Schatteke… ze bedoeld denk ik het bedrag wat ik terug krijg op mijn eigen boeking vanwege het verkeerde appartement ![]()
WHAHAHAHA… ik dacht over de korting hahahahaha Ikke MUTS!!!
Zo zeg… kan je een brood kopen ![]()
Nou wel 3 hoor… Haal altijd brood bij de Deen… 98cent
Dus 3x haha ![]()
zo weer uitgewerkt!
@ mexx en gaan ze dat ook echt uitkeren? of zit er een minimum aan?
@ roanna lekker wezen treinen? jemig he. tis wat!
hiero weinig nieuws, hard werken en druk. as usual. wel een goed telefoongesprek gevoerd met iemand waar ik allicht iets mee kan met de schaatsfoto’s, dus daar ga ik MEGA hard voor duimen.
Nee ze gaan dat ook echt uitkeren haha
Joehoeeeeee geboektttttttttttttttttt!!!
: 18 t/m 22 November - Roggel
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya(GU in Optie!)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Scheelde met cor en don voor 17 dagen meer dan 1000 euro …dat cor en don duurder waren voor 6 personen en 1 baby…moet toch niet gekker worden he meiden.
Beps ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen…hahahaha voor Roanna is het tot nu toe altijd gelukt…wij hebben 3 appartementen geboekt…hahaha
:GERMANY:Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya(GU in Optie!)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Viva leuk met de hele familie,heb even het juiste lijstje geplaatst je had er wat afgesnoept ![]()
Ik ben ook al een beetje aan het rond kijken aangezien ik gehoord heb dat alleenstaande ouder kamers er vaak snel weg zijn,maar zie batihan nog niet staan bij sunnie en cals*don heeft nog geen prijzen
@viva
Heerlijk hoor!! Heb je weer iets om naar uit te kijken.
@beps
De vakantie in optie, wanneer ga je hem definitief maken?
@roanna
Ook aan het kijken voor een reisje Alanya, liefst met de bon natuurlijk.
Gelijk heb je hoor, als ze je iets beloven, dan moeten ze het ook doen. Het is en blijft geld!
@jac
Wel of niet ADR en nu een beetje ziekjes, beterschap.
@mexx
Visum in aanvraag, spannend! Wanneer verwacht je uitsluitsel?
@bloem
En hoe vond je collega de foto’s van de kinderen?
Nu duimen voor een goede afloop, ik hoop het voor je.
@raak
:dag:
@trl
:dag:
Ik heb besloten om geen examen te doen in januari, ik schuif het door naar juni. Het is veels te veel en ik geen zin om ieder vrij uurtje eraan te besteden en verder alle leuke dingen te missen. Zeker met de feestdagen voor de deur, ben ik blij dat ik van dat blok aan mijn been verlost ben.
@trl
Iedereen al in de ban van de vakanties. Als ze korting geven als alleenstaande ouder, moet je die pakken natuurlijk. Dan kunnen jullie in september nog een keer!
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Dat klinkt niet zo fris… ![]()
@ mk goed besluit. kun je wat meer relaxed je stof doornemen. er zal ook niet te veel druk achter zitten vanuit je werk of wel?
ik ben druk bezig met mn stage opdracht. heb een hele week vrijgenomen en niet gestudeerd. wilde vandaag weer beginnen maar de avond is alweer bijna om… oeps…
@ viev he fijn! kun je lekker weer beginnen met aftellen! toch de beste deal gescoord! goed gezocht dus
@Viva: Joepie… :cheer: ook voor jullie. Dat scheelt zeker veels teveul, dus goed dat je het daar hebt laten vast zetten.
Kun je toch zien, hoe ze piepelen met die prijzen. De ene maand is de een duurder/goedkoper dan de ander, dus MOET je zelf heel alert zijn, anders besteel je jezelf. Nou, ik ga voor zover dat kan, alles af hoor, want ik ben echt van dat bekende dubbeltje. Geen cent teveel hoor! Ben toch zeker nie gek!!! lol2 lol2
Voor ons wordt het, als ik boek, zeker weten wel Corie, omdat wij ook in Juni willen gaan en tja, dan is toch echt… corriedon veel voordeliger.
