Iedereen voetbal aan het kijken?
Trusten want ik ga gestrekt haha
Hello girl…nog ff op de valreep…
Onze planning is 17 mei en dan voor 17 dagen als dat te regelen is bij corrie of sunny. Iedereen heeft al vrij 17 mei is hemevaartdag en 2e pinksterdag zit er dan ook bij…Is wel 50 euri duurder per persoon, maar iedereen heeft al vrij genomen, ook collega gaat aansluitend met vakantie, mits het goed gaat met zijn vrouw…(schoonmoeder van mijn zoon dus) hij had al een voorboeking gedaan bij sunnywebbie…helaas gaat het nog niet goed met haar, ligt nog op ic, met bijbeademing …en driekwart van de longen zitten nog vol vocht…ze heeft een cokkenbaterie opgelopen in haar longen, die dus de oorzaak is van van al het kwaad, ze hebben ook geen idee hoe lang het allemaal nog gaat duren, ze moet in slaap worden gehouden en bijbeademd om de longblaasjes open te houden zodat die kunnen drogen…ze zijn ook bang dat een volgende gewone longontsteking op de loer ligt omdat ze beademd word…pfff). Dus wij vertrekken dan rond 2 juni weer…
Tlr. een nat bed van C…helaas toch maar weer een luier om vannacht denk ik zo.
Raak aan de ijskrabbers.
Bloem een perskaart fijn meis, het zal je heus lukken toch.
Roanna pas op de plaats maken, ja het is allemaal even duur hoor.
Mexx spannend de boel weer opgestuurd.
meiden ik kan helemaal niets afspreken om ergens heen te gaan, zit altijd op de achterwacht voor oppas voor de kleine meid in geval van dat het niet goed gaat met schoondochter haar moeder…maar dat snappen jullie wel.
Vandaag de hele dag aan het schilderen geweest in de gang, hubs de badkamer en het toilet gewit. Morgen alles aflakken…en de badkamer soppen en dan weekend vieren…
We wachten het allemaal af Viev… Wij dus echt in Juni, heb toestemming van Bosslady, dus ik kan gaan boeken…(en weet nog niet of ik wacht op Sunweb…:)!!!)
Viev: Toestanden… maar ik blijf duimen
En ik…ga ook naar bed
:NETHERLANLinda: 21 t/m 24 oktober Kasteeldomein de Cauberg:NETHERLAN
Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
VIva,klinkt nog allemaal niet fijn,nogmaals veel sterkte.
Beps,al lekker aan het rondkijken voor de vakantie.Sunnieweb had voor ons afgelopen september wel leuke prijzen,maar zag dat Calsed*n ook leuke prijzen had en ook alleenstaande ouderkorting.
Bloem,misschien een of ander tijdschrift bellen en voorleggen van die perskaart,weet niet hoe dat werkt hoor.
Viva,ja idd C heeft weer gewoon een luier omgehad. ![]()
goedemorgen
Trl : is toch makkelijker schoonmaken he, gewoon een luier afdoen ![]()
Beps : jij bent er helemaal klaar voor om te boeken :cheer:
Viva : meid snappen wel dat jouw hoofd nu ergens anders naar staat hoor.
zijn geen goede berichten over haar, hoop en duim op beterschap
Bloem : op zoek naar een perskaart. denk zo te lezen dat het er helaas
toch even niet inzit om op korte termijn te meeten met allemaal
Linda : genieten van je daagjes op de Cauberg, het :zon02: is zo te zien veel van de partij ![]()
fijne dag all :dag:
Ik wakker, weer verkouden…raar hoor dat ochtendniezen(nee geen allergie, neem daar medicijnen voor/tegen) duurt een uurtje of 2-3 en dan heb ik nergens last van…
Eens op mn gemak kijken naar waar en wat voor juni, maar denk dat ik binnen 1-2 wkn weer in het lijstje sta(YEAAHHHH )
Goeiemorgen!!!
Alles goed hier???
