Jemig Viva, wat een K situatie.
Zo denk je dat het weer wat beter gaat en dan weer helemaal mis. Kan we voorstellen dat je niet meer weet hoe dit gaat aflopen. Heel triest allemaal. :kus: :kus:
@viva: knuffel!
@mexx: hopelijk komen ze nu wel een dinsdag anders steek jij dat gebouw in de brand hahhaha o nee dat is fout
Ik eigenlijk moet ik dit niet schrijven dan heb ik straks politie op de stoep hahaha
@beps: lekker een salade hmmmmm. Werk ze
Gisteren en vandaag een heftige dag gehad! Mijn enige broeder op het werk en zijn vrouw verwachte een kindje en nu is het kindje gisteren overleden. 7 Maanden zwanger waren ze! Hij was zo’n trotse papa!! Hij liep met de echo op zak om iedereen zijn kindje te laten zien!
Zo intens verdrietig!!! Niet normaal dus vandaag alle collega’s gebeld, dus toen kreeg ik die emoties allemaal te verwerken. En toen ineens had ik mijn collega aan de telefoon.
Een gebroken man niet meer normaal. Hij klonk zo verschikkelijk down! Kippevel niet meer normaal.
Hij zei ik word geleefd door de emoties en bezoek, maar zegt hij vandaag is het moeilijk we moeten een pakje en een mandje uitzoeken. Maandag moeten ze terug naar het ziekenhuis en wordt het opgewekt. Ze weten nog niet waardoor het is overleden.
Echt meiden ik was even met beide voeten aan de grond genageld niet normaal dit!
En dan kom ik thuis krijg ik weer een naar bericht. Een kennis uit ADR heeft longkanker, is direct gestart met chemo en bestraling. Maar ze krijgt nog een CT want ze denken dat het ook verder is uitgezaaidt. En daar bovenop nog het bericht dat de halfbroer van mijn vader die heeft longemfyseem daar gaat het ook slecht mee. Hij kan niets meer. Hij moet eigenlijk naar het ziekenhuis maar omdat hij vatbaar is voor bacterien wil het ziekenhuis hem eignelijk niet hebben. Dus zaterdag gaan me ouders daar naar toe. Hij woont in Friesland en wil graag mijn ouders nog zien. Dus ik hoop eigenlijk dat dit weekje gauw voorbij gaat.
Je wordt echt met beide benen op de grond gezet! En je gaat echt nadenken door dit alles! En dan denk ik persoonlijk wat zeik ik dan eigenlijk om kleine dingen. Nou ik ga even een hapje eten en dan languit op de bank!
Ik was door alle emoties om 05:50 op het werk kon toch niet slapen dus ik dacht ik ga vast. Normaal begin ik om 7 uur hahaha. Iedereen een fijne avond!
@Jac: Poe hee… wat een heftige mededelingen heb je te verwerken gehad vandaag. Zo hoor en zie je een tijd niks en dan dit alles tegelijk. Tjonge, jonge. Soms kan ik er ook met de pet niet bij. Zo heb je niks en zo heb je een ernstige ziekte of ben je dood. We zijn toch echt… mensen van de dag.
Wat erg en ook zielig voor jou collega met name. Denk je een kindje te krijgen, is het al dood in de buik. Pfff… ik word er stil van en weet niet meer goed wat ik moet zeggen.
Nou, hou je haaks… en probeer zelf een beetje tot rust te komen, want je zult er nu ook wel voor je ouders moeten zijn, met al die familie omstandigheden. Heel veel sterkte voor zowel op je werk, als thuis. :kus:
@Viva: Nou, daar word je ook weer niet vrolijk van dus. Ja en buiten gaat het leven gewoon door. Tja, men moet wel he!!! Pffff… Jullie ook weer sterkte ermee. :kus:
hoi ladies
ik ben helemaal hyper (nog steeds, zelfs na de sportschool) want ik heb echt een geweldige dag gehad, maar knal wel ff een paar versnellingen terug van deze vervelende berichten allemaal… getver…
@ jac sterkte met al die pijn en verdriet om je heen. zie er maar mee om te gaan, je eigen emoties en die van je collegas. :kus:
@ viev voor jou ook weer :kus: weet niet zo goed meer hoe te reageren, want hoop gewoon dat alles goed gaat komen… uiteindelijk. maar dat heb je al 100x gehoord, dus wens je gewoon de kracht toe om door deze periode te komen en er te zijn voor de mensen om je heen die je nodig hebben…:kus:
@ roanna en vandaag nog wat gedaan?
@ mexx hoe gaat het met de nieuwe studie?
hier dus een topdag gead. mega mooi zonsopkomst vanochtend, heel de dag MEGA druk geweest met het werk van mijn 2 collega’s die er niet zijn en had echt een heel leuk issue, waarvoor ik heel de dag aan het bellen en mailen en IM-en ben geweest wat gewoon heel erg leuk was. hard gewerkt in de sportschool en nu lekker thuis, net lekker gegeten en zo nog wat studeren. ex-roomie heeft (eindelijk) ook een baan! ze belde vanochtend! mega blij natuurlijk, dus we gaan zaterdag shoppen voor haar, voor werkkleding (beetje aangekomen en weinig geschikts meer op kantoor) dus allemaal leuk leuk leuk!! sorry nog steeds hyper :biggrin:
@Jac: Ik heb zo een situatie met een vriendin meegemaakt… zo verschrikkelijk. Ze ging op controle met een maand of 5 en toen bleek het kindje overleden. Ze moest dus gaan bevallen van een dood kindje…verschrikkelijk!!!
En dan de andere dingen: Koud gevoel… erg zeg!!!
Ik zit een collega in te werken, zooo duurt t lang ![]()
Jac : jeetje meis wat een nare berichten allemaal tegelijk, wens je veel sterkte om dit even te verwerken :kus:
Viva : jij op de zaak ook nog eens alleen terwijl het leven doorgaat zijn je gedachten toch in het ziekenhuis……:kus:
Bloem : aan het rondstuiteren, heerlijk gevoel hoor, blijf er maar even lekker in hangen
Mexx : nou maar hopen dat het as dinsdag goed gaat
Jac,wat een nare berichten voor jouw vandaag,heftig hoor.
Viva,ook voor jouw geen leuke berichten en afwachten hoe nu verder,sterkte.
Bloem,jij een goede dag gehad en lekker aan het hyperen…
Roanna,jij je dingen gedaan die je wilde doen vandaag?
Raak,geslaagd met shoppen voor je moeder?
Mexx,balen van het wachten zeg.
Ik vandaag voor het eerst kapsalon gegeten en dat was lekkerrrrrrr.Vanavond 10 minuten gesprek gehad op het kdv en C doet het super goed.
@Bloem: Nouja… moet ook kunnen toch!! Jij weet ook hoe het is om in een dip te zitten en nu weer goed in je vel te zitten en dan lekker stuiteren… :cheer:Hou nog maar lekker even vast hoor! :cheer:
@Beps: Och jee… ja, dat schiet lekker op. Als ze het dan maar een bietje snappen he!!
@Raak: En? Zijn jullie geslaagd voor moeders?
@Mexx: Wat een toestanden dan ook bij jullie daaro. Nou, hopenlijk komt het volgende week allemaal goed.
@TRL: Oh, wat dat het wat ik op FB zag? Nou, moet eerlijk zeggen… net als die anderen… het zag er niet smakelijk uit, maar daarom kan het best lekker zijn geweest.
