Turkish Tea Time 2011

Goedemorgen meiden.

Raak gelijk heb je hoor meis…heerlijk genieten.
Roanna jij ook naar gu…hahahahah nog ff en het wordt het stamhotel. Ik vind het er in ieder geval heerlijk. En jullie ook toch??
Zo ik weer knuffeldag vandaag. En het is nog koud ook.

Raak; helemaal gelijk in hoor! Het leven is te kort om er niet van te genieten!

Viva; haha stamhotel, weet er al 2 van hier die je daar denk ik niet tegen gaat komen! :wink:

Mk; goede beslissing, zal je een hoop rust gaan geven denk ik!

Beps; succes vandaag!

Trl; al wat leuks kunnen vinden?

Zo ik weer aan het werk straks, collega is ziek dus die weet nog niet of ze komt… Nou ja, vermaak me wel hoor! :kus:

Zo ik wakker, telefoons naast me voor als de cardioloog gaat bellen…
Dan schapjes en het huis, een gesprek vanmiddag en dan: SAUNA!!(Vriendin moet werken, dus eind vd middag: HEERLIJK!!!)

@Raak Groot gelijk!! Lekker genieten want morgen word je wakker en dan ineens ben je (te) oud…

@Roanna: Gezellig!!! Verheug me erop!!!

@Viva: Stamhotel haha… ben benieuwd. Weet wat ik ongeveer verwachten kan, en ach: We gaan genieten en dat moet je, ongeacht hotel, toch zelf doen ;)!!!
Knuffel ze

Tot latersss

:GERMANY:Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak:24 november t/m 21 december Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya(GU in Optie!)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Mexx,nee nog niet veel gevonden,Cals*don heeft nog geen prijzen voor volgend jaar en Sunnie heeft batihan er (nog) niet bijstaan.Bij Arke wel gezien,wel vroegboekkorting,maar geen kinderkorting als alleenstaande.Voor de rest nog niet verder gekeken.

Roanna,jij vandaag dan ook boeken?

Viva,jij mag wel extra korting krijgen voor het promoten van GU.

Beps,veel plezier in de sauna

Raak,lekker hoor.

Trl : Viva is uit het rijtje, zo wordt het nooit langer he :slight_smile:
Beps : hoop dat ze snel bellen en dat het een gunstige uitslag is, veel plezier in de sauna
Mexx : in je uppie aan het werk, maar komt vast goed
Viva : jij een heerlijk knuffeldaagje, hoop dat het lekker relaxed gaat zijn, je hebt je rust best verdiend ! Enne een nieuw stamhotel aan het ontstaan ?

:GERMANY:Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Raak: 24 November t/m 21 December Bonaire
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya(GU in Optie!)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Zo…het lijstje staat voor voorlopig weer goed. Hadden ze Viva ertussen uit gehaald. lol2

Oeps Sorry Viva en Raak en Roanna bedankt :wink:

Was ook al bezig maar die maffe mac kopieert de kleurtjes niet haha…

Ik mag va morgen zonder optie haha. Dan legt ‘mijn reisadviseuze’ de reis voor me vast :wink:

Goedemorgen ladies.

Nou, nou, nou, het kan niet op he. :vak02:

@Raak: Nou echt wel. Gelijk hebbie. En kaik ff…4x in het lijstje. Toe maar, maar je weet Raak… ik gun het jullie van harte. Heerlijk zo de winter weer door. Wij houden je wel weer op de hoogte als we weer sneeuw moeten ruimen, terwijl jij aan het zwembad zit met je ontbijtje. lol2

@Viva: Fijne dag ook weer met je knuffelmeisje.:wub: Doe lekker rustig aan vandaag. Stamhotel lol2 Zeg jij dan vast ff dat wij na jou eraan komen. Kan ze (Duru) vast een plaats vasthouden, voordat we ook overbookt worden. Hahahaha.

@TRL: Ik zal ook weer het een en ander in de gaten houden voor je en als ik wat zie, tip ik je wel.

@Beps: Sterkte vandaag en veul plezier in de sauna straks.
Moest wel ff lachen om je uitspraak hier van… morgen ben je te oud en dan zegt mijn denkwerk ( voor zover ik die nog heb ) of koud. Dus…CARPE DIEM!!! Indien mogelijk… genieten meiden.

@Mexx: Werkse en natuurlijk kom je de dag wel door.

De rest van de meiden…, allemaal werkse of aan de studie…maak er een mooie dag van.

Misschien mag ik straks in het lijstje. Moet eerst ff showeren en dan krijg ik koffievisite en dan heb ik misschien ff de tijd om te zien hoe en wat het gaat worden, al weet ik al wel, wat het wordt. lol2

Laterssssssssss :dag:

Ik sluit me aan bij Carpe Diem*!!! Geniet van je leven!!!

Beps: Komt goed met je optie hoor! :slight_smile:

Ohhh daar ga ik zeker van uit Mexx, anders had ik geen boeking willen doen ;)!!! Maar gewoon van morgen krijg ik een mail: STORTEN JA!!! en dan is het echt zo ;

Mogguh girlies

@beps succes in t zkh en veel genieten in de sauna!

@roanna fijn als je goed op de hoogte bent dan is het allemaal zo geregeld nu je het fiat hebt!

@raak lekker wer geboekt. Groot gelijk!!

Ik heb het KOUD!! Bbrrr nie fijn nie leuk. Ook rustig dus kan mn lol op!

Beps: hahaha dat storten hoeft niet meteen hoor… :wink:

Bloem : koud EN rustig, oeps en het is pas herstvakantie he, nog geen winter.
Je dacht nog wel het druk te gaan hebben
Roanna : misschien vandaag nog even tijd om het lijstje langer te maken. Veel plezier met je visite
Beps : mag morgen storten haha
Mexx : mijn motto ook hoor : carpe diem, maar heb hier iemand die er soms anders over denkt :chin:

Wel handig als mijn collega er niet is, dan kan ik verder met werk voor school! :slight_smile:

TSSSS!!!

Ik heb een belafspraak. Op mn kaartje staat: +/- 8.45 dr belt…(ik nog ok, das vroeg, ja voor het spreekuur meestal…) Mooi…
Ik vroeg mn bed uit, zit te wachten, 9 uur, 9.15, 945… ikke bellen: Oh mevrouw dat kan wel 13 uur worden, OF LATER!!!
Maar ik moet naar mn werk, kan daar geen telefoon aanhebben, en en en en ,… moment graag… en toen 15 min in de wacht gestaan: NIEMAND GESPROKEN!!!(toen heb ik opgehangen… lang genoeg gewacht…)

IK BEN GIGA BOOS…GIGA!!!

Nu maar wachten dus tot ze echt bellen…

Beps: nou ja wat een idioot gedoe!! Maak dan geen belafspraak van 08.45 maar zet dan 09.00-14.00 ofzo… Sjonge jonge…

Beps : volgende keer gsmnummer doorgeven en dus gewoon lekker in bed blijven liggen met de telefoon naast je. Maak je maar niet al te druk :kus:

Dat heeft ze, maar ik weet niet op welk nr ze belt… Maar als ik nou gewoon ‘werkte’ … en nog bij het UWV zat… dan kon ik mn foon niet aan hebben he… dus dan zit je te wachten, en moet je zo werken. Dat zei ik dus… en toen werd ik in de wacht gezet en nam niemand de foon meer aan GRRRRR

Druk niet, maar ik vind het gewoon geen manier van afspraken maken… je zal zien: Bellen ze op mn huisfoon als ik wegga

Dan had ik gezegd: Dat kan niet ivm mn werk(begin vaak tussen 11-12 uur he…) Maar goed, ik wacht (on)geduldig…