Viva: Ik heb ook gerekend: Voor ons is Cor&don echt goedkoper!!! Scheelt gewoon meer dan 100 euro(2 pers 10 dgn) Dat is toch serieus geld!!
Ik de schapjes in huis, zo te werk
@Mexx: Ik wacht t af!!
Viva: Ik heb ook gerekend: Voor ons is Cor&don echt goedkoper!!! Scheelt gewoon meer dan 100 euro(2 pers 10 dgn) Dat is toch serieus geld!!
Ik de schapjes in huis, zo te werk
@Mexx: Ik wacht t af!!
You’ve got mail…
Goedemorgen ladies.
@Raak: Je gaat als een speer he. Wat goed van je en nu lekker genieten van dat alles, van wat je de laatste jaren toch wat moeilijker afging. Knietjes weer in orde, alles weer op gewicht en evenwicht, dus… gooi je haar maar los. Ook met de kerst naar Noordwijk, zoals andere jaren toch? Nou, gelijk hebbie. Heerlijk!!
@Viva: Nou, kiek es an. Vandaag de finisching toutch en weer gaan met die banaan. Kan het er weer een paar jaar tegen. Jullie hebben je best weer gedaan, tussen al de narigheid door. Nouja…misschien was het dan ook wel ff een goede afleiding, anders ga je toch piekeren. Fijn te lezen dat er weer iets “vooruitgang” in zat en hopenlijk zet het zich voort.
Tja en voor de rest… ik ben/was toch ook al een bietje aan het uitzoeken wat voor ons het voordeligst is en dan ook naar GU, zo rond de tijd dat Beps ook gaat. Ik kom zeer zeker bij Coridon goedkoper uit, maar dan ben ik ook van alles standaard uitgegaan, want mij maakt het niet uit met wie of wat ik vlieg en dan kom ik toch ruim €100 goekoper uit bij corri en dan heb ik DE BON ( die ik nog niet heb ) nog niet meegerekend. lol2 Dus… dan is het niet zo moeilijk, dus ik zal Mexx ook ff mailen en mijn bereking doorsturen en dan zien wat jij ervan kan maken. :cheer:
@Beps: Werkse zo. :dag:
@Bloem: Heel veel plezier met fotoshooten.
@TRL Heb je 'm nu echt nog niet gezien? Hij was er gisteravond 2 x op. (reklame Bal.com) Takelwagen, takelwagen, lol2 lol2
Iedereen een fijne dag verder. :dag: Ik kom nog wel ff aan hier!
@Mexx: You’ve got mail. lol2
@Mexx:Sorry, in vorige posting…per ongeluk verkeerde naam gebruikt Mexx. lol2 Kan niet meer veranderen.
Roanna: mail terug!
mogguh ladies
iedereen zo druk met offertes dat we niet eens even opmerken hoe ontzettend ZONNIG het is!! heerlijk!! stralend prachtig machtig mooi weer!! heerlijk heerlijk heerlijk!!
fotoshoot verplaatst naar morgen, jammer maar niet erg
en kijk nou! ik sta gewoon bovenaan! verrassing! was er nog nie zo mee bezig! en als dat geweest is kan mn nieuwe rode boekje naar de russische ambassade voor mn visum!! spannend!!
mexx heeft het maar druk met alle offertes! mooi hoor! zo helpen we elkaar!
Ik heb de off gekregen!
Geloof vast dat we in het lijstje komen…
Bloem: rusland?? Volgens mij mis ik iets of heb ik iets gemist… ![]()
Roanna,jaaa ik hem hem vanmorgen eindelijk gezien ,hahaha leuk dat je dan aan C moet denken.
Ik hem ook opgezocht!! ![]()
Cyn,heb nog niks ontvangen over de post ![]()
Mexx bij corrie 1346 bij sunny 1260 15dagen vertrek 18 mei met transavia
Doe het aankomende week even opnieuw!
Viva: ik ga ff kijken!
@Viva: 1020 bij sunbep 10 dgn. 930 bij Cor&Don
:GERMANY:Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Beps: 11 juni t/m 20 juni: Alanya(GU in Optie!)
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Beps: relaxed!!! ![]()
Ja lekker… heb er zo een zin in !!!
Het duurt wel nog ff hoor…
Maar dan hebben jullie alvast wat om naar uit te kijken…
Ik zit ook te wachten op de vluchtprijzen voor juni… ![]()
We wisten al voor ik naar Kusa ging dat als Kusa beviel, we naar Alanya wilden…
En nu gewoon al kunnen boeken(met vroegboek ed…) en gewoon lekker weten…
Nee ik ga alleen nog geen ticker maken hahahaha
:cheer::cheer::cheer:
@Beps: Hoera voor jullie :cheer:
Dan heb je best kans… dat je nog bekenden tegenkomt in het vliegtuig en in dat hotel. lol2 lol2 Ik lig weer eens in een deuk hoor!