Ja ze zeggen altijd van wel, maar wil met alles rekening houden… ![]()
:NETHERLANLinda: 21 t/m 24 oktober Kasteel de Caube:NETHERLAN
Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
C vannacht zonder luier geslapen,hij wilde hem niet om,dus dacht dan proberen we dat toch gewoon,hij heeft heerlijk doorgeslapen,maar zijn bed was wel goed nat vanmorgen,had er wel een onderleggen opgelegd voor het matras,maar zelfs zijn kussen was nat en hij is er niet eens wakker van geworden
Mexx : heel veel succes met de aanvraag
Beps : voorbestellen is veel relaxter he. Mooie prijzen voor de vakantie volgend jaar gezien
Bloem : nieuw paspoort halen, hoop dat er veel en mooie stempels in komen
Trl : en??? was die droog ??
Ohhhh… moet maar snel weten wanneer we in juni op vakantie gaan, dan wordt er geboekt haha
Gisteravond de 4S besteld: tussen nu en 3 wkn komt hij binnen. Weer een klus plat. Heb echt geen zin om in de vroegte op de stoep te gaan liggen daar…
TRL: Jammer dat hij toch niet droog is gebleven!
Beps: jij de 4S besteld… Spannend!!! ![]()
Raak: dankje!
Blijf het spannend vinden!
Goedemorgen. :dag:
@TRL: Nee dus…lol2 Nouja… misschien vind hij dat wel lekker zo. Nee tuurlijk kan dit niet zo, maar ik moest wel lachen hoor.
Ik moet trouwens zoiezo als ik die reklame van Bol.com zie met dat jongetje met z’n moeder die een takelwagen wil, aan C. denken. Waarom weet ik niet, maar ik schiet iedere keer weer in de lach en denk dan… kon zo C. zijn.
@Beps:Ik zit ook rond die tijd te kijken, maar moet nog een paar dingen eerst regelen, maar weet al wel zeker dat het de maand Juni is.
Jij weer blij met je foontje die je op de mat laat gooien. lol2 Gelijk hebbie.
@Bloem: :cheer: Zo, nieuwe paspoort. Kokkie ook nog niet zo lang geleden gehaald.
@Raak: Druk? Ja zeker… moet het gaan sneeuwen … bij de zuiderburen, maar niet hier. Gaan we wel met jou daar op de kerstmarkten staan om ze te verkopen. lol2
Zo, even showeren en dan vanmiddag komt de monteur, dus dat wordt even thuis blijven nu.
Werkse all. :dag:
@Mexx: Oh ja… succes met alles he!!! :cheer: Gaat vast wel lukken!!!
@Viev!!! We(Roanna en ikke…en de mannen dus) willen naar GU in juni…
Roanna,haha die reclame ken ik niet …Jij ook al aan het kijken voor reisjes. Heb je trouwens nog reactie gehad op je fb van Crnd*n?
beps,besteld en nu wachten op de nieuwe foon.
Raak,kijk hulp wordt je al aangeboden ![]()
JAAAA TAKELWAGENTAKELWAGENTAKELWAGEN… nog een reden om bij B.com te kopen, lol2lol2lol2lol2lol2!!!
(ff googlen TRL!!! echtl lachen!!!)
Jaaaaaaaaaaa die bedoel ik. :cheer:En is toch zeker een paar x per dag op tv op verschillende zenders en ik denk ook i.v.m. sinterklaasinkopen die je dan ook heel goed bij Bal.com kunt doen. Hihihihi.
@TRL Ja, er was een reactie gekomen en daar heb ik hun ook weer voor bedankt. Volgens hun gegevens was die bon al verstuurd en ze zouden het nakijken en anders alsnog digitaal doen. Ik dacht dat ze dat altijd al zo deden, maar nee… volgens ene dame daar… wordt het verstuurd naar uw adres. Dat is onderhand al meer de 2 weken geleden. Nou, ik heb echt niks gehad en dat heb ik ook op FB gezet.
Stel dus dat ik alsnog die winterreis naar Israel had willen boeken ( wil ik dus nu niet meer) dan had ik weer zelf achter die bon aangemoeten. Zo werkt het schijnbaar momenteel bij hen.
Ach… als ik de bon alsnog krijg… ik ga zo weer met hen mee hoor en anders heb ik nog extra korting via Post.nl van kokkie. We zien het wel.
Maar leuk is wat anders.
De prijs blijft leuk bij ze tenslotte!!! Vind ik dan he…altijd nog 1000 goedkoper dan bij ADR rond die tijd(al kan je het eigenlijk niet vergelijken denk ik ;))
Beps: de berichten van anderen voor GU zijn goed he… dus gewoon een keer doen zeg ik! ![]()
Wij ook weer aan het kijken… juni Kusa… gewoon weer goedkoop en dichtbij het centrum… ![]()
Je kan ook bij Akdas kijken…boven ehhhh waar jij at…ehhhh ja zeg het nou eens… daar aan de ander kant van ehhhh Yucca
Edit: JAAAA ik weet het weer: Carpe Diem!!
Mexx,leuk in juni weer.
Akdas is toch boven de tansas?? Heb daar ook wel eens naar gekeken,maar hoor toch wel veel over geluidsoverlast en schijnt er niet zo schoon te zijn.
Ik denk dat ik weer voor Batihan ga,al was het wat ver van het centrum,maar als ik het weer voor die prijs kan vinden,met C is all incl wel makkelijk ![]()
Wij gaan denk ik wel weer voor Golden Moon, was schoon en hebben daar echt een leuke tijd gehad! En heerlijke pide om de hoek bij Ozlem! ![]()
Wanneer gaan we??
Http://www.restaurantlades.nl???
@Mexx: JAAA Ozlem!!! Errug lekker…:)!!!
@TRL: Ja was goed he!!! Gewoon doen! Eventueel ‘iets’ meer en een grotere kamer??
@Bloemmie: Als jullie regelen dat het op een zondag met zn allen is: Ik kom na mn werk ;)!!!(dus rond 18 uur kan ik er zijn, probeer dan wel iets eerder weg te komen) Volgende week ofzo??(dus de 30ste… beter op korte termijn dames!!! Op langere komt er steeds iets tussen!)
Beps: ja echt heerlijk!! Zaten daar elke lunch pide te eten… ![]()