Turkish Tea Time 2011

Las al dat het nou niet een echte topper was…

Ik dus… nog steeds op t werk

Beps,klopt maar dat is het al een aantal jaar niet,de laatste jaren walsen we over ze heen en zonder uitsupporters is er ook geen strijd op de tribunes,wat wel bij een topper hoort. :wink:

ik las idd via twitter dat het niet bijster interessant was. maar ja, als fan is alles interessant

foto’s zijn leuk. beetje slagschaduw/overbelicht bij sommige, maar wat een prachtige kindjes zeg. deze waren 5 en 6 en totaal onbevangen en vrij. erg leuk plaatjes schieten op die manier. dinsdag aan collega laten zien en kijken wat zij ervan vindt!

Benieuwd Bloemmie… leuk lijkt me

Ik thuis, zo lekker naar bed

mogguh! weer een nieuwe week

hiero is het herfstvakantie. veel collega’s hebben vrij, dus ik ga t druk krijgen! leuk!

:GERMANY:Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya(GU in Optie!)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Pffff ik word langzaamaan gek!!! Ze zijn al weken aan de flat bezig, schilderen etc… Nu zijn ze ook aan het boren enzo… Kan niet eens meer uitslapen op mijn maandag!!

En donderdag komen ze de helft van mijn slaapkamermuur uitbreken en krijg ik nog een extra raam… En hoop dat het daarna eens even klaar is!

Haha sorry voor mijn gezeur hoor!

Hahaha welkom in de wereld Mexx haha hier ook vaak zagen, boren en wat dan ook. Alleen is het dan vaak Rubbie die nachtdienst gehad heeft, of ik een late dienst. Pfffff

Ik lig er nog lekker in. Moet vroeg beginnen(12.30) en morgen vrij. Uitslag van de cardioloog. En dan in de middag een gesprek en door naar de sauna YEAHHHH lekker avondje met een vriendin

Goedemorgen.

Nieuwe week, nieuwe kansen.

@Mexx: Nou, ben je inderdaad lekker mee, maarja… dan heb je straks wel wat he!!!

Verder iedereen nog in een goede mood? Cluppie geijk gespeelt, vakantievoorpret bij Beps, Bloem mooie foto’s gemaakt, alleen nog even wachten wat ze van het resultaat vinden. Raak, MK en Viva weer aan werk denk ik zo. Jac d’r eerst nachtdienstje na maanden er weer op zitten en ook aan het uit kijken naar een vakantie. Toch?

Nou, wij gisteren weer echt op tienertoer geweest met de trein. Hadden weer een een onverwachte verstoring tussen Hilversum en Amersfoort, dus via Utrecht, en van daaruit als een potje met pieren op het elkaar gestaan in het halletje, toen naar Arnhem, daar overstappen naar Zutphen en idem dito, want alles werd natuurlijk zo gestuurd, toen in Zuphen weer overstappen en daar konden weer zitten. Waren om 18.00 uit Beverwijk wegggegaan en om half 11 thuis. Maar ach… je krijgt zo wel leuke kontakten, omdat je zo dicht op elkaar staat. lol2 lol2 Je moet maar blijven lachen. :mad:

We hadden op een gegeven moment 3 buitenlanders op sleeptouw die de weg niet wisten door de chaos. Een jongeman uit Nepal die hier studeerd en naar A’doorn moest, een hele zwart neger (jongeman) die naar Gronau moest, dus richting Enschede, die hebben we tot Arnhem de weg kunnen wijzen en een Etiopisch vrouwtje die ook hier woont, maar geen weg wist. Allemaal met ons mee. Ik was net zo’n gids en dan is die app van de NS op je telefoon maar wat handig!

Al met al een leuke dag gehad (ahum). Niets gescoord. Wilde voor een winterjas jas kijken, maar nee… ik kijk hier wel ff. Vond het voor de ZM nog veuls te duur, omdat hun zeggen, ja… nieuwe collectie. Ja, aan me hoela. Kokkie nog wel het een ander voor cd’s en dvd’s op te nemen en we hebben lekker gegeten bij het €7 buffet.

Zo, vanmiddag met kokkie mee naar de internist voor dia controle dus we komen de dag wel weer door.
Fijne dag allen. :dag:

Roanna,wat een reis hebben jullie gehad zeg,wel even gezwaaid toen je langs E kwam :wink: ? Wij stonden gistermorgen naar Amsterdam ook als sardientjes in een blik en toen we moesten overstappen in Utrecht werd het nog erger…Maar gelukkig voor ons geen omleidingen.

Mexx,oww balen zeg op de vrije morgen.Maar een extra raam is wel lekker natuurlijk.

