Turkish Tea Time 2011

Beps : vergeet te zeggen : hier ook lekker :zon02: :cheer::cheer::cheer:

Goedemorgen :zon02:

Hier ook hoor, maar wel erg fris buiten, maarja… je kan ook niet altijd alles willen hebben he.

@MK: Op zich gaat het goed met kokkie’s bekkie, alleen wat vertraging omdat het helingsproces iets langer gaat duren i.v.m. zijn diabetes, maar het gaat de goede kant op. Eind volgende maand hoopt hij klaar te zijn.
Veel plezier vanmiddag met de kids bij de film.

En van de Mac’s heb ik geen verstand, want die ik gebruik ik niet, ( die eet ik alleen) lol2lol2 dus kan daar niet over meepraten en adviseren. Ik ben al blij met mijn oude desktop met nog XP erop, alhoewel… dat heeft z’n langste tijd ook gehad. Hihihi. Maarja… heb ook nog 2 recente klepdoosjes staan, dus kan voorlopig nog wel vooruit.

D’r komt wel binnenkort een i-podje voor kokkie. Die wil hij graag vanwege de easy bediening en de vele mogelijkheden. Morgen hier bij de MM voor €169, dus ff zien hoe en wat we doen.

Heb vanmorgen even de was weggewerkt en mij kuisheer staat nu even te strijken. lol2 Kan het zo weer de kast in.

Iedereen een fijne dag en voor de werkenden… werkse. :dag:

Rubbie wil mijn iPad, als straks de iPad3 komt hahaha(dan ga ik die nemen nl!)

IOS5, hier al wel Rubbie zn book gedaan, mijn compie nog niet, en pad ook niet(foon kan niet, geen punt, volgende week vrijdag lig ik voor de winkel hahahahahahahaha)

En nu… naar mn werk!

Goedemorgen meiden.

Hier heerlijk weer, padjes en potjes ik heb ze niet. Heb alleen een klepdoos. en een zen hahahahha.

Mk lekker naar de 3d smurfen hahahaha leuk hoor voor de kids.

Raak jij deals gesloten met de polen en nu aan het werk, of ff niet.

Roanna geen verstand van mac…alleen in een doosje met een M. Jij naar de MM voor kokkie. En de tandjes die komen volgende maand.

Mexx alles foetsie dus weer opnieuw installeren.

Beps jij ligt volgende week al voor de winkel??? zeker de nummer 5 halen hahahaha.

Gisteren nog telefoon gehad, er is nu niets veranderd, althans tot nu toe verder niets meer gehoord.
Ik aan de rituelen geweest, de was in de machine en in de droger, verder kallum an. Morgen en vrijdag hubs lekker vrij dus we zien wat we gaan doen, of we gaan verder in de de badkamer en het toilet of we nemen het er van en gaan we misschien wel een dagje naar de sauna, we gaan het zien.
Vanavond naar zwager en schoonzus die hebben eindelijk hun huis verkocht na dik anderhalf jaar, wel met verlies maar goed kwijt is kwijt. Dus heb ik een fles bubbels en andere schoonzus een bos bloemen.
Zag op cor en don de prijzen voor grand uysal er al opstaan…nu nog wachten op sunniewebbie.

Viva : bij jou nu gelukkig even beetje rust in de tent. Zou lekker met Hubbie daagje sauna doen, deed mij vorige week ook zo goed hihi. Vanaaf aan de bubbels, na 1.5 jaar tsja en dan neem je het verlies op de koop toe, dat snap ik want je weet anders niet of het weer 1.5 jaar duurt pfffff. Iig fijne avond !
Nee Beps kan niet op de 5 wachten, die duurt veels te lang joh. De 4 S komt volgende week hier uit. J is nu met dochter weg voor een padjelol2 en ik ben thuis, wat aan het werk, mails en telefoons beantwoorden en nog wat offertes doen voor ijskrabbers en sneeuwschuivers, moet niet gekker worden he lol2

Ik kon alles er weer vrij snel opzetten hoor… Dus was met 5minuutjes alweer gefixxed!!!

Net even wezen winkelen 3vesten van mams gehad, en ze wil m. zijn ticket ook betalen, zo lief!! :wub:

Mexx,wat een verwennerij,vaker met je mams gaan winkelen :wink:

@Viva: Nou, als je toch kan kiezen… zou ik nu ook even voor de sauna gaan, als ik jou was, want ik mag er niet in. Lekker even relaxen samen met hubs. Dat andere komt wel weer een keer. Kun je altijd nog doen als het regent en/of sneeuwd.
Jee, eindelijk dus. Wat zullen ze opgelucht zijn, want ook dit gaat je niet in de koude kleren zitten. Het komt/kwam toch iedere maand weer terug en maar krom liggen voor 2 huizen. Ik ben blij voor ze, al was het dan niet helemaal hun prijs.

@Raak: Nouja zeg… sneeuwruimers en schuivers. Laat ik nu van de week de gedachte hebben gehad daar even een plaatje van te maken om alvast hierop te zeten. Er hangt zo’n felgroen ding hier ergens in een hoekje van de tuin en ineens schoot ik de lach en dacht nog… hopenlijk hebben we die deze winter niet nodig en nu schrijf jij hierover. lol2 lol2

Beps: Op het wwerk denk ik. :dag:

Oh ja… we gingen net ff de schapjes lopende doen en kokkie had de zonnebril vanwege de :zon02: op en we willen terug… jeetje, donker, onweer, hagel, regen… alles tegelijk. :mad: Nu wel weer droog, maar grijs buiten.

@Mexx: Oh, mazzel…:wub: Wat een lieve ouders heb je toch ook he!!!

Hier de straten nu wit van de hagel en erg donker.

Roanna : hier zelfde weer, zo vreemd he. haha dus jij moest ook al aan de sneeuwschuivers denken. Nou hoop dat ik ze wel verkoop anders zit ik er een jaar mee lol2lol2lol2
Mexx : mazzelaar

Hiya

Hier ook aaifoon update gedaan. Kan alleen nu geen mail meer versturen vanaf mn foon. Wel obtvangen

@mexx. Wanneer komt ie dan? En voor hoelang? Spannend!!

Zo even snel. Ik opzoek naar een ander hotel. Ik weet het nogn iet zeker, maar goed soms moet je wat he… En mijn oom gaat met zijn hele familie precies dezelfde periode en als ik daar nu op zit te wachten… nog niet eerlijk gezegd!

En nu gauw naar de markt om te kijken naar een keukenmachine! in too het bakken ben ik.
En dan vooral duitse koeken!!! hahaha :smiley: hmmmmmm

Bloem; als hij het visum krijgt dan komt hij 27nov tot 19febr! :slight_smile:

wow! gaaf, lekker lang! en dan echt saampjes in jouw huissie, toch beter dan bij je ouders thuis! leuk hoor, hopelijk lukt t met het visum

Mexx,dat is een mooie periode,lekker met de dagen waar je een hekel aan hebt samen met je mannetje zijn.

C wilde met slapen geen luier om,dus ligt nu zonder luier in bed,ben benieuwd of hij droog blijft,maar denk het niet hoor…

ai… das dus een fijne verrassing morgenvroeg?

@mexx: ik begin alvast met duimen!! super hoor!!!:smiley:

Mexx: Ik duim al een poosje :)!!!

Ja ik ben de 4S aan het bestellen… komt va volgende week… maar zal wel overal uitverkocht zijn, al mag ik m al voorbestellen bij Tdinges…even nog overleggen maar vanavond gaat de bestelling de deur uit… niet overal voor de deur liggen gewoon wachten tot hij thuis komt ;)!!!

Oh ja
Viev: Vind de prijzen voor GU niet verkeerd… we willen ergens begin/half juni,… als jullie ook gaan bijv ;)!!! Maar dan is het voor een dag of 10-11 500… das ERG goed te doen lol2

Thanks ladies… De papieren gaan morgen op de post… En dan na de bayram aanvragen… Spannend!!!

mogguh!

@ mexx cker spannend maar is het niet makkelijker als hij al eens een keer is geweest?

ikke vandaag weer werken en dan mn gloedje nieuwe paspoort ophalen! yeaaa