Turkish Tea Time 2011

Goodmorning.

Ja zeker, hier zo aan de rituelen, maar eerst is er… mmmm… koffie, na mijn 2 droge beschuitjes gesopt in de thee. Stofzuiger staat ook al klaar, maar dat heb ik nie gedaan. lol2

@Raak: Oh, geslaagd dus en wat leuk met de kleinzoon als adviseur.

@TRL: Ja, dat zal. Wij hebben ook zo’n klein neefje in de achterhoek en als je dan soms hoort en ziet, wat een woordenschat die kids tegenwoodig al hebben… moet je ook soms wel lachen hoor.
Succes vanmiddag bij de sale. Hier in de Oranjerie zit ook zo’n winkel die merkkleding als outlet aanbied… pffff… die prijzen…:mad: en dan hoor ik velen om me heen zeggen… wat een balletent. Ik hoop dat jij vanmiddag wat meer geluk hebt.

@Bloem: Fijn gevoel… en stuitert gewoon door vandaag!

@Beps: Kan nie wachten… Probeer 'm dan wel gelijk ff uit he, of tie ut wel doet met de WA!! lol2 lol2

@Viva: Lekker vrij dagje, maar ook aan de ritu’s. Leuk morgen ZM. Ff een dagje weg en hopenlijk kun je wel slagen, als je tenminste ergens voor gaat. Ach en soms loop je ook zo tegen wat aan, wat juist helemaal niet de bedoeling was.

Over stuiteren… ik had gister voor het naar bed gaan nog een handje vol van die zoete suikerpinda’s gegeten en ondanks de zopy… kon niet in slaap komen, dan tegen een uur of 2 of 3 dacht ik pas. Door dat zoete ga je ook zo stuiteren en ik weet het eigenlijk wel, maar toch…:mad: Niet meer doen dus.

@Mexx, Linda, Jac en MK: Allemaal op of aan het werk denk ik… :dag:

Nou, fijne dag all en tot vast wel weer ergens. :dag:

@Mexx: Nee, natuurlijk is dat niet gek. Ondanks alles… was ze toch een deel van je leven toendertijd. Jij mag gerust aan haar denken. :kus:

net update gehad gisteren hebben ze haar geopereerd ze wordt nu beademd met een slang in haar keel een trachiomie ofzo iets dus niet meer via een pijp in haar mond. 2 drainen aangelegd achter de longen en nu maar weer afwachten.

o ja las op hyves filiz is zwanger van haar eerste kindje. begin mei wordt het verwacht.

@Viva: Pfff… nou, hopenlijk is dat een oplossing, maar alsnog behoorlijk vind ik. Weer verder afwachten dus of dit de oplossing is. Ik vind het allemaal zo erg he…

Oh, nou betere berichten van Filiz dan. En zo blijven we bij. lol2

Nou, ik ga nu even kuisen, want de kuisvrouw kon vandaag niet.

Roanna,ben al geweest hoor(in de baas zijn tijd :wink: ),2 shirtjes voor volgend jaar en slippers voor mezelf hahah was niet echt veel voor jongetjes,voor meisjes lag er veel meer.

Jeetje Viev. Is wel beter dan via de mond. Maar blijft heftig.

Mooi nieuws van Filiz en kleine Filiz-to-be(of een kleine manlijke uitvoering)

Weet iemand hier hoe het kan waarom ik de ene keer 35 whtsspp contacten heb en het volgende moment maar 14:beef::disgust:

Geen idee… echt niet
Kan liggen of ze alleen android telefoons kijken, of ook alle BB en aaifoons…(denk ik hoor, geen idee)

Mmm ook geen idee!! :frowning:

Ik net op de markt allemaal lekkere dingetjes voor op brood gehaald… Met zongedroogde tomaat en uit… Heerlijk!!! :slight_smile:

zo even illegaal op het werk op wereldwijzer. Even andere gedachten ook. pffff
Maar goed orde van de dag:

@viva: ook heftig hoor via haar keel! En naar de ZM leuk!
@beps: heeft bijna de aaifoon in handen nog 1 dagje :slight_smile:
@bloem: haar vader ook aan de aaifoon!

