Ja luitjes… je kunt het maar beter al boeken, lol2 als je toch al weet waar je heen wil en nu al hier en daar vroegboekkortingen krijgt en in mijn geval dan ook nog DE BON.
@Viva: Tja… zo achterlijk eigenlijk. Sturen ze je een bon via de mail, moet je zelf uitprinten en weer terug sturen via de post met je gegevens. Hadden ze toch beter een code kunnen sturen, die gelijk de boel verrekend tijdens het boeken. Nouja… wie ben ik? Ik betaal toch niet eerder, dan dat ik alles officiel op papier heb, zeg maar.
@MK en Viva: Ja, ik net ook even gedaan. Daar word je zeker niet vrolijk van. Erg hoor. Hopenlijk red ze het.
en weer thuis. wat een lange dag weer, werk, sport, eten, socializen met de parental unit. ze klaagden van de week dat ik zo weinig tijd voor ze had… ok ok jullie mogen me wel weer voederen hoor… prima…
nu ff kijken wat ik vandaag allemaal precies geboekt heb, moest allemaal op een klein schermpie. dan ff farmen en richting bed want ben MOE!
T schiet niet op. netwerk down (sinds gistermiddag al) dus kan nix doen. Gelukkig heb ik 3 hoofdstukken van mn nieuwe module meegenomen… Zien hoe lang dit gaat duren. Fijn
Iedereen z’n dingetjes weer vandaag en de een wat drukker dan de ander…hihihihi. Tja… verschil moet er zijn.
@Beps: Ohhhh…spannund… vandaag dan ook officiel in het rijtje?? :vak01:
Wij vanmiddag weer het een en ander te doen. Ik eerst vanmiddag naar het ZH voor het doormeten van de I-pod door mijn eigen cardioloog en daarna even schapjes doen en dan beiden de griepprik halen bij de HA.
Nou meisjes… ik ga gauw hier nog even wat doen en showeren. Jullie allen een fijne dag, al dan niet op je werk. :dag:
@Bloem: Alles goed daar? Motivatie terug kunnen vinden?
Verder erg rustig hier geweest.
Ik ook weer terug van ICD-controle en gelukkig alles goed. Heeft nog steeds niet hoeven werken, dus da’s een goed teken en anders… ben ik als het goed is, goed beveiligd. lol2
Griepprik ook al gehaald zojuist, dus we kunnen weer.