Beps,als ik alleen met C ga,dan is de kamer die we nu hadden ook wel goed hoor,maar een kamer in het nieuwe gedeelte lijkt me ook wel wat ![]()
Bloem,dat ziet er goed uit?
Mexx,alleen met M dan of gaat je vriendin ook weer mee?
Beps,als ik alleen met C ga,dan is de kamer die we nu hadden ook wel goed hoor,maar een kamer in het nieuwe gedeelte lijkt me ook wel wat ![]()
Bloem,dat ziet er goed uit?
Mexx,alleen met M dan of gaat je vriendin ook weer mee?
Helemaal eens hoor TRL, kamers zijn voor 2 pers ook prima!
TRL: met mijn vriendin weer… ![]()
Roanna : weet jij wel hoeveel ijskrabbers er in 2 40 voet containers gaan, dan moeten we iedere dag op elke markt van Nederland gaan staan of zo hahaha, zou wel gezellige boel worden he :cheer:
Trl ; helaas heeft C het niet droog gehouden, maar ja komt vanzelf wel een keer. duurt jij jongens altijd iets langer hoor. Jij ook weer aan het kijken voor volgend jaar. Met kinderen vind ik ook ai echt ideaal
Beps : 4S besteld, goed zo en wil ook al gaan boeken
Bloem : volgende week zondag kan ik wel, deze en die weken daarop niet.
ziet er goed uit
Mexx ; jij wil ook weer met vriendin naar Kusa, leuk leuk maar eerst M hierheen he
@Raak: Dat zal vast heel veel zijn. lol2 Dan moet het wel heel erg lang en heel hard gaan sneeuwen, maar dat hoop ik toch niet!
Zo, de monteur al geweest om half 12. Moest inderdaad een nieuwe druk/expansievat op en als het goed is, moet het nu in orde zijn.
Meiden… ik wil geen spelbreker zijn, ( ziet er inderdaad goed uit ) maar voor mij zit het er even niet in en aan om leuke uitjes te doen. Ik ga a.s. zondag ook al naar de ZM en dat is bijna gratis en ook reeds afgeproken met de familie . Teveel uitgaves gehad en krijg ik nog er nog wat bij en dan erbij… helemaal naar Breda in mijn eentje in de trein, zie ik ook niet zo zitten.
Maarre… komt vast wel weer een keer een kans toch. Jullie wel gewoon doen hoor!!!
Zo de post is verstuurd… brrrrrr… ![]()
@mexx: ga voor je duimen!
Mexx.spannend…
Linda,alvast veel plezier dit weekend.
Zal vaanvond eens opletten op de reclames want kan hem hier niet zo snel vinden…
de 30ste kan ik helaas ook niet,ga dan bij goed weer naar de Julianat*ren,want dan zijn de gratis kaartjes nog geldig…
En ook ik kan de 30ste niet, en ook met het oog op mijn uitgaven de komende maanden (3 maanden 2 monden vullen) red ik het ook niet…
@trl: dank je
Ik kan de 30e ook niet
:NETHERLANLinda: 21 t/m 24 oktober Kasteeldomein de Cauberg:NETHERLAN
Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Naam locatie stond, niet goed even aangepast
En weer een verrot monster minder: http://www.telegraaf.nl/buitenland/10759140/__Al-Jazeera__Kaddafi_is_dood__.html?p=1,1
Mexx : jazeker hier is geen twijfel mogelijk, de wereld weer een klein beetje beter
Zo, eten op. Zelfgemaakte soep. Gewoon rijst met sajoer en kokkie had een heerlijk roerei met prei geklutst en gebakken en zo kon die wel weer. Toetje na en nu pffff…vol!!
@Linda: Ik wil je nog even een heel fijn vakantieweekend wensen en ga er lekker van genieten op de Cauberg. Hopenlijk is het daar niet zo caut. :vak01:
Zo dadelijk weer rechtstreeks voetballen op tv. Nouja… even wat anders dan steeds tegen die schokkende beelden aan moeten kijken. Erg hoor! :mad:
Roanna: ga je AZ kijken vanavond?
Ja zeker. Zo dadelijk om 18.00 uur.
Tussendoor wel achter de pc hoor! lol2lol2
@mexx: ikke eerste helft az en dan ga ik overschakelen naar mijn eigen clubje
@mexx/roanna: zie net dat az ook om 19 uur begint
euhhmmm ik heb ook juni vakantie! Dus laat even weten wat het wordt hahaha
gauw even verder lezen!
hoi hoi
weer thuis. paspoort opgehaald, er kunnen weer visa in en gesport. was om 1 minuut voor 6h thuis en ze stonden al voor de deur met mn bestelling (tussen 6 en 9) maar goed, heb het nu! blij mee
ook lekker gegeten, collega had zaterdag ratatouille taart gemaakt, was erg lekker (warm en koud) en helemaal perfect voor mn dieet. had gisteren een eigen variant gemaakt, groentetaart en moet zeggen. prima oplossing
(6 eieren klutsen, peper, zout, rozemarijn of andere kruiden, courgette, paprika’s, ui, tomaat in stukkies snijden, ff aanbakken, alles doormekaar, in een taartvorm (ik had een lage genomen) en 40 minuutjes op 180 graden in de oven.) ik had gekozen voor broccoli, paprika, worter, tomaat en errug lekker en makkelijk. aanraden want weinig koolhydraten denk ik zo
verder mededeling van de schaatsbond, formulier binnen om perskaart aan te vragen voor budapest. moet alleen een ‘opdrachtgever’ hebben… zit mezelf beetje te pijnigen hoe ik dat aan moet gaan pakken.