Daar ben ik ook weer. Hebben de laatste weken erg veel problemen gehad met internet, was blij dat ik iig mijn mail kon binnenhalen maar gewoon internetten was hopeloos, nu maar eens bijlezen
Ik is te werk… ga nu eens “roken”! haha
@beps: werk ze, trouwens vraagje wil morgenmiddag naar tr*ndh**pper in Lelystad, Palozzo is dat maekkelijk te vinden
Linda: Je gaat er bij de Mac af, en dan naar links… bij de 1ste rotonde links en VOILA!!! Pallazo!!
@beps: dank je
Kom vanavond niog wel even langs zo uiteten met schoonouders en schoonfamilie
hellooo hier alle visite weer weg, was supergezellig, ik had lekker hollands gekookt, hebben gesmuld, kan nog 4 mensen extra mee laten eten hahaha
hoef ik morgen niet zoveel te doen ![]()
Beps : tevreden over de nieuwe foon, iclouds is fijn he
Roanna : kokkie bijna 75, dat is toch echt al een respectabele leeftijd he en dan nog een ipod willen hihi
Trl : was het bij jullie ook gezellig ??
Moet nog wennen aan ‘de wolken’ … maar ach, we ver ‘applen’ hier volkomen: Rubbie gaat deze week ook een iPad halen hahahaha…
En nu… naar bed
Goedemorgen :
Beps : de appeltjes gekte is bij jullie dus echt losgebroken lol2lol2
Fijne week allemaal !
mogguh
mn alarm deed t niet. verslapen dus…
:GERMANY:**Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
**Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Moguh!! Hier het weekend inderdaad niet veel online geweest, zaterdag de stad in weest, en gisteren gesport en naar een vriendn… Vandaag weer werken om 13uur… Fijne dag all!
:GERMANY:**Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
**Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Oww Mexx was me al voor ![]()
Raak,julianatoren was gezellig,niet te druk dus geen lange wachtrijen.
Roanna,idd geen zon,maar gelukkig wel droog en koud was het ook niet.
Goedemorgen.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen in deze nieuwe week.
Tja… het zomerseizoen zal nu overal wel zo’n beetje voorbij zijn, maar er blijven vast nog genoeg andere leuke dingen over.
@Raak: En… hebben je dochter en man nog wat meegekregen van het koninklijk bezoek op Bonaire? Komen momenteel niet zulke goede berichten vanaf het eiland en dan met name van de bevolking zelf en de ondernemers, sinds ze over gegaan zijn op een ander betalingsstelsel en een Nederlandse gemeente zijn geworden, had ik begrepen!! Dat zou toch jammer zijn, want zo te zien… is het er zo mooi.
@Beps: Hij doet ut!!! :cheer:
Nou, verder weinig te melden. Ik kom vast nog wel kieke hier. :dag:
@Roanna: Tuurlijk doettieut… lol2… das het ‘voordeel’ van een appel: Je maakt een ‘back-up’ (kopietje) hangt de nieuwe aan de compie en zet de back-up erop…klaar!!!(en je hebt je ‘eigen’ foon meteen weer terug: Compleet met mails, what’supps, foto’s en wat je maar wilt… PERFECT!!)
@Raak: Hij vind mn pad zo fantastisch… ik van: KOOP M!!! nou ja eh nee, nou ehh ok… nee… dus ik heb de knoop doorgehakt… KOOP M!! En doe niet moeilijk koop de ‘beste’ haha)
Beps : goeie beslissing hoor !!
Roanna : is een klein groepje wat protesteert, bij de meerderheid gaat het allemaal prima, Bonerianen zijn niet zo voor regeltjes, zijn geen stoplichten, alcoholcontroles, geen helm of gordels ga zo maar door en dat verandert nu allemaal. Ze vergeten te vertellen dat de hele bevolking nu bv in het ziekenfonds zit, gratis !!! Dochter klaagt ook echt niet hoor. Ze ging gisteren naar de boot en die ligt dus pal voor de kamer van de koningin, verder geeft ze er nix om haha
En weer op naar mn werk ![]()
wat een rust hiero. werkdaggie weer overleeft, hoop gedoe vandaag en ging absoluut niet zo lekker maar er is er weer 1 om!
zo even snel. Ik ben net terug uut Den Bosch Brabanthallen. Hadden een conferentie daar.
wel een lange dag hoor was om 06:15 al onderweg!
Nu relaxen en dan zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik ook weer thuis. Morgen weer zo een dag. Pfffff en door t weer geen ruk te doen. Ga er maar vroeg in