Ook goedemorgen.
@Mexx: Jeetje meid… da’s dan even pech hebben. Hopenlijk zullen de kosten meevallen met wat coulance van je dealer.
@Viva: Lekker weer aan de oppas, :wub: dus kun jezelf ook even op adem komen. Nouja… toch ietsje betere berichten uit ZH, alleen wel de oorzaak nog zien te vinden. Nee, ze is er nog lang niet. He bah… :kus:
Oh, dan kan je schoonzus de kamer weer vast poetsen voor als wij komen. lol2 Zal wel een zooitje worden daar he met al die van de Zeeen daar. Hahahaha, maar wel leuk hoor. Vroeger gingen we altijd met heel veel familie, maar ook vrienden met de bus naar Spanje en dat waren nog eens leuke tijden. Jeetje…
@Bloem: Dat was ook weer balen dan. Gelukkig dat jullie toch allemaal internet op de foon hebben, want hoe zou je anders toch door het leven moeten?
Hopenlijk vandaag een beter dag op het werk.
@Raak: Zo zien we nog weleens wat van Bonaire he. Alhoewel!!!
Ja, ik denk ook wel dat kokkie blij zal zijn met de IP. Hij wilde het graag omdat hij gezien heeft dat het zo makkelijk werkt met dat touchscreen, maar hij weet niet dat wij 'm nu besteld hebben.
@TRL: Ja, die ongelukjes zullen nog regelmatig gebeuren, maar als je daar goed mee omgaat… komt dat vanzelf allemaal wel goed en wat Raak al zei… het scheelt zeker weer in de portemonee.
@Beps: Jij ook al wakker en ook al uit bed? lol2 Moeten er nog potten worden gevuld vandaag of heb ik er weer overheen gelezen?
@Linda: En heb je Tren* Hopp** nog kunnen vinden vorige week?
@MK: Ja, denk ik ook druk met alles. Weinig tijd om langs te komen, maar we denken wel aan je hoor en hopenlijk jij ook aan ons. :kus:
Nou ladies… ik ga ff snel showeren. Krijg zo weer koffievisite. Latersssss :dag: