Turkish Tea Time 2011

Moggel.

@Raak: Nou, die kleinkids boffen maar met zo een moeder die goed voor de appeltjes zorgt. Hihihi.

Berichtjes van mij? Die ene keer dat jijzelf aan het proberen was hoe WA werkte en ik heb nog niet zolang geleden jou een WA gestuurd, toen je ergens zei dat je er 40 jaar op had zitten, maarja… dan denk ik ook dat ik het naar jou stuur he!! lol2 Ik heb 2 nummers van je hier, dus graag een keer het juiste nummer, waarmee wij jou ook kunnen/mogen bereiken???
Hele fijne dag vandaag.

@Bloem: Ook al aan de appels met de hele familie. Leuk!!!

@Beps: Wacht in spanning denk ik, of is die er al?

@Viva: Veul plezier op de ZM. Zal wel lekker druk zijn, maar niet minder leuk. Enjoy!

Zo, verder even geen berichten vanuit hier, dus geen bericht… goed bericht dan maar.

Fijne dag all. Laterssssssss :dag:

Roanna : jij hebt alle 2 mijn nrs. prive en zakelijk, dus op allebei ben ik te bereiken hoor !!
Viva : veel plezier !!!

mogguh ladies

ff lekker uitgeslapen, moet ook gebeuren denk ik zo. vanavond toch ff de kort op. ga eens een keer bij de marathon kijken denk ik.

Ik op het werk, Rubbie heeft ‘mn nieuwe vriendin’ aangepakt, EN betaald haha>… dus ik hoop dat ik giga snel naar huis kan ;)!!!

Nu rustig… was even lekker doorgelopen

jippie. brief van het GAK binnen. eind dec. krijg ik een mooie bijdrage. fijn, kan ik daarvan weer mn eigen risico betalen :slight_smile: ene gatje met andere dichten

@bloem: een mooi meevallertje!
@beps: wil graag naar huis voor haar nieuwe vriendin!
iedereen verder een knuffel!!!

Ouders net thuis waren bij mijn oom geweest! Hij kan niets meer moet zelf geholpen worden met eten ed. Hij is van iedereen afscheid aan het nemen.
Ik koek en schuimpjes gemaakt met neefje! En nu vroeg hij mag ik nog een nachtje slapen? Ach ja waarom niet…

@Bloem: Dat “meevallertje” krijgt kokkie ook eind December. Had hij van de week bericht van en een tijdje terug al dat we beiden die €54 krijgen in November ter compensatie van het medicijngebruik of zoiets. Nou, we kunnen weer een deur intrappen. lol2 Nouja… deurtje dan! De eigen bijdrage krijgen wij altijd al begin Juni, dus net als van de AOW het vakantiegeld binnenkomt, kan het net zo hard weer terug naar de zorgverzekeraar. :mad: En volgend jaar al helemaal, want dan gaat het ff met €50 omhoog. Moet geld bij dus!!! Gloeiende, gloeiende… maarja… nu eerst dat extraatje. ( ons eigen geld) Hahahaha.

@Beps: En? Ist wat? :cheer: Ik las, dat er wat problemen waren met de batterij he. Nouja… kom je vanzelf wel achter en zullen ze er wel wat aan doen. In ieder geval heel veel plezier ermee en kiek ff of tie kan WApen.

@Jac: He bah… wat naar dan. Dan is het maar te hopen voor die man en de familie, dat dit niet al te lang hoeft te duren. Nouja… fijn ff afleiding met je neefje. Veel plezier ook.

Ehhh ist wat??? Geen idee. Ik vanavond met Rubbies toon op stap. Dus morgen app ik iedereen hihi. Pubert maakt alles, onder toeziend oog van Rubbie gebruiksklaar

Nu op naar jaardag van nichie

@beps
Veel plezier!

hallo meiden nou een lange dag zm we waren er om 10 00 uur en om 16.30 uur weer vertrokken. mooie laarzen gekocht een soort snowbooots dus de sneeuw kan komen. hubs een vest. van damber een tas gekregen en een nieuw hoesje voor de ace. toen naar huis en daar waren zoon en schoondochter al vanmorgen besloten damber en vriend dat hun met zijn vieren gingen wokken dud knuffel slaapt bij o
pa en oma.

pff jac heel heftig allemaal.
beps nieuw speeltje geniet ervan.
raak totale fruitmand in huis hahaha.
bloem meevallertje dus.
roanna balen hoor dat is volgend jaar dus gewoon 400 euro wat je neer kan leggen.

update zh

ze is weer dieper in slaap gebracht heeft weer koorts tegen de 40 graden gisteravond vanmorgen dik 38 . longarts komt er vandaag weer bij en de microbioloog. ook zijn ze gestart met een ander antibioticum naast degene die ze al krijgt. pfffffffff

ik ook weer thuis. was ff fotograferen bij marathon wedstrijdje in utrecht. was mn 1e keer en echt leuk. wel moeilijk fotograferen maar ik vond de wedstrijd leuk

@ roanna ja hiero ook in dec. op de rekening. alle beetjes helpen.

moe!

:GERMANY:**Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
**Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Viva,even lekker geshopt op de zm,even wat afleiding ook wel lekker.

