Gaaf Viev, zo een streepje :)!!!
ja ik had hiervoor ook strepen maar wel ff anders dan deze, keluk he met zwart zilver wit en grijs…lekker fris. maar je werd er wel tureluurs van tijdens het behangen.
Zo. net terug van de schapjes, want het is DROOG!
Meiden… wat hebben jullie het allen weer mooi voor elkaar.
Leuk zo die hondjes op de poef. lol2 Dat wordt s,avond wie zit waar? Hihihi.
@Viva: Inderdaad… wat een fris behangetje ook. Ziet er weer tip-top uit daar bij jou. Nouja… en de rest komt dan nog wel. Ook een beetje aan jezelf denken nu.
Oh ja…ook leuk die hanghaard zo daar.
Viva: ziet er goed uit!!!
Beps: haha super schattig!
Viva : ziet er schitterend en lekker fris uit, nu maar stoppen met roken he hihi
Snap dat je gebroken bent, ff lekker bijkomen nu 2 daagjes. Komt voor het weekend echt allemaal wel in orde
Beps : tsja, en waar moeten jullie dan nog zitten, dacht je toch echt een grote bank met hocker te hebben gekocht voor jullie 2tjes lol2lol2lol2lol2
Meiden, net telefoon…update uit het ziekenhuis.
Ze ademt zelf, wel met ondersteuning van de beademingapparatuur. Het vocht komt goed los. Haar bloedwaardes zijn goed te noemen. Ze hebben haar uit de narcose gehaald, en heeft nu alleen een slaapmiddel. Ze zijn optimistisch in het ziekenhuis, ze gaan het aankijken en de bloedgassen meten, als dat ook goed blijkt te zijn dan laten ze haar er zo bij liggen en kijken ze het aan hoe ze het red. Mocht ze achteruit gaan , dan gaat ze weer onder narcose met volledige beademing. Nu zonder totale beademing zijn haar waardes beter dan met. Wel komt ze als ze haar wakker maken in een soort van delier. Maar dat weten we. Gelukkig dus een wat positiever bericht…pfffffffffffff
en ik heb het koud dus de kachel aan gedaan…
Viev: dat zijn positieve berichten… Ik hoop dat het steeds een beetje beter zal gaan!
Oh Viva das gaaf! Wat een goede berichten. Nu duimen dat het zo blijft verlopen.
Ik div fleece dekens/plaids gekocht. 2 rolkussens. De dames kiezen meteen de dekens om op te liggen, liggen blijkbaar nog lekkerderderder dan alleen de bank. Chira op de poef, ik mag ook een hoekje tenminste … tot Rubbie wakker is lol2
@viva: eindelijk goede berichten
@beps: de dames nemen alles in hahaha. Doe jij ook kalm aan!
@mexx: gefeliciteerd met paps…
@roanna: heeft de schapjes gedaan! En is droog overgekomen
@bloem: had een leuke verrassing in de bus
Ik weer terug van het werk. Ik eigenlijk geen nieuws te melden.
Iedereen knuffel!
Ik dacht… ff kieke of iemand nog wat nieuws te vertellen heeft en kijk aan.
@Viva: Dat zijn al betere berichten. Hopenlijk zet het zich zo voort en wie weet he. Natuurlijk is er dan nog een hele weg te gaan, maar deze berichten doen een mens al goed.
Nou, ik heb de kachel ook net aan gezet hoor. Ik ga echt niet in de kou zitten. Nee, echt nie. lol2 Brrrr…lekker op 22 gezet en straks een tandje lager.
@Jac: Jij geen nieuws te vertellen? Geen bericht is meestal goed bericht toch!
@Mexx: Al wist ik niet dat je Pa jarig was, maar hierbij alsnog gefeliciteerd hoor. :cheer:
@Beps: Nou Beps… zie dat je een plekkie krijgt vanavond.
Zo, ik ga zo ff de aardappelen afgieten en de rest klaar maken. Gewoon makkelijk eten. Kookkrieltjes met spinazie a la creme en een balletje en filetje erbij. Toetje…kant en klaar uut pak.
:dag: Fijne avond.
