@Viva: Mooiere berichten weer en weer een mooi plaatje van je prachtige wooonkamer. Zo mooi heb ik het niet hoor, maarja, iedereen doen zijn/haar best he!! lol2
@Bloem: Nou, het einde dus bijna in zicht en laten we hopen dat het allemaal niet voor niets is geweest. Maar positief blijven he!!
Viva : ik krijg een nekverrekking van de foto’s van jou kijken hahaha, staan steeds overdwars bij mij. Fijn om te horen dat er weer communiceren mogelijk is
Trl : jij ook gefeliciteerd, 39 jaar is lang hoor hihi (wij 41)
Bloem : jij bent er nu bijna uit met de psych, fijn idee dat je al zover staat toch
Ja hoor, nu rustig met de Polen, contracten tot juli 2012 getekend.
Wij hebben na het ongeval nu nix meer. J. van gisteren nog even naar de dokter geweest, heeft nog wel wat last van nek/schouder
@viva
Al een beetje wakker geweest en een teken van herkenning. Weer een klein stapje verder gelukkig.
Super mooi je kamer, schitterend dat streepje!
@bloem
Bezig met het laatste stukje, succes ermee.
@trl
39 jaar getrouwd, een hele prestatie tegenwoordig, dat is wel een bloemetje waard.
@beps
Nieuwe bank geleverd, maar helaas ook meteen alweer ingepikt. Mooie klok en lampjes, alles weer netjes en mooi. Zelf weer op controle geweest, niet helemaal positief :kus:
@raak
Bloemkool, ik vind het wel lekker. Alleen het stinkt zo met koken.
Had je m al wel gebackuped?? Want dan kan je gewoon synchen(via de compie) en staat alles er weer haha
Zo niet: DOEN!!! Dat is echt lekker makkelijk!!!
Mexx : via itunes weer synchroniseren, standaard apps moeten er zowiezo opblijven staan
dochter gaat ook zo een ipad kopen, wij vinden allemaal ios 5 perfect werken
vooral snel sms lezen en foto’s maken