@MK: Nou, daar heb je dan heel goed aangedaan, want het moet wel leuk blijven toch. Per slot van rekening heb je ook nog een gezin die je graag om je heen hebben in die schaarse uurtjes die je dan vrij had. Dan maar wat langer erover doen. Helemaal geen schande hoor!!! Jij moet doen, hoe jij het denkt dat het goed is, zodat het je het met plezier doet en niet met tegenzin. Ik geef je groot gelijk. ![]()
@Mexx: Lachuh!!! lol2 Het houdt niet over, maar wat je zegt… ook ik denk… 3 lekkere tijger broden van de Lid**
Even goede berichten van kokkie. Waren vandaag op controle voor de diabetes en de waardes en zijn bloeddruk waren nog nooit zo goed als deze keer. ( afgelopen halfjaar ) Waren we heel blij om.
Viva; relaxed!!
@bloem
Ik heb het vanmiddag meteen maar gezegd, ik denk wel dat hij het begreep.
@roanna
Goede berichten voor Kokkie!!
@Roanna: mooie resultaten, klinkt goed!!
En wie weet ziten we er saampjes met de mannen lol2!!
Viev: als t lukt prima!
En toen blank, ik ga zo naar bed, morgen vroeg de uitslagen halen!
@Beps: Ja, wie weet he!! Ik heb ook vanavond de fiat gekregen en moet zelf maar weten hoe en wat. Nou, daar weet ik wel raad mee. Wordt dus ook GU met cheque en ook als het goed is, samen met jullie in het zelfde pliegfuif. >>> Wij voor 1 week. Morgen er maar even achterheen.
Beps… sterkte morgen en hopen dat jij ook goede uitslagen hebt.
Nou, velen al in de vakantiemood. :cheer:
@Raak: Veel plezier met je kleinkids deze week .
@Bloem: Jij aan de studie. Althans dat is de bedoeling. Succes en geniet ook een beetje van je vrije uurtjes.
Voor zo…weltrusten all. :dag: :kus:
Goedemorgen
Viva : geboekt en voor een superleuke prijs, heerlijk idee hoor, hebben jullie met z’n allen wel verdiend om heel even een leuk vooruitzicht te hebben. Dat je zo moe bent is heel normaal hoor, hoop dat je deze week beetje bij kunt slapen
MK : ik denk heel juiste beslissing van je want als het studeren een last wordt dan lukt het ook minder makkelijk en zo kun je er nu in het nieuwe jaar weer tegenaan in een iets rustiger tempo zodat je ook tijd genoeg hebt voor je lieve gezinnetje. Ja wat een naam he, kan me niet herinneren dat ik ooit langs dat plaatsje gereden ben, wel heel dichtbij. Is schitterend nieuw park, ga met zus en broer en aanhang dus zal wel gezellige boel worden
Bloem : jij ook al even time out genomen van het studeren zodat je weer met frisse moed deze week verder kan, alleen gisteravond nog even niet ![]()
Beps : jullie reis ook al in optie, zal nu wel snel definitief worden denk ik zo
Trl : als er veel vroegboekkorting en alleenstaande ouderkorting is zou ik er ook voor gaan als je toch zeker weet waar je heen wilt, ai goed bevallen dus zou hier proberen voor een leuk prijsje weer heen te kunnen
Roanna : wow jullie goede berichten voor kokkie, proficiat want het is toch altijd beter he als de waarden weer in orde zijn. Ook jullie nog steeds aan het zoeken voor juni maarre je hebt iig al fiat gekregen dus die hobbel is genomen, nu het laatste dubbeltje eruit halen hoor . Maar jou kennende gaat dat best wel lukken
Ik kan ook weer in het lijstje, wordt zo wel superlang he : van 24 november t/m 21 december naar Bonaire. Zo rol ik van de ene vakantie in de volgende daagjes weg en kom de winter ook wel door he :cheer: Hebben besloten om zoveel mogelijk te genieten want tenslotte weet je nooit van te voren hoelang het nog kan he lol2