Turkish Tea Time 2011

Viva,dat is schrikken zeg geen woorden voor :kus:

Koliboli heftig zeg :kus:

Mexx :kus:

hey wijffies, ikke ook weer aanwezig. werk was mega druk (leuk!) daarna gesporte n gegeten bij mn ouders, nu nog iets voor mn vader doen en zelf mn sollicitatie van morgen voorbereiden… jaja, we kunnen weer aan de bak. helaas nog geen nieuwe passende zwarte pantalon gevonden dus zit wel een beetje in een sollicitatie-dress-code-dilemma

@ viev :kus: wat een berichten weer… ppff een hele klap om weer te verwerken
@ jac :kus: wat een triest bericht dan weer, je weet dat het komt maar als het dan echt daar is, weer erg verdrietig.

ik ben weer weg… te druk…

@Jac: Jij ook sterkte gewenst. :kus: Wat een nare mededeling.

@Mexx: Jij ook effe een knuffel. :kus:

Tussen al die nare en vervelende berichten door dan toch even:
@Bloem: Succes met het solliciteren en duim, duim weer voor je.

Verder weet ik ook even niets meer te vertellen.

Tot morgen en voor zo… lekker slapen en gezond weer op. :kus: All!

mogguh

blegh kort nachtje gehad… moest nog zoveel doen en nu nog. eerst de hele dag werken en dan solliciteren…

Mogge,
Bloem : succes met je sollicitatie vandaag
Verder voor iuedereen een :kus:
Hier gisteren bij mij voor de deur ook paniek, zag een heli voor mijn neus landen : drama in het zwembad tegenover mij, baby en moeder ernstig gewond nadat er een box naar beneden was gevallen. Baby werd met de heli opgehaald, hoop dat het nog goed komt. We gaan hier altijd met z’n allen zwemmen pfffffff

:GERMANY:**Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
**Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Bloem,succes.

Raak,dat is zeker schrikken dan,maar een box naar beneden gevallen?? dat snap ik ff niet…

Vandaag is me oma jarig,99 jaar…

Trl : van harte proficiat met je oma, wat een leeftijd zeg !
Zet ik ook niet zo duidelijk he :slight_smile: waren 2 geluidsboxen

Goedemorgen… :dag:

@TRL: Tsssss…99 jaar. Wat een mooie leeftijd en als je dan ook nog bij de tijd mag zijn. Van harte gefeliciteerd hoor. Gaan jullie er nog heen?

@Raak: Och jee… dat is schrikken dan. Het zal je maar gebeuren. Hoe kan dat nou he??? Nou, wat je zegt, hopenlijk loopt het goed af. Ik zie die helicopter hier ook regelmatig overvliegen. Dan is er weer eens wat gebeurt op de A50 of A1 hier in de buurt en de laatse tijd is het raak. Vooral met vrachtwagens. Hou ons op de hoogte als je er wat over te weten komt.

Verder iedereen nog in diepe rust zo te zien of druk natuurlijk. Dat kan ook. Pfffff…loopt er een om me heen te stofzuigen. Moet steeds aan de kant. lol2

Bloem… nogmaals… toi, toi, toi.

Ik ga er vandoor. Laterssssssss :dag:

Raak,oke ik dacht aan een baby box dus vond het al vreemd…

Roanna,ja oma is nog goed bij de tijd,woont ook nog zelfstandig.Nee ik ga er niet heen,me ouders wel,ze woont in Gouda dus niet echt naast de deur.

Hier vorige week in Wgenngen een kindje overleden aan een hersenbloeding,de hulpdiensten konden het adres niet vinden :(. Een nieuwe straat die op verschillende manieren geschreven wordt en dus niet bekend was in de navigatie…Kindje zou een dag later 1 worden.

Was dat bij jou tegenover Raak!! Ik hoorde ervan op tv.
Jeetje

Ik wakker, nu ff opstarten. nog 1 dag en dan saampjes vrij…

@Bloemmie: Denk aan je :kus:

Beps : ja rechttegenover me, vliegen hier veel heli’s van Gilze, dacht eerst dat er een naar beneden kwam, recht op me af en toen ging ie landen
Roanna : baby van 5 maanden was het, is nog voor zover nu bekend in leven maar schijnt aan een zijden draadje te hangen, zo zielig he, ga je even zwemmen
Trl : ja van dat kindje had ik ook gelezen pfff

zo, ik 2 daagjes Remi, J met dochter en vriend naar Brussel, vanavond naar concert van Alice Cooper :frowning: en daarna lekker hotelletje geboekt, ik zag dat niet zo zitten dus kleinkids hier vandaag en morgen lol2

@TRL: Ja, dat had ik ook gehoord van de week op radio Gelderland. Is ook verschrikkelijk hoor!

@Raak: Ik had het vanmorgen even opgezocht bij het Tilburgs nieuws en zag een paar foto’s en een filmpje. Ik heb het ook nu gelezen over de toestand van het kindje. Moet je toch niet aan denken. Bah.

Als je dit alles hoort en leest, krijg je wel kippevel hoor.

Wij waren net even schapjes doen op het WC en daar waren ze bezig de kerstverlichting aan het ophangen. Pffff… moet er nog even niet aan denken.

Nou, veul plezier Raak met je kleinkids. Houden jou denk ik wel goed gezelschap. lol2 Hoef je je niet Remie te voelen.

BTW… het zag er vanmorgen een beetje somber uit hier, maar nu…
is er een heerlijk :zon02:netje weer. Wor ik blij van, ondanks alles.

Roanna,daar krijg je idd echt kippevel van,net zoals dat bericht op nu.nl van die moeder die met 2 kindjes in de auto te water is geraakt,kindjes zijn overleden brrr daar moet je toch niet aan denken…

Hier hangt de kerstverlichting ook al in het centrum.

Raak,jij dus niet helemaal remi…

Lees net dat de baby in tilburg overleden is.

Ben er helemaal stil van…pffffff
wat zijn alle dingen dan toch relatief…:tear:

Trl : ja had het ook al gehoord, erg zeg pfffff

Wat een vreselijke dag voor sommige mensen weer. Ik heb er ook even weer geen woorden voor. Wat een ellende weer bij veel gezinnen en familieleden.

Ik ga maar even achter de pannen… even afleiding! De wereld draait toch wel door. Pffffffff…