Roanna en bloem,een meevallertje.

Wij vandaag naar de j*lianatoren,hebben nog gratis kaartjes die vandaag voor het laatst geldig zijn.

Have fun trl!!

Hier dit keer een kleinere meevaller(zelfde als Roanna, verleden jaar kreeg ik 300!!) maar toch lekker… Maar goed, volgend jaar zien we wel weer

Gister dus verjaardag, nieuwe foon(YEAHH wat een heerlijk app zeg… maar goed ik werkte ook nog met een prehistorisch app tenslotte. Denk met de ‘gewone 4’ niet zoveel verschil behalve snelheid, iCloud, Siri…) en laat thuis. Gelukkig uurtje meer…

@Viva: Jeetje ze mag ook niet langzaam opknappen…

@TRL: Veel plezier…

Mogge hier weer een heerlijk :zon02:
Trl : fijne dag in de J.lianatoren en zekers voor die prijs :slight_smile:
Mexx : voor jou ook een fijne zondag :dag:
Viva : lekker laarzen gescoord en voor Hubs een vest en nog een nieuwe tas gekregen ook, even lkker eruit geweest, is belangrijk. Nu de kleine in bad doen zeker ? Update vanuit het ziekenhuis ziet er niet goed uit :kus:
Beps : en hoe bevalt je speeltje of nog geen tijd voor gehad ?
Jac : neefje blijft gezellig nog een nachtje dus jij verveelt je niet. Voor je oom hoop ik dat de dagen nog wel goed zijn voor hem
Bloem : jij in Utrecht leuke foto’s gemaakt en nog een meevaller ook
Roanna : jaja die kosten zijn gewoon niet te stoppen he, maar nu een heel kleine meevaller
Voor iedereen een fijne zondag, zoon,vriendin en kleindochter komen zo op de koffie, nieuwe auto laten zien van vriendin. Daarna vrienden op visite dus zal pas weer vanaaf online zijn denk ik zo :dag::dag::dag:

mogguh

gelukkig een uurtje extra want lag er veels te laat in (3 uur- dus 2 uur) maar goed, we zijn er weer. ff naar de sportschool, huissie doen, afwassen, vanmiddag om 4h een schaatsvoorbeschouwing van 1 uur en ook nog verder met de foto’s en de studie… ?? mmhh wanneer mot dat allemaal toch. hahahaa

@ beps lekker aan het spelen met je nieuwe phoon! lekker hoor. ik vind em sinds mn update naar de laatste software stukken sneller, dus laat staan als je echt de 4s hebt! toppie

Ja rete snel!! Echt… En van mn pubert een mooi tasje gekregen!!!
Is alleen raar: Je maakt van de oude foon een back up. En je hangt de nwe foon eraan: Back up terug en: Je hebt ‘je foon terug’… Echt…

Nou ja, en dan facetime nu, en Siri, en ehhh nog ZOVEEL…iCloud enzo… Alles wat met de 3G niet werkt!!! Heerlijk rap toestel dus/
Nu alleen alle instellingen weer goed zetten,…

Goedenmiddag. :dag:

@Beps: Retesnel??? Nou, nog anders niks van gemerkt! lol2
Veul plezier d’rmee hoor. Kan die ook bellen? lol2

@Bloem: Veel plannen voor vandaag. Hopen dat het allemaal uitkomt. Helemaal weer in to da mood… voor en door het schaatsen. Enjoy!

@Viva: Zo… nou, jullie zijn in ieder geval niets voor niets naar de ZM geweest. Mooie inkopen gedaan. Jammer… te lezen, dat het in het ZH nog steeds niet goed gaat.

@Raak: Gezellig met de visite nu, na eerst de auto gezien en gekeurd te hebben. Altijd leuk zulke dingen.

@TRL: Hier in A’doorn. Jammer dat er vandaag hier geen :zon02: is, maar het is droog en dan is het goed te doen in dat park.

@Mexx: Nie gezien dit weekend. Oh, wacht… toch heel even. :dag:

@MK: Heb ik vanmorgen via de mail nog even gesproken. :dag:

Ik ben gewoon een beetje thuis aan het klungelen. Moet een cadeautje hebben voor kokkie die binnenkort alweer 75 jaar wordt en hij wil best graag een I-pod. De echte zeg maar, maar hij vind het zelf zo zonde van het geld ( die knieperd ) dus denken de zoon en ik om hem bij de appelstore te bestellen, omdat ze daar ook gratis leuke teksten ingraveren. Hij weet hier niks van…dus…lol2 Straks ff met de zoon verder bespreken die het dan voor mekaar gaat maken, maar die is nu voor de laatste keer gaan helpen bij de Apenheul. Daar ook vandaag de laatste openingsdag. Meteen ff de (schone) bedrijfskleding meegenomen. Hihi.

Tja… en zo is de dag alweer bijna om. Fijne dag all nog. :dag:

PS. Oh, bah…in bepaalde delen van Amerika al vroege sneeuwstormen en hele gebieden zitten zonder electriciteit door de sneeuw. Hopenlijk blijft het nog heel lang hier vandaan. Moet er niet aan denken. :mad: Bah, bah!!