Turkish Tea Time 2011

http://tapatalk.com/mu/5354c5c4-b7c1-84ef.jpg

Lekker wijfie!!!

Viva,wat is ze al groot zeg…

Mexx,wat een lieve ouders heb je toch …Dat ze willen bijdragen.

Roanna,ga er ook makkelijk mee op hoor,die ongelukjes horen er nu eenmaal bij

Zo weer werken, morgen van de avond. Donderdag en vrijdag VRIJ!!!

Wat een mooi meisje Viev!!! :slight_smile:

Viva : lekker ding hoor, geniet er maar van !!
Mexx : jij weer mazzel he met zo’n lieve mams en paps

@viva
Wat een poepie!

@mexx
Dat is balen, maar wel weer fijn dat pa en ma je helpen.

hahahahaha:

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s320x320/318580_292563817428477_288526871165505_1104319_1718278190_n.jpg

@Viva: Sooo cute. Wat een lief en leuk meisje. :wub: En zo groot alweer.

@Beps: Jij ook weer uitbreiding. Wel een bietje mager he!!! lol2 lol2 Kale poes!!! Hahahahaha.

@Mexx: Nou, kiek es an. Weer deels gered door je lieve ouders.

@MK: :dag:

ja ze groeit als kool en oms is zo trots als een pauw…

beps o afgrijselijk zo een poes haha

tlr. ja ongelukjes horen erbij

Meiden net telefoon de laatste update uit het ziekenhuis, en ik ben er kapot van.

De neuroloog is er bij geroepen doordat ze al die tijd niet aanspreekbaar/slapende was zijn ze er nu dus achter dat ze totaal geen krachten meer heeft, kan niet in een hand knijpen kan haar benen niet omhoog krijgen ect. de pneumokokkenbacterie is ook op haar zenuwen en spieren geslagen.
Een psychiater en psycholoog zijn erbij geroepen, ze is zo emotioneel en ze krijgt medicijnen die dat dus tegen moesten houden, die helpen dus niet, dus moet ze daarin ook begeleid worden.
Ze gaan het kalmeringsmiddel en de beademing proberen terug te dringen, maar weten niet of dat gaat lukken omdat je ook spieren nodig hebt om te ademen. Als die dus ook aangetast zijn lukt dat dus voorlopig ook niet.
Ze verwachten dat ze nog weken op de ic moet liggen, daarna moet ze naar een revalidatiecentrum waar ze waarschijnlijk ongeveer 9 maanden tot 1 jaar moet verblijven.
Ze moet alles weer opnieuw gaan leren en het is maar de vraag hoever haar spieren en zenuwen zijn aangetast.
Het vocht in en achter de longen is ingedikt, dit heeft waarschijnlijk te maken met de ziekte van sjogren die ze dus al jaren heeft, die hebben er voor gezorgd dat het in de weke delen is ingekapselt. (ziekte van sjogren is reuma in de weke delen). Haar man is een gebroken man, dat het lang zou gaan duren daar was hij op voorbereid, maar dit dus even niet.

@Viva: Ik lees met verbijstering je bericht. Pffff… wat een toestanden allemaal en als het goed zou komen… wat dan. Oh, je moet er toch niet aan denken. Arme collega ook van je. Wat een schrik zal hij er weer bij hebben gekregen. Soms he… vraag ik me af… kan ze wel weer beter worden en zoja wat is haar kwaliteit van leven dan nog en is het niet beter… nouja… je weet wel wat ik bedoel. Wat een lijdensweg heeft ze nog te gaan en wat verschrikkelijk ook voor haar man en de kinderen en familie.
Pffff… kun je toch weer eens zien… zo heb je (bijna) niks en zo heb je dit. Sterkte er weer mee he meid! :kus:

Viva : jeetje meis, schrik zo van je bericht, wat een zware tegenvaller is dit nu weer, weet even niet wat ik moet zeggen nu :kus::kus::kus::kus::kus:

ja meiden ik wist ook even niets te zeggen

@viva
Het stopt niet met de tegenvallers… zo zielig allemaal.
Dikke :kus:

Viva: ook hier even geen woorden… :kus:

@viva: whooo dat is schrikken!!! :kus:

Mijn collega belde vandaag op. Hij wilde vertellen dat hij vader was geworden van een zoon! Echter hij kon verder niets vertellen want MRI had niets aangewezen en morgen komt er een autopsie.
Daarna gaat hij mee naar huis en wordt hij vrijdag of zaterdag begraven.
Zo heftig allemaal!

Iedereen een fijne avond!

pfffff das ook slikken zeg jac.
het houd maar niet op hoorde ook al dat buurvrouwtje aan de overkant 48 jaar van de trap is gevallen en die heeft haar rug gebroken. is gelukkig niet verlamd maar toch!!!

@Jac: Gelukkig mag hij begraven worden. Dan ronden ze ook iets af zeg maar…
Mijn vriendin mocht dat niet …

@Viva: :kus: wat een vreselijk nieuws

Jac; “gelukkig” kunnen ze hun zoontje een waardig afscheid geven!!

Voel me rot momenteel… Weet niet, blijf toch terugdenken aan precies een jaar terug… Beelden flitsen door mijn hoofd, niet fijn dus! :frowning: