Turkish Tea Time 2011

Inderdaad… wat een rust hier.

En wat een weertje was het weer vandaag he. Ik heb ervan genoten hoor. Kon heerlijk voor op mijn bankje in het zonnetje zitten, om de krant en de foldertjes te lezen vanmiddag. Van mij mag het zo blijven tot aan de kerst en dan weer nog beter. Gelukkig blijft het van de week ook nog aardig weer. Ik mag dat wel hoor! :cheer:

Daarnet samen ff met de zoon boven de I-Pod touch bij appel besteld en komt eind van de week al met inscriptie en speciaal kadoverpakking, dus wat zal hij opkijken op z’n verjaardag. Ik zal 'm leren, wat hij er via wifi nog meer allemaal mee kan. lol2 lol2

Nou ladies… iedereen nog een fijne avond verder en tot morgen maar weer. Voor straks alvast… trusteeeeeee. :kus:

@roanna: leuk cadeau! wanneer wordt kokkie 75?

Gaaf kadoo Roanna!!! Zal hij zeker blij mee zijn, lekker volknallen voor GU… kan hij samen met Rubbie spelletjes spelen :wink: haha

Ik ga slapen…pfff doodmoe wanneer gaat dat over ??

@Linda: Volgende week woensdag op 9 november. Kaartjuhhhhh!!! lol2

@Beps: Ik zal het zeggen tegen die tijd. Komt in ieder geval heel veel muziek op, want daar wilt tie 'm voor. lol2 Ik heb het meisje van de receptie ook al laten weten dat we eraan komen 11 Juni volgend jaar. >>> Vond ze leuk en hoopte er tegen die tijd ook te zijn. Hihihi.

Truste. :dag:

@Roanna: Haha… jaja nog "maar’’ 32 weken en dan zitten we er al lol2lol2lol2… en voor muziek zijn ze toch ook :slight_smile:

goedemorgen all, het is november maar voelt aan als juni :slight_smile:
Roanna : jij je cadeau voor kokkie al besteld, komt helemaal goed en weet zeker dat hij hier superblij mee gaat zijn
Beps : nog “maar” 32 weken tot de vakantie
Bloem : hoop dat er vandaag een dag komt met weinig gedoe voor je
Viva : weer aan de oppas vandaag ? alles verder stabiel ?
MK : jij ook nog steeds druk met werk, studie, kids en man ? hihi
Trl : blijft C echt iedere dag droog nu ? zou wel lekker zijn, scheelt veel geld aan luiers he
Mexx : hoe is het daar in het hoge noorden ? alls ok ?
Jac : gisteren een daagje in ons schone brabant geweest voor een conferentie

Mogguh. Fijn geen internet op de gewone pc. Heel mn ontbijt ontregelt

Raak; ja gaat wel goed hoor!! Beetje moeilijke week voor mams… Maar trekken haar er wel doorheen!! Zo weer werken, morgen met de auto naar de garage, stuurmotor is kapot dus wordt een dure grap… Maar ja… Alles voor de veiligheid toch??

Bloem : oh jeetje en ik wenste je net nog een dag zonder gedoe :frowning:

Mexx : dat is lief dat je je moeder er doorheen helpt, dat zal zeker geen goedkoop geintje worden. Hoop voor je dat het meevalt en idd veiloheid voor alles hoor

Raak; komt goed!! We hadden al van fi*t een korting op de reparatie gekregen van 500euro, omdat het wel heel snel stuk is… Mijn auto heeft 30.000 km gereden…

Ja herkenbaar Mexx, hebben wij toch gehad met een lekke koppakking met 45000 km… Coulance is vaak goed bij bedrijven!