Ja, dames… ik heb zeker nog wel wat thuis kunnen doen. De keuken helemaal gesopt en een wasje weggewerkt en dan is het eigenlijk alweer genoeg voor mij voor vandaag en denk ik…morgen de rest, morgen weer een dag. lol2
@TRL: Oh ja… en ook nog goeie berichten van het KDV, dat C. het zo goed doet. Nou, ik ken hem natuurlijk niet persoonlijk, maar zo op de foto’s te zien, is hij ook bijdehand genoeg. Goed hoor! ![]()
Nou het duurt zoooo lang…
Bloem; ik vind de studie echt super leuk!! Snap het tot nu toe ook echt en de lessen zijn goed te volgen! Januari de eerste 2 examens!
spannend mexx
@ trl kapsalon is lekker!! (alles met kaas heeft een +++ voor bij mij!!)
truste! via twitter de wedstrijd in canada gevolgd, denny gewonnen
dus blij
Ik naar bed tot morgen :dag:
Trl : hahaha kapsalon, in Rotterdam “uitgevonden” jaren geleden, de eerste keer dat ik het at dacht ik : hmmmmm jammie, nu zou ik het veel te machtig vinden lol2lol2
Bloem : via twitter Denny “gevolgd” en nog gewonnen ook, dat ook nog erbij dus jij stuitert gewoon lekker door
Beps : van iemand inwerken kreeg ik altijd de kriebels, ben daar niet zo errug geduldig in vrees ik
Roanna : dan heb je weer genoeg je best gedaan hoor en idd morgen weer een dag, vandaag dus en dan ga je gewoon weer verder
wij zijn goed geslaagd voor mijn moeder hoor, vindt ze altijd heerlijk zo’n middagje winkelen en het was ook heerlijk weertje. Kleinzoon van 9 was ook mee, die 2 kletsen wat af samen. Hij advies geven in de damesmode winkel en zij aan hem in de koele kat hihi
Raak: ik ook niet, heb ‘mn snor’ tot dit jaar altijd kunnen drukken, maar mn manager vind dat ik mn ‘kunnen’ maar moet delen
… Blij als ik zaterdag en zondag ‘gewoon’ mag werken…
Vandaag lekker vrij… Nichtje is 18 geworden, maar viert het morgen(daar vraag ik vrij voor :(… had ik liever 2 dgn achter elkaar gehad) … dus… Morgen mn 4S!!!(helaas zat het bedrijf dat m komt brengen al vol voor vandaag…)
Bijna weekend voor de meesten… nu ff douchen en op naar de fysio…
mogguh
hiero ook weer wakker gestuitert. batterijen zijn nog niet leeg…whiheeee
@ beps veel plezier met je phoon. mn paps krijgt em de 11e. eindelijk hij ook aan de aaifoon
:GERMANY:**Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
**Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Raak,lekker geshopt dus,altijd leuk. Ik vind de kapsalon ook te machtig hoor,volgende keer doe ik samen met me mams…
Beps,morgen eindelijk dan je phoon.
Mexx,studie gaat dus goed,leuk hoor.
Roanna,bijdehand is C zeker af en toe sta ik zelf te kijken van hoe hij soms aan woorden komt.
Half dagje werken,tussen door even naar de zoldersale van een dure kleding winkel,altijd leuk. Vanmiddag komt vriendje van C weer en even kijken of C naar de kapper kan.En vanavond weer met z’n allen eten.Morgen nog niks op de planning en zondag hopenlijk naar de Julintoren,met collega,man en kids tenminste als haar jongste niet meer ziek is.
morrege meide
raak leuk hoor adviezen van kleinzoon aan overgrootmoeder.
bloen stuitert het weekend in.
beps bijna nieuwe foon…de oude dus de verkoop in denk ik.
jac jeetje wat een ellendige berichten zeg heel veel sterkte hoor.
roanna vandaag weer verder aan de rituelen denk ik
mexx vind studie leuk.
ik ook aan de rituelen morgen naar de zm in beverwijk.
Viva: oh leuk de ZM! Even de gedachten op iets anders proberen te krijgen…
Pfff ik werd vanmorgen wakker en toen besefte ik opeens dat mijn oma vorig jaar op deze datum enorm ziek werd…
Toch wel een raar idee dat het alweer een jaar geleden is… En ondanks dat ze echt niet zo heel lief was, mis ik haar op de een of andere manier toch wel… Is dat gek?