags lekker met de kids gaan zwemmen enne nee niet aan de overkant dat is nog even dicht :mad:
@Bloemmie:Pas z’n toon, en jij gek van de whatsappjes? Hihi leuk toch die mannen die zo blij zijn met hun speeltjes. Rubbie gister meteen z’n Pad op IOS5(moest nog geüpdatet worden) ik was al naar bed.
@Raak:ja hihi vroege Sint. Hij liet t nergens achter. De hele dag dat tasje mee. Mochten de MM niet in. Leg maar in een kluisje(nou nee zit 1000 euro in!!) nou achter de balie dan: ik zei: wat dacht je van naar buiten!!! En ben zo weggelopen!
@TRL: das aardig vd baas! Zo mag je vaker “ff meelopen” niet waar!