Turkish Tea Time 2011

Viva: nou geen reden eigenlijk… Geen idee… Maar het zal wel onbewust van alles wat zijn… Oma 1 jaar dood, visum stress, moe, druk… weet gewoon niet…

Beps: hij heeft het visum nog niet aangevraagd… Hij gaat het de 10e aanvragen, dus dan weten we het waarschijnlijk de 17/18e november… (Hoop ik)

Roanna: gelukkig woon ik alleen, dus heeft er niemand last van… Alleen gisteren even ruzie getrapt met mijn pa… Maar ja… ook dat komt wel weer goed…

Mexx,:kus:

@Roanna: Had het snel geteld die avond haha… is nog zover weet nu dat het 7 maanden is…

@Mexx: ok ik duimduimduim…

ticker… heb ik jullie maar gecombineerd haha… de achtergrond van Viva, en de slider van Roanna… lol2lol2lol2lol2

Beps: thanks!

1 like

@mexx: hier nog een ik blijf duimen hoor! zo lkkr toch M met de kerst hier enne niet alleen met de kerst!
@beps: geellig dagje met hubs
@bloem: balen zeg!! step by step day by day! Ga je het weekend nog naar heerenveen? Of is het schaatsen niet daar?
Ik zit in ieder geval voor de buis hahaha

Zo meiden ik heb weekend enne daar ben ik even aan toe hoor :wink:

1 like

Mexx,hier draaien de duimen ook hoor

Koliboli,jij al lekker weekend.

Ik werd vanmiddag apart geroepen door me chef,hij zei zo serieus kan je ff meelopen…Dus ik dacht ojee wat nu…Maar gelukkig viel het mee,ik kreeg een schouderklopje voor me inzet

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

met daarbij €100 aan rsbonnen

1 like

kijk! dat zijn de schouderklopjes waar je wat mee kan! fijn hoor!

@ jac, nee ik sla HvN veelal over dit seizoen. de grote toernooien daar gaat het om. ga zaterdagavond wel fotograferen bij de marathon

ben nu vooral mega moe. ff farmen en dan op de bank wachten tot ik naar bed kan

@roanna: heb de winkel wel gevonden, dankzij goede info van beps haha, maar helaas niet gevonden wat ik zocht uiteindelijk wel bij een andere winkel iets gevonden naar mijn smaak

Weer thuis. Rubbie z’n kadootje, ik laarzen
Nu ff chillen

En op naar bed tot morgen

slaap lekker allemaal, morgenavond kom ik nog wel even langs, morgen naar de hobbybeurs in utrecht met een vriendin

hier ook naar bed. paps heeft zn iphone hoor… hgahah en ik kan het inmiddels weten…
slaap lekker

Goedemorgen all
Trl : kijk dat is nog eens een leuk schouderklopje, je zut het ook wel verdiend hebben !
Beps : Rubbie z’n nieuwe speeltje binnen, vervroegde sinterklaas hihi
Bloem : paps ook z’n foontje en jij mag helpen hahaha
Mexx : hoop dat je je vandaag beter voelt, visumaanvraag is altijd zenuwslopend he, zelfs problemen met je vader maar dat komt vast snel weer goed
Roanna : Jan gisteravond weer thuis en ik 's middags lekker met de kids gaan zwemmen enne nee niet aan de overkant dat is nog even dicht :mad:

@Bloemmie:Pas z’n toon, en jij gek van de whatsappjes? Hihi leuk toch die mannen die zo blij zijn met hun speeltjes. Rubbie gister meteen z’n Pad op IOS5(moest nog geüpdatet worden) ik was al naar bed.

@Raak:ja hihi vroege Sint. Hij liet t nergens achter. De hele dag dat tasje mee. Mochten de MM niet in. Leg maar in een kluisje(nou nee zit 1000 euro in!!) nou achter de balie dan: ik zei: wat dacht je van naar buiten!!! En ben zo weggelopen!

@TRL: das aardig vd baas! Zo mag je vaker “ff meelopen” niet waar!

Zo naar de nagelmuts. Nog ff wakker worden

mogguh

extra vroeg, vanmiddag op tijd naar huis, want schaatsseizoen begint. kan die kop van de S.K uit H. nu al nie meer zien maar goed…

morrege…vrijdag dus rituelen was al vroeg in de weer. verder niets te melden

:GERMANY:**Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
**Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli