Gets. Fijne communicatie van het zkh dus. Mijn doc belt vaak om 7 uur ofzo. 's avonds en laat dan zo fijn merken dat ie naar huis wil.
Het maakt me niet uit hoelaat zij belt maar zeg dan hoe laat ‘ongeveer’!!! Zet niet op een afspraken kaartje: +/_ 8.45 als het ook 13-14 uur kan worden,…
Maar goed, het is nu 11.30 en nog niemand heeft gebeld…
:GERMANY:**Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
**Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU in Optie!)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Ja, ja… :cheer: geboekt via internet vanmorgen en nu zo dadelijk de bon even op de post doen, dan ben ik er klaar voor. Leuke prijs zo en heb er nu al zin an. :cheer:
@Beps: Pfff… nou, ben je ook weer lekker mee dan. Hoezo… iemand in spanning laten zitten? :mad:
Zo, nu eerst even schapjes doen en… bon op de post doen. lol2
Laterssssssssss :dag:
Roanna: yeah!! Goed bezig!!! ![]()
YEAHHHHH GOED!!! Gaan we lekker meeten en dan beginnen we op schiphollie ;)!!!
Arts is met ‘de laatste afspraken bezig’ en ik sta dan als 1ste belpatient…
Roanna : wowhoho goed zo meissie, heb je lekker lang voorpret en weet je nu dat je ook echt gaat. Wat een lang rijtje nu al he, ziet er gezellig uit zo meiden,
Trl : hoop dat jij ook snel iets zal vinden
Bloem : volgens mij las ik net iets……. lol2
Nou ze heeft gebeld: Uitslag:
Men dacht dat de ‘bult’ (dunne plek) een doorsnede van 45 mm had. Gelukkig heeft de CT scan uitgewezen dat deze ‘slechts’ 42 mm is. Pas va 50-55 mm gaan de alarmbellen… dan komt ‘DE operatie’ in Zwolle(zou dat nu zijn) … Ben wel officieel nu ‘echt’ hartpatiënt!
Elk jaar controle nu, ene jaar echo, andere jaar CT scan en eventueel wordt dat vaker. Wel zorgen dat de bloeddruk goed blijft(dus veel ontspannen: VAKANTIE hahahaha) …
we gaan weer rustig door met ademhalen…![]()
Zo, weer terug van schappies doen en DE BON op de post gedaan. :cheer:
@Beps: Jeee… nou, welkom bij de club van hartpatienten dan. Gelukkig niets al te ernstigs, alhoewel… dit ook niet normaal is, maargoed, als hullie zeggen, dat het nog wel even zo kan… zal het toch echt zo zijn. Pffff… een pak van je hart dus weer.
Ckers… meeten al vanaf Schiphol. Je weet wel, dat ik gewoon met Coridonna vlieg he, dus niet met Transie. Scheelde weer veuls teveul.
@Raak: Ja, staat wel leuk zo het lijstje he!! lol2
@Mexx: Bedankt en je weet wel he… anders had ik bij jou geboekt, maar ik krijg nu meer korting.
@Bloem: Heb ik wat gemist? Zeker op FB. Zal zo eens even daar gaan kijken.
Beps : nou gelukkig niet al te ernstige berichten, enne veel rustig aan doen en op vakantie daar zul je wel mee kunnen leven, toch ?
Roanna : komt jullie reisje ook weer helemaal in orde, met bon zelfs !!!
Roanna: je hebt helemaal gelijk hoor!! No problemo! Zou ik zelf namelijk ook doen haha ![]()
Enne Beps gaat ook met Corrie vliegen hoor! ![]()
@ roanna lekker genoekt!! Groot gelijk hoor. Wel grappig dat je die bon amper 24h in huis hebt gehad. Hahaha
@beps ok. Toch een soort van opgelucht of toch niet? Elk jaar op controle. Ze houden je goed in de gaten dus!
Ik verveel me echt dood hiero getver de getver. Heb uit verveling maar geboekt. Dus lijssie wordt nog langer. 5 jan tm 10 jan Budapest. Leuk hostel gevonden ook en ex-collega meteen een berichtje gestuurd dat ik kom. Leuk! Nu nog ff die perskaart erbij en t feessie kan niet meer op!
Hier nog iemand die zich doodverveeld vandaag!!! ![]()
Hier ook ![]()
:GERMANY:**Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
**Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem:5 t/m 10 januari Boedapest
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya- Tosmur(GU in Optie!)
Roanna: 11 Juni t/m 18 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Owh yeaaaa lijstje ziet er top uit! Nu alleen nog moskou boeken maar daar wacht ik nog ff mee
Ok ik naar de sauna… nee niets ernstig(er dan verwacht) maar wel heftig… nog 1 cm en dan grijpen ze in, open hart operatie omdat het aan de aorta zit. Dus duimen dat ik niet ‘snel’ groei zeg maar ![]()
@Roanna: Wij ook hoor: echt dat me dat veel scheelt… Prima gevlogen met CAI dus… doen we weer in Juni
@beps
Vanaf nu hartpatient, er zijn wel leukere titels… :kus:
Jeetje Beps, hartpatient…pff klinkt zo beladen he, maar ja beter ontdekt dan over het hoofd gezien, en dan in eens er mee geconfronteerd worden.
Bloemmie yeahhhh geboekt, schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatsen…
Roanna hahahaha ook geboekt, met een turbogang de bon weer retour aan cor en don. en idd CAI is niks mis mee. hahahahha…ik ga wel weer vooruit he hahahahaha.
MK lekker rustig an met de studie de boog kan niet altijd gespannen staan.
Tlr. nog geen prijzen bij jou reisbureau kan Mexx niets voor je doen???
Mexx jij verveeld je toch hihihihihii.
Update ziekenhuis…nog steeds onder narcose, nog steeds aan de beademing, in het ziekenhuis hebben ze het niet genoemd maar mijn nicht werkt in nieuwegein in het ziekenhuis op het lab en die wist dus ff te vertellen wat de diagnose is sepsis…nou google maar ff daar wordt je dus ff niet vrolijk van een pneumokokkenbacterie met daardoor een bloedvergiftiging/////conclusie sepsis dus. Jammer dat het ziekenhuis dit heeft verzwegen maar ja soms kunnen familieleden niet echt harde berichten aan…ik denk dat dit dus aan de orde is.
@roanna
Ook al geboekt, heerlijk!!!
Jullie zijn supervroeg dit jaar.
@viva
Net even op google gekeken en daar word je inderdaad niet vrolijk van.
Zo mankeer je helemaal niets en zo…