Turkish Tea Time 2011

Roanna: die korting komt niet van Corrie uit dan he, maar van ons uit :wink: Snappie :wink:

Oke… beter werk!! :cheer: :cheer:

@Roanna: Sunweb nog niet voor GU! maar goed… ik ga eens kijken, 2-3 wk juni…
Mail je vanzelf Mexx!!!

Mexx ik heb het lijstje nog even aangepast, je gaat tenslotte(ga ik vanuit) niet alleen lol2!!! duimduimduim

Ik hoop het zooooooooo :wub: maar ben zo bang!! Maar komt wel goed toch?

Vorige keer mocht hij toch ook komen! Ze zeggen inderdaad altijd dat het een 2de keer dan nog makkelijker gaat…

Ja dat weet ik wel, en ik moet misschien ook niet zo negatief denken… maar ben gewoon bang om teleurgesteld te worden… :wink:

Negatief denken hoort bij Mexx toch?? ;)!!!

Met dit soort dingen wel ja :wink:

Chillex meis!!!

Ik ondertussen thuis, dus… ff chillen, WF, en TVOH!

Dan trusten dus: Oant moan!!

Hallo meiden…ze is klaar jawe vievje is helemaal klaar…morgen nog de laatste ramen zemen (kan nog niet ivm met de verf). Alles geverfd kamer, gang, toilet en badkamer gewit. En nou ben ik er ook klaar mee, morgen komt zoonlief herman karton aansluiten en dan is het helemaal gebeurd…een vrije week, je kunt net zo goed werken…ben je minder moe…

Mexx duimen en ook ik heb een bon van corrie en die kan dan ook via jou mexx…ik duim mee hoor…laat maar weten wat het kost en of het kan 17 mei voor 17 dagen grand uysal…3 appartementen met 6 volwassenen en 1 baby. geboren 20-4-2011…en een bon van groupon voor 100 euro te besteden bij een boeking bij corrie voor 31 december 2011.

Beps jij zelfs 3 weken, het is geen adr he maar zo gezellig, schoon en vriendelijke mensen…en het eten geen 5 soorten vlees gewoon 2 dingen maar wel super vers en goed te eten…iedere dag warm vers gebakken brood. jammmie…en zoveel soorten ongelofelijk gewoon. Neefje en vrouw zijn vannacht vertrokken naar gu. Zij voor het eerst in het vliegtuig hun 3 kinderen achter gelaten bij opa en oma…hahahha gelijk hebben ze.

Roanna jij ook weer die kant op.

Trl…luier idd makkelijker schoon te krijgen allemaal he. Het komt vanzelf wel.

Bloem volgens mij over je heen gelezen vandaag.

Raak druk doende zo te lezen…

update ziekenhuis, vanmiddag hebben ze en drain in haar longen geplaatst, ze is tussen slapen en waken in, organen zijn in orde dus doen wat ze moeten doen. Ze krijgt medicijnen tegen een delier (want die krijgt ze op zeker als ze weer wakker wordt).Dus dat is goed te noemen, vanavond zat er al 230 cc in de zak van de drain dus dat vocht is ze alvast kwijt, een klein beetje positief. Vanavond werd ze licht wakker en haar man zei kiekeboe en toen verscheen er een glimlach op haar gezicht, en vervolgens zakte ze weer helemaal weg. Voor iedereen een teken dat er nog leven in zit, dus ze zijn nu allemaal positief, nou laten we het hopen…pfffffff je moet er toch niet aan denken dat het je overkomt.

@Vievje!!
Geen 3 weken GU hoor, een dag of 10… we willen dit jaar een stuk minder dan ADR(want geloof me… dat verveelt ook in no time ;)!!) maar gewoon lekker genieten, en dan 2-3 keer 10 dgn en een ‘klasse’ minder.
Mooie berichten uit het ZH, en het huis zover klaar… Helemaal top!

Ik ga naar bed

@Mexx: Offerte aanvraag in je PB-box…:)!!! Weten wanneer we willen :wink:

Tot morgen all…

Heb ook de prijzen van sunniewebbie…die is dus goedkoper dan corrie
Mexx ook ik zit in je postbus…hahahah.

truste allemaal.

hoi hoi

gewoon vergeten vanochtend te posten en de rest van de dag te druk geweest.
iedereen druk aan het puzzelen en aan het rekenen?! lekker hoor!

verder weinig nieuws aan deze kan geloof ik…? geen idee, ben toe aan weekend. morgen weer photoshoot met kids van andere collega’s en heb paar ideetjes voor perskaart, dus maar eens onderzoeken hoe of wat.

Beps; ik ga straks voor je rekenen!

Viva; via waar heb je het verstuurd? Heb op ww niks staan van je!

Tot later!

mogge, nou zet mij er dan ook maar bij in het lijstje he, kan best wat langer worden, toch ? 25 en 26 december : noordwijk
Mexx : komen elkaar dan misschien wel tegen he :slight_smile:
Viva : goed hoor dat jullie nu alles af hebben en vandaag ook weer muziekje erbij, helemaal toppie. Iets positievere berichten uit het ziekenhuis, hoop dat dat zo doorzet, kun je even relaxen het weekend en uitrusten op kantoor volgende week :slight_smile:
Iedereen druk aan de offertes voor volgende jaar, leuk hoor
Gisteren naar Breda geweest en lekker gaan shoppen, paste niet veel meer, dus toch wat dingetjes gekocht. Zelfs winterschoenen pasten niet meer hahaha
kon ze zo uitschoppen, loopt een beetje vermoeiend hoor. Daarna terrasje gedaan en ook nog hapje gaan eten, laat thuis tuurlijk lol2
Vandaag even langs mijn moeder en daarna borrelen, etentje en dan naar de soulshow met broer en zussen en aanhang. Was cadeau voor mijn verjaardag, heb er zin an !!

Raak; oh wat grappig! Fijne dag vandaag

:GERMANY:Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland:GERMANY:
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Raak: 25 t/m 26 december Noordwijk
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Owww Mexx en Raak,lekker met de kerst niet thuis heerlijk hoor…heb altijd zó’n hekel aan die dagen.