@Roanna: Het €7 buffet haha…:slight_smile: Ziet er altijd lekker uit! enja de prijzen gaan daar giga hoog!!!
Ik koop er ook niet veel meer hoor

Ik dus wakker en dan zo te werk tot 21 uur…

Nou, ja hoor…daar is DE bon dan.(geen code) Niet inwisselbaar via de kantoren, dan rechtstreeks alleen via internet of telefonisch reservering naar corrie en niet in combinatie’s met andere kortingsactie’s. :mad: Nouja… geen probleem, het scheelt me toch ( als ik ga boeken ) in ieder geval nog €50. Nu, nog even het thuisfront zien mee te krijgen… maar dat komt wel goed, denk ik. lol2

Ik ga denk ik eerst een offerte opvragen bij hen, wat het me nu preicies gaat kosten met die bon.

@TRL: Nou, ik kon heel niet door de deurramen van de trein kijken, want er stonden zoveel mensen in dat halletje. Ik zag alleen toen de deur even openging Ede/Wageningen staan, maar kon me armen niet bewegen om te zwaaien. lol2 lol2

OHHHH EINDELIJK!!!
Benieuwd of het lijstje langer gaat worden… de vroegboekkorting is ook al een stuk zeg maar,…

Hahaha je kan mij wegdragen… Ik had in Golden Moon de eerste nacht een verkeerd appartement gehad (2kamer ipv 3kamer) en dat had ik gewoon even ter informatie bij Holland Int. neergelegd… En nu kreeg ik een reactie dat ik het verschil terugkrijg… hahahaha 3euro!!!

Mexx,hahahah dat is toch netjes.

Wij net hier bericht dat degene die niet meedoen met spaarloon (ik dus) nog even snel kunnen instappen en dan bruto een bedrag moeten storten en dat dat hoogstwaarschijnlijk als de spaarloon in januari vrijkomt met winst kunnen opnemen.Zoals het er nu naar uitziet wordt het in januari uitbetaald in het ergste geval staat het nog 4 jaar vast. Voor mij zou het betekenen dat ik in 2 maanden €250,- winst zou maken dat is snel verdiend toch??

goedemiddag meiden…

vanaf achter mijn bureau…collega heeft zich ziek gemeld, ze deden zo vreselijk moeilijk over een half uurtje bezoek uur op de ic…dat ik zei meld je toch ziek…heeft hij gedaan, morgen naar de bedrijfsarts die begreep het allemaal wel…gaat ietsje beter, nadat op zaterdag een nieuwe longontsteking de kop weer had opgestoken.

Bij mij ligt de vraag bij sunniewebbie om meer dagen te kunnen boeken ik wacht op bericht.

Mexx het is de moeite zeg 3 euro.

Tlr. kijk dat is nog eens goed geregeld zeg ff instappen en gelijk er weer uitstappen.

Roanna een mijl op zeven zo te lezen, wij willen eigenlijk zaterdag naar de zm

Beps weer aan het werk morgen.

Bloemmie ben het even kwijt, de frietjes lekker gesmaakt gisteren??

Zo en toen was het zwart/blanco weet even niets meer, ja dat ik moe ben, heeeeel moei

goedemiddag, mijn lappie was bezet dus beetje later dan gebruikelijk
Trl : moet je zeker doen hoor, heb er al een aantal artikelen over gelezen
Ja, gisteren was heel leuk, waren laat thuis en 2 kleinkids zijn hier blijven slapen want die hebben vakantie
Roanna : wow word jij toch nog een wereldreiziger, althans voor je gevoel dan he met zoveel omleidingen en buitenlandse mensen op sleeptouw. Wel gezellig en die mensen zullen best blij geweest zijn. En dan eindelijk DE bon binnen maar beperkt inwisselbaar. Hoop dat je hem goed kunt gebruiken
Mexx : jij in een hoop herrie maar wel nieuw raam en muur uitgebroken, dat is toch ook wel mooi dan
Bloem : heerlijk buiten geweest om een fotoreportage te maken, die zo te lezen goed gelukt is
Beps : vandaag wel nog werken maar morgen heerlijk daagje vrij, eerst cardio en dan lekker naar de sauna

@roanna: ook aan het kijken voor reisjes…
@beps: vandaag nog werken en dan lekker genieten
@mexx: kan niet uitslapen en kan van het geld weer op vakantie hahahaha :smiley:
@bloem: mooie rapportage gemaakt en krijgt het deze week druk.

Ik gisteren beroerd voelen na de nachtdienst! Maar goed voorlopig heb ik geen nachten meer tenzij iemand ziek wordt dus sttt hahaha
Nu verkouden en keelpijn maar goed wie niet tegenwoordig.
En ik ben nog steeds aan het rondkijken voor reisjes… Ik weet niet nog niet en ik krijg van iedereen mails je komt toch wel he naar ADR?
Dus ik ga maar lekker verder rondsnuffelen…

@Viva: Toch raar dat je in mei wel veel voordeel hebt bij Webbie, en in juni meer bij Corrie…
Ik ga iig…:slight_smile: En jij gaat natuurlijk voor mij een 2kamer app vragen :slight_smile: lol2lol2lol2 :wink:

't is toch weer 3,5 euro!!
(Er zit EN 78 vroegboekkorting, EN 50 boek nu kosten!!! bij dus… ach ik dacht: Gratis koffie op Schiphollie!!)