Verder dikke kus allemaal en een fijne dag!
ik heb mijn neefje uitgenodigd dus die ga ik vanavond ophalen dan gaan we lekker bakken en wiien hahaha. Hij wordt volgens mij kok of zo iets van hij vind koken en bakken zo leuk!! Maar hij zegt nee ik wordt politiemotor agent!! Ach ja hij kan nog veranderen hij is pas 7 euuhhmmm oke oke bijna 8! Zo leuk als hij dat zegt hahaah

@viva
Sterkte met alles :kus:

@jac
Jij ook al veel ellende om je heen :kus:

Geloof dat bijna iedereen wel een :kus: kan gebruiken…bij deze :kus: :kus: :kus:

thanx meiden…zit er aan 2 kanten dubbel…maar we houden moed.

zo hier de rituelen aan kant…nu de was nog.

1 like

@Beps: Ik denk het ook. Iedereen ff :kus:

Nou, ik ook klaar. Beide KD’s weer lekker schoon en fris. BK uitgesopt en toen samen ff met kokkie de benedenboel gedaan en zelfs al even schapjes gedaan en terwijl het gewoon warm was en we in de zon liepen… druppelde het wat. Zo raar.

Nu ff FBen. Visjes al gedaan… nouja… niet alles… vind het niet zo spannund meer.

Misschien straks weer ff een rondje tippelen… als de buurtjes ook fit zijn.

Roanna : je bent goed bezig geweest :slight_smile: wij hebben in de tuin gezeten en het was zelfs gewoon warm, bijna november ! maar je hoort mij niet klagen hoor
Viva : morgen even heerlijk je gedachten verzetten en lekker eten, probeer er een beetje van te genieten. Hoop dat de operatie geslaagd is en er een beetje verbetering in de situatie komt. Filiz zwanger, leuk leuk leuk
Trl : gaan winkelen in de baas z’n tijd, moet kunnen. Enne what’s app hebben de kids er bij mij opgezet maar snap het ook niet erg hoor. heb wel steeds evenveel contacten en dat is al iets hihi. Erger nog : in het begin kreeg mijn dochter een paar “rare” berichten en ik heb ze gelezen, bleken voor mij te zijn
hoe dat kan weten we helemaal niet
Beps : succes met je nieuwe foontje morgen
MK : :dag: fijn weekend voor jullie
Jac : lekker met neefje op de bank vanaaf, veel plezier
Bloem : stuitert gewoon nog even verder

Raak,ik heb er nooit geen problemen mee gehad,totdat ik vorige week me telefoon weer geupdate terug kreeg…Oke nu snap ik ook wat jij stuurde vorige week via whatsapp :wink:

hoi hoi
ik meld me ook weer ff. was bij broer eten. daarna de jongens TVH kijken, ik ook met een schuin oog. broer en paps op broers Iphone dingen aan het doornemen, mams+schoonzus op de ipad op zoek naar een auto en ik op mijn iphone weer twitter volgen- weer gewonnen. mooi!

:GERMANY:**Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
**Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Goedemorgen
Bloem : wow hele family aan de appeltjes hahaha leuk, hier ook, zelfs kleinkids. Dochter is te errug, zo’n hele grote vaste compie, ipad, alle 4 een aaifoon
Trl : kreeg van jou een vraagteken en heb toen over zondag gestuurd volgens mij, maar voor dat vraagteken : geen idee wat je hebt gekregen hihi
Roanna : van jou waren er volgens mij ook berichtjes bij mijn dochter aangekomen ??? Sorry had ze niet dus ook geen antwoord gestuurd :))
Nu is volgens mij alles ok. Wij hebben voor de zaak nl 2 aan elkaar doorgeschakelde nummers, denken dat het daar iets mee te maken heeft
Wij vandaag boodschapjes doen, krijgen morgen visite, dan naar Breda wat kleding voor J kopen, dan door naar verjaardag zus. Dus het halve land doortoeren.
Fijne dag all :dag::dag::dag: