Ik weer op t werk… morgen lekker vrij en overmorgen. Saampjes met Rubbie,…
@Bloemmie: Succes!!!
Ik weer op t werk… morgen lekker vrij en overmorgen. Saampjes met Rubbie,…
@Bloemmie: Succes!!!
hallo meiden.
Wat een toestanden toch allemaal. Las ook dat Rijk de Gooijer is overleden.
Raak getver pffff het zal je maar overkomen.
Meiden ik loop van hot naar her, heb het ideen dat niets wil lukken en dan ook nog mega druk. Nou ja gaat wel weer over. En moei moei moei…zal wel door dat uurtje komen heb ik altijd last van.
Raar weer ook trouwens in de zon snik heet en dan in de schaduw echt niet lekker, vanmorgen alles potdicht en vochtig was ook al niet lekker, iedere ochtend een dilemma wat moet je in hemelsnaam aantrekken.
zo ik weer verder met vanalles en nog wat. Geen nieuws verder uit het ziekenhuis…
zag ook een leuke 2e vakantie vertrek 1 september voor 2 weken. allinclusive 1000 euri. Even nog over nadenken.
iedereen dikke knuffel!!!
hoi hoi ben ik weer
@ raak hoorde het gisteren op het nieuws ja, ik nam aan dat het in de st*egr was, maar dus bij jou voor de deur? bah, wat een nieuws
hiero een geweldig gesprek gehad, helemaal fantastisch. man was helemaal impressed, begreep precies wat ik zocht, begreep mijn kwaliteiten, had het plaatje helemaal duidelijk. maar hij gaat me niet voorstellen wat ik ben weer es te goed voor die baan en hij geeft me weinig kans het op korte termijn te vinden… same old same old. jammer maar helaas. het gaat weer een moeilijke zoektocht worden…
PFFFFF Jemmig bloemmie…
Ik thuis, geen ruk te doen dus lekker vrij genomen
zoveel te doen maar geen ruk zin… telt dat ook? te moe gewoon…
Dat lijkt ht bij mij ook hoor…
en dus: NAAR BED!!!
Tot morgen meiden
truste allemaal ik ben geslacht xxx
Staat toch wel wat gezelliger met die tickers er onder he!!! lol2 :vak02:
Weltrusten ladies en tot morgen maar weer.
:kus: Kalm an he!!! :dag:
ja leuke tickers hoor meiden! krijg je gewoon zin van in vakantie.
truste
mogguh
weer een nieuwe dag, ik heb er weer zin in! ben benieuwd wat die me brengt! :dag:
:GERMANY:**Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
**Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Goedemorgen all
Bloem : weer met frisse moed een nieuwe dag in
Viva : en, beetje meer uitgerust nu ?
Beps : was ook gesloopt gisteren, nu lekker vrij
Roanna : heeft al een mooie ticker geplaatst
Zo ik wakker opgefrist en de nachtluchtjes ook al weggespoeld!!
Straks Rubbie wakker maken, op naar t dorp, door naar Amsterdam en dan door naar J&H denkelijk(als ze thuis zijn) Echt even saampjes opstarten…lekker dagje
iedereen een :kus: nog 1 dag dan hebben jullie weekend…
Goeiemorgen!!
Beps: fijne dag saampjes vandaag! Helaas hier nog gewoon 3 dagen werken voor het weekend hoor ![]()
Verder ben ik er niet echt bij, ben jankerig, heb hoofdpijn en een stijve nek… Dus ben eigenlijk nu al klaar met vandaag!
Moggel!!!
Ik allang wakker, stond om 6 uur al onder de douche, vandaag weer aan het werk, druk druk druk, ja wel lekker geslapen. Maar echt nog moe ongelofelijk, denk echt dat het door het weer en het uurtje komt.
Mexx een potje huilen en doorgaan hoor meis.
Beps lekker naar Amsterdam en naar paps en mams.
Raak ook al vroeg uit te veren.
Bloemmie heeft er zin in vandaag.
Roanna ja gezellie he weer die tickers…zag hem bij jou en dacht ach kom ik doet hem er ook bij. hahahah.
vanavond visite van zwager en schoonzus…straks boodschappen en naar paps…blehh…dan achter de pannen en dan is de dag eigenlijk weer te kort.
Viva: ik loop al 2 dagen te janken thuis… Dus heeft nog niet geholpen… Maar goed… Het zal wel goedkomen hoor!
Mexx reden???
Jeetje zie nu pas die tikkers… PFFF das over een mensen leven pas…
@Cyn: :kus: Gewoon doen, laat maar komen.
Heeft M ondertussen al wat gehoord???(hoelang duurt dat normaal??)
Goedemorgen.
@Beps: Zegt er 1 wat. Van de week stuurde je mij een WAPje met nog 32 weken te gaan. lol2 lol2 Toen dacht ik nog… daar heb ik nog niet eens naar gekeken, maar wel makkelijk als iemand dat ff bijhoud. Hahahaha. Ik lig weer ff dubbel hoor!
Veul plezier straks in A’dam en doe J & H ff de groetjes van ons.
@Viva: Ja, ik dacht, laat ik die met het Taurusgebergte maar nemen, kan jij die andere pakken. Leuk met je zwembandje om. lol2
@Raak: Vandaag geen remi meer?
@Mexx: Laat je maar even gaan hoor. :kus: Soms heb je van die dagen… heb ik ook weleens hoor, alleen hebben ze er hier thuis dan meer last van.
Ik wil straks ff naar de kapper eigenlijk, maar zit op het pakje van appel te wachten, want kreeg eergisteren een mail dat het verstuurd was, maarja… nog niet hier aangkomen.
Nou, iedereen al dan niet op en aan werk… fijne dag verder en het kan 20 graden worden…( op 3 november ) dus geniet ervan, indien mogelijk. :cheer: Latersssssss