Turkish Tea Time 2011

Bloem : ja hoor is heerlijk buiten, lekker snel frisse neus gaan halen
Roanna : jij ook weer apk goedgekeurd dus kan er een tijdje tegenaan :slight_smile:
ik offff to fysio, gaat lekker

@ roanna weer goedgekeurd en uitgelezen! mooi.
motivatie was echt kwijt vandaag maar goed, morgen weer een dag. wel veel gedaan dus nu geen zin meer…

pakketje was er niet :frowning: nog steeds nieuwsgierig dus… schiet niet op!

Nou ik krijg zaterdag een ‘pakketje’ met daarin de 4S!!!(iPhone hihi) JAAAAHAAAAA

Hier nog op t werk… zo naar huis

hallo meiden eve update ziekenhuis…pffff ze is wakker en beademing is eruit. maar waarschijnlojk.moet alles er weer in. ze heeft een delier krijgt ze medicijnen voor maar werkt nog niet ze put zichzelf totaal uit. bloeddruk is torenhoog. hartslag 185 per minuut. als ze weer onder narcose moet begint alles weer van voren af aan en wordt de delier alleen maar heftiger. prognose als ze niet weer onder narcose hoeft ligt ze nog zeker twee tot drie weken op de ic en waarschijnlijk tot het nieuwe jaar in het ziekenhuis pfffffff dit bedenk je toch niet mensen ben gewoon van slag van dit bericht

Jeetje VIEV!!! Wat een werkelijke thriller is dit… bijna horror story!!!
Dikke :knuf: voor iedereen …

Viva : jeetje dacht en hoopte echt dat het de licht beterende kant opging en nu dit weer. Lijkt wel of jullie in een verschikkelijke nachtmerrie zitten. Duim dat het spoedig op zal houden, voor haar en voor jullie allemaal :kus::kus:

mogguh ladies

@ viev :kus:

:GERMANY:**Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
**Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Viva,:kus::kus::kus:

Ik ook weer wakker. Rustig aan, zo te werk… ik moet nog wel eten halen voor mij :)!!! Rubbie is thuis vandaag…

Moguh!!! Gaap!!!

Al 3 uur mijn bed uit voor jan l*l… Ze zouden een extra raam komen maken om 07.30 en al wie er komt… hij is er nog steeds niet… maar goed… Ik inmiddels op mijn werk, dus paps en mams nemen de wacht over! :wink:

Viva: :kus: Jeetje wat een nare berichten!!!

Beps: wat ga je eten? Ik eet op donderdagavond altijd op mijn werk (moet meteen door naar school daarna) en vind het altijd super lastig om wat te kiezen!!!

Goedemorgen.

@Viva: Pffff… wat een nare berichten weer. Dan lijkt er weer een beetje licht in te komen en dan toch weer complicaties. Sterkte weer en je weet het… we denken allen aan je en blijven duimen. :kus:

Nou, verder ook even hier rustig op gang komen. Ben veel van plan, maar of het ook wat wordt… valt nog te bezien. Aan het weer zal het denk ik niet liggen, want dat ziet goed uit en hoorde net, dat het een mooie dag wordt. Oke…wel fris… maar daar hoef je binnen geen last van te hebben.

Latersssssssssss :dag: Fijne dag all!

Beps : even voor eten zorgen, tsja is toch wel nodig soms he
Mexx : voor jan met die korte achternaam zitten wacten, nooit leuk. Maar vanaaf heb je vast een prachtig raam erbij
Roanna : grote plannen maar moet nog even zin maken
Ik strakjes naar mijn moeder, gaan we lekker winkelen, heeft ze weer wat nieuws voor het komende koude seizoen :slight_smile:

zal wel een salade ofzo worden. Geen oven, wel een magnetron maar daar ben je op een bepaald moment ook klaar mee. Moet werken van ehhh 12.30-22 uur dus ben dan op een bepaald moment zoooo flauw

Beps: hier ook geen oven, maar magnetron… Dus ik heb een pita shoarma gehaald… Soort Bapao maar dan met shoarma erin… Zijn altijd wel te happen!

Raak: nou ja… waarschijnlijk moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden, en wordt die vent van vandaag ontslagen!!

Ouders zijn ook doodmoe, die hebben van 2 uur tot 4.45 in de bl*kker gezeten (mams werkt daar) er was ingebroken en een raam ingegooid… En die man had ook nog geprobeerd om de boel in de fik te steken. Lekker begin van de dag dus!

Mexx : hallo daar ben je dan ook klaar mee he, heb het ook 2 x meegemaakt op de zaak ingebroken, word je niet vrolijk van midden in de nacht:mad:
Beps : salade is altijd goed !

Ohhh zo zwaar voor je ouders…eerst die nacht, en dan nu voor jou op wacht…

Ik ken die pita’s haha: JAMMIE!!!
Maar wil mn KH’s beperkt houden. Ik val niet af, haha, maar voel me er beter bij

Nou ouders zijn ook naar huis… Dus nu komen ze dinsdag… als het goed is… :wink:

Verder gisteren in de wereld draait door Jochem Meijer, dat hij niet gaat optreden voor september 2012… en ik heb kaarten voor maart 2012… :frowning: Dus wel jammer, maar herstel gaat voor!

Ik op weg naar de super, en door naar t werk. Vanmiddag prik halen…

Meld me weer

meide dank jullie wel ja het is een ware nachtmerry vanmorgen om 7 uur hebben ze haar weer onder narcose gebracht en de beademing weer aangebracht. dus weer terug bij af…pfffff uitzichtloos dus eigenlijk we gaan maar weer afwachten ik heb werkelijk geen idee hoe dit nu verder moet. en het leven gaat gewoon door. heel krom allemaal. collega in de ziektewet en ik alleen midden in de tentamenperiode. nou ja ze wachten maar heb maar een paar handen. en werk maar 20 uur.

mexx voor ja lol zitten wachten.
roanna een druk programma
beps moet werken.
en nu ff een bakkie
mexx trouwens knap lullig zeg voor je ouders blehhhh