Hier geen nieuws, wederom een saaie dag @ work… ![]()
:dag:
Al er iemand via Corriedon wil boeken kan dat ook via mij met een korting he ![]()
KIJK!!! dan komt er binnenkort waarschijnlijk een PB of whats app jouw kant op, geld is geld :)!!
Hoeveel korting??
Goedemorgen piepels.
@Beps: He bah, wat vervelend weer. Nou, je bent echt aan vakantie toe en dan moet de winter nog beginnen. lol2 Wij zijn eventueel ook in die periode van de partij denk ik, weet alleen nog niet precies waarheen, maar denk weer GU. Even nog op mijn lang verwachte 'BON" wachten… en of ik misschien via po*st.nl voordeliger uit bent.
@TRL: Maar Cal**don heeft toch nog geen zomerprijzen? Of kijk je daar vanwege de kinderkorting? Tja… gelijk heb je dan.
@Bloem: Nou, ik hoop voor je dat jij die perskaart krijgt hoor, want dat verdien jij gewoon.
@Raak: Nee, een meeting zit er voor mij voorlopig even niet in, maar dat komt wel weer. Eerst even deze dure maanden zien door te komen en dan gaan we weer sparen. lol2
@Viva: Nee, dat klinkt nog niet erg best. Weet je nog toen ik met die longbloeding was opgenomen in het ZH? Dat was, bleek achteraf ook een bacterie oftewel een pneunocock. Maar daar zijn er zoveel van en zij moet dan wel de ergste vorm hebben, anders was ze niet zo ziek. Nou, hier blijven de duimen ook draaien hoor. En jij ook kallum an he!!:kus:
@Mexx: Jij ook weer werkse zo ook alle anderen hier van ons cluppie. :dag:
Ik ga gauw ff wat doen. Onze dochter wil vanmiddag met de kids hier komen, dus even in de benen nu.
Latersssssssss :dag: Fijne dag all en Linda…:vak01:
Ook met een “gewonnen bon” nog extra korting? Want dan hou ik me ook aanbevolen bij jou. lol2
Tja…wil dan toch ook wel voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Nou, la ma weten.
Roanna,nee die hebben nog geen zomerprijzen,maar sunnieweb toch ooknog niet?
Mexx,oww oke alleen geeft corndn geen kinderkorting als ik alleen met C ga ![]()
Beps: ehm dat ligt er een beetje aan… Maar gewoon even whatsappen of mailen, dan krijg je van mij wel een eindtotaal, hoe dan ook zitten we onder de prijs van Corrie hoor ![]()
Roanna: ehm ik denk dat wel dat die in te leveren zijn ook via een reisburo… Maar dat zou ik dan even na moeten vragen… ![]()
TRL: dat is inderdaad wel balen ja!
We gaan even uitzoeken wanneer we gaan…
Komt goed! ![]()
En weer op t werk ;)!!
Wil iemand mij weer in het lijstje zetten???
23-27 december NOordwijk… (Ik hoop met M!)
Thanks!
:NETHERLANLinda: 21 t/m 24 oktober Kasteeldomein de Cauberg:NETHERLAN
Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Mexx+M : 23 t/m 27 December: Noordwijk
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Danku!! Als ik het namelijk doe dan pakt hij die kleuren niet!?!
@Mexx: Zo lekker hoor en gelijk hebbie. Lekker je laten verwennen met de feestdagen. Niks geen rompslomp thuis. :cheer:
Enneh… ik denk niet Cooridon korting geeft als ze zelf al een actiekorting hebben, dat je dan ook een bon in kunt leveren. Ik had op hun FB site begrepen, het is het een of het ander en niet beide. Dus dat wordt goed rekenen wat voor ons het voordeligst is, maar dat doe ik van de week nog wel even. Heeft niet zo’n haast. Hahahaha.
@TRL: Je kunt al wel bij Sunnuweppie zomervakantie boeken hoor voor 2012. Heb net gekeken. Je moet alleen zelf eerst de maand aanklikken, maar zo te zien, hebben ze al wel veel, maar nog niet alle accomodatie’s.
Zit op mijn dochter en de kids te wachten. Zijn nu onderweg hierheen, dus tot vanaaf ofzo ergens weer. :dag: