Turkish Tea Time 2011

@beps: kijk iets in optie staan! :slight_smile:
@viva: goede berichten uit het zkh! En bijna klaar met de vernieuwingen!
@roanna: druk met de mail :wink:
@mexx: lekker de deur uit met kerst. Wij zijn ook aan het kijken! Ik ben die eeuwige verplichtingen meer dan zat! pffff hahaha

Mooie prijs ook Viva. Iedereen moet ook boeken, waar hij/zij het voordeligst uit is en in dit geval en in deze maand in dat Sunniweb voor jullie, dus gelijk heb je. Anders ben je een dief van je eigen portemonee en voor die extra centen die je nu minder betaalt, kun je weer leuke dingen kopen voor jezelf en de kleine meid. Hahaha.

Voor ons is Juni weer voordeliger bij Corrie, dus zal het ook voor ons wel corrie worden met hun eigen vliegtuig. ( als we gaan, maar ik denk het wel ) lol2

lekker hoor, gewoon al geboekt! hiephoi! als je toch weet wat je wilt, gewoon meteen boeken

@ mexx ja rusland ja. moskou in feb.

Gezelli Roanna!!!
Ik ga iig!

Bloem: gaaf hoor!!! :slight_smile:

@Beps: Natuurlijk moet je gaan. :vak02:

Ik zal maandag ofzo zelf wel eens even kontakt op nemen via de telefoon met corri, om eens even te vragen hoe het nu zit en hoe de stand van zaken zijn. Wat laten we wel wezen… misschien vinden jullie dat ik nu een beetje zeur… maar ik heb gewoon recht op die bon. Al zou ik dan nog maar €50 extra korting krijgen i.p.v. die €100, ( omdat ze al korting geven via hun site ) dan is dat toch weer meegenomen en ik laat hen hen ook niet houden. Ze hebben me al genoeg voor de gek gehouden, maargoed, zand erover! :mad:

Ik wil het feest nu niet bedreven. :cheer:

@Bloem: Weer eens wat anders . Ik neem aan ook voor het schaatsen toch?

@Roanna: Ik begrijp je volkomen!!! Als je maar komt hahahaha…in het zelfde liegtuif!!! Samen uit samen thus, dat lijkt me gezellig!!! Zo met zn 4tjes ;)(of meer als men dat gezelli vind hoor!!!)

Koolraap frietjes met mayo, salade en vleessie. Jammie

Hmmmm ziet er lekker uit!!!

Ikke thuis helemaal in vakantiestemming haha

Beps,al lekker geboekt voor volgende jaar.

Roanna,gelijk heb je,elke euro is er 1.

Bloem,lekker gegeten zo te zien.

Ik me telefoon terug alles er net opnieuw opgezet,maar krijg helaas niet al me whattsapp contacten in de lijst,maar 11 van de 35 die whatss app hebben.Iemand een idee?

@Trl: phone weer terug echter mij moet je niet vragen over de whats app hahaha
@roanna: je hebt recht waar je recht op hebt :slight_smile: Dus gewoon bellen! Zou ik ook gedaan hebben hoor. Je moet geen dief wezen van je eigen geld… Blijft mij slogan!
@beps: vakantiesferen…
Zo ik zit in de nachtdienst! Even 1 nachtje oplossen. Ik kan me niet meer heugen wanneer ik er in gezeten heb 3 maandjes terug ofzo?
Maar goed weer even wennen ben echter wel blij dat ik maar 1 nachtje heb hoor.

:GERMANY:Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya(GU in Optie!)

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Koliboli,het is me al gelukt :slight_smile:

Vandaag weer eens naar Amsterdam,de klassieker.Daarna C ophalen en door na een verjaardag.

Ik wakker nog lekker in bed.

@Jac nachtdienst overleefd, gelukkig hoef je er maar1
@TRL: drukke dag

Ik rustig opstarten en dan een lange avond

Goooohoooodmorning!! :dag:

@Jac: Nou, even wennen weer, maar overleefd. Nou, de WApjes leren we je nog wel als je ook meegaat in Juni op vakantie. lol2 Of had je al wat anders in gedachten? lol2

@Beps: Zeker even rustig opstarten want je zult je energie nog wel nodig hebben vandaag nu je beseft waar jullie naar toe gaan. >>> :cheer:

@TRL: Dan gaan we vandaag dezelfde kant op, alleen wij nog iets hoger. Wij naar de ZM. Jij ook heel veel plezier bij je cluppie.

Nou, drink ff me koffie op en dan de auto pakken, bij het station zetten en dan met de trein op naar het hoge noorden. Iedereen een fijne zondag verder en tot vanaaf. :dag:

goedemorgen
Beps : heerlijk al geboekt voor volgend jaar, heb je lang voorpret :slight_smile:
Trl : veel plezier weer vandaag bij je cluppie en daarna een verjaardag
Roanna : jij ook met je familie veel plezier op de ZM
Bloem : zo dat eten ziet er lekker uit enne Moskou is toch weer heel iets anders he
Jac : weer 1 nachtdienstje er op zitten, dat is nog wel te doen
fijne zondag all :dag:

mogguh girls
lekker zonnetje weer in de slaapkamer. zo ff sporten en hier de boel een beetje straktrekken en dan vanmiddag de fotoshoot als het goed is. we gaan het zien

Ik ondertussen op t werk, heerlijk weer buiten, dus…rustig…

ikke terug uit het bos. was erg leuk en wat een mooie mensen/kindertjes zeg. das ook wel lekker fotograferen hahaha. heb echt lol gehad. nu gauw het resultaat bekijken!

Wij ook weer thuis,helaas niet zo best wedstrijd gezien,maar zo slecht voetballen en dan met 10 man toch nog een puntje pakken … Bij de Arena zit tegenwoordig ook een turks eettentje dus geen f*bo meer voor mij op de wedstrijddag :wink:

Roanna,gezellig naar de zm geweest en nog wat geshopt?

Raak,hoe was je dagje?

Bloem,en hoe zijn de foto’s geworden?