Ik wakker en daar is alles mee gezegd…pfffff

iedereen een :kus:

:GERMANY:**Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
**Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

goedemorgen meiden jaaaa knuffel is er. kon gisteren niet op ww .veel te druk collega is nog thuis dus helemaal remie op het werk en er us tentamenperiode dus mega druk.
roanna…verrasing voor kokkie leuk hoor.
beps jij de knoop doorgehakt voor hubs en zo hoort het ook hoppa spijkers met koppen.
mexx balen zeg je auto kapot zal een dure reparatie zijn.
raak dochterlief heeft dus niks met trix hahaha.

zwager en schoonzus ook gu geboekt 25 mei voor 2 weken haha wordt druk daar met al dievan der zees

update vandaag komt er een gesprek met de arts ze is wakker. maar haar longen zijn nog steeds niet beter. de delier heeft ze nog maar als het goed is slaan de medicijnen nu aan. het is dys afwachten. ook heeft ze nog steeds koorts die schommelt heel erg tussen de 38 en 40 graden en ze weten niet waar dat vandaan komt ze hebben alle lijnen al vervangen en nieuwe infusen aangebracht omdat ze dachten dat daar dus infecties in zouden zitten. wordt dus afwachten allemaal.

Mexx,balen zeg.zijn toch weer centjes die je beter had kunnen gebruiken.

Raak,er zijn soms nog wel eens ongelukjes zoals zondag eind van de dag in de julianatoren,kan gebeuren he.

Beps : ook weer wakker
Viva : wordt daar zeker een hotel vol van zee hahaha
hoop dat ze dokters de infectiehaard kunnen vinden en dat ze dan stapje voor stapje weer beter gaat worden
Trl : ja in hun spel hebben ze geen tijd om over andere dingen na te denken he

@Viva: hopelijk hebben de artsen vandaag eens ‘duidelijkheid’ en kan er langzaam aan herstel worden gedacht…maar dat lijkt verder weg dan de jaarwisseling is…
Jij knuffelen :kus:

@Trl: Stap voor stap toch…

en toen… pfff ben er nog niet

Ook goedemorgen.

@Mexx: Jeetje meid… da’s dan even pech hebben. Hopenlijk zullen de kosten meevallen met wat coulance van je dealer.

@Viva: Lekker weer aan de oppas, :wub: dus kun jezelf ook even op adem komen. Nouja… toch ietsje betere berichten uit ZH, alleen wel de oorzaak nog zien te vinden. Nee, ze is er nog lang niet. He bah… :kus:

Oh, dan kan je schoonzus de kamer weer vast poetsen voor als wij komen. lol2 Zal wel een zooitje worden daar he met al die van de Zeeen daar. Hahahaha, maar wel leuk hoor. Vroeger gingen we altijd met heel veel familie, maar ook vrienden met de bus naar Spanje en dat waren nog eens leuke tijden. Jeetje…

@Bloem: Dat was ook weer balen dan. Gelukkig dat jullie toch allemaal internet op de foon hebben, want hoe zou je anders toch door het leven moeten? :wink: Hopenlijk vandaag een beter dag op het werk.

@Raak: Zo zien we nog weleens wat van Bonaire he. Alhoewel!!!
Ja, ik denk ook wel dat kokkie blij zal zijn met de IP. Hij wilde het graag omdat hij gezien heeft dat het zo makkelijk werkt met dat touchscreen, maar hij weet niet dat wij 'm nu besteld hebben.

@TRL: Ja, die ongelukjes zullen nog regelmatig gebeuren, maar als je daar goed mee omgaat… komt dat vanzelf allemaal wel goed en wat Raak al zei… het scheelt zeker weer in de portemonee.

@Beps: Jij ook al wakker en ook al uit bed? lol2 Moeten er nog potten worden gevuld vandaag of heb ik er weer overheen gelezen?

@Linda: En heb je Tren* Hopp** nog kunnen vinden vorige week?

@MK: Ja, denk ik ook druk met alles. Weinig tijd om langs te komen, maar we denken wel aan je hoor en hopenlijk jij ook aan ons. :kus:

Nou ladies… ik ga ff snel showeren. Krijg zo weer koffievisite. Latersssss :dag:

Viva; hopelijk vandaag wat meer duidelijkheid!!! :kus:

Ja wordt een duur grapje, maar het valt nog redelijk mee… Het komt nu op 900euro en daar zit mijn grote beurt dan bij in (mits ze daar niks bij vinden)… Paps en mams voelen zich schuldig omdat het hun auto was, dus die zullen denk ik ook wel iets gaan bijdragen… :biggrin:

Nou ik aan het werk! later :dag:

http://tapatalk.com/mu/5354c5c4-b79b-ea09.jpg