Roanna & Jac: danku!
ook weer thuis
we hadden weinig zin in de sportschool en wilde graag op tijd thuis zijn, want tussen 18-21 zouden ze pakketje komen brengen van wat ik woensdag avond besteld. had. zou donderdag middag tussen 12-18 bezorgd worden, ik was thuis van 13-17, toen vrijdagmiddag, ik was thuis van 15-18, toen zaterdagochtend, was ik thuis van 9-11.15 en elke keer dus net ernaast… en kwam net thuis om 18.15 en weer!! potver, nu hebben ze het teruggestuurd. al gebeld, maar moet alles opnieuw bestellen en kan pas weer weg als alles ook terug ingeboekt is (iets met bestedingsruimte) en zat veel spul bij voor een paar euro, is nu natuurlijk niet meer te krijgen in mijn maat…
snap t allemaal wel, maar was wel flink balen… potver de potver!
wel weer leuke verrassing bij de post. een magazine van een van de schaatsgewesten met hun krantje met mijn foto’s erin
@ viev goed nieuws dus! hopelijk knapt ze op en kan ze gaan werken aan het herstel
@ beps hahaha dat dacht ik al, met zo’n lekkere bank geen plek meer voor jullie
@ cyn fijne verjaardag van je paps
nu gauw douchen en naar de psych. doeiii
Viva : gelukkig nu een klein beetje positievere berichten. Stapje voor stapje, hoop dat dat zo door mag gaan voor jullie
Beps : nog een klein plekje te pakken gekregen om zelf ook te zitten
Roanna : jij hollandse kost gemaakt, hier ook gekookte aardappels, bloemkool en biefstuk. Soms ben ik blij dat ik geen koolhydraten eet, vandaag dus lol2
Bloem : hele week al pakketje gemist en nu alles teruggezonden, dat is idd balen. Hoop dat alles er nog voor je is
@viva
Gelukkig nu weer een positief berichtje. Eindelijk weer een lichtpuntje, laten we hopen dat ze vooruit blijft gaan.
@Raak: Maar wel heel lekker wat jij vandaag gegeten hebt. Hihihi.
@Bloem: Oh, dat is knap balen dan. Alle koopjes waarschijnlijk, haast wel zeker, weg. Sund hoor. Maarja… wel weer leuke berichten uit de magazines. Joepie.
@MK: Hoe is het met jou? Nog steeds druk met van alles? En… ben je weer een beetje opgeknapt?
Viva,gelukkig vandaag positieve berichten.En mooi hoor je huiskamer.
Bloem,balen zeg,ik heb vandaag ook een pakketje gemist,maar lag een briefje in de brievenbus dat ik online kan aangeven bij T*T of ze het bij de buren af kunnen geven morgen of dat ik het bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt wil ophalen.
Cyn,gefeliciteerd met je vader.
Mijn ouders vandaag 39 jaar getrouwd,maar doen er niks aan,gisteren wel een bosje bloemen gegeven.
39 jaar… mooi hoor! gefeliciteerd
@ mk en hoe is het met jou dan?
@ raak hoe staat het met de business? houden de polski’s zich nog een beetje gedeisd? alle klachten van de aanrijding op bonaire trouwens weg bij jou en dochter?
vanochtend de auto’s voor mij zwaar op elkaar. de ene was een big ass volvo, de ander een klein koekblikje. koekblikje zat helemaal in de kreukels, wijffie stond te shacken op d’r benen, zou ik ook doen… toch maar weer meer afstand nemen!
ikke net bij de pscyh geweest. t allerlaatste grote puzzelstukje gaan we nu microscopisch bekijken… blegh… heftig… maar dan is het hopelijk allemaal klaar… kijk er nu al naar uit!
Bloemmie mooi balen zeg…pakketje gemist, en nu de laatste puzzelkruimel opzuigen…en dan klaar ermee.
Raak hahaha ja ik zou ook blij zijn …alleen maar de biefstuk.
update…ze ademt nog steeds zelf, tijdens het verzorgen werd ze wakker, keek de verpleger boos aan, en vanavond tijdens het bezoek liet ze merken dat ze wist dat haar man en dochter er waren. Ze wilden weggaan en toen tilde ze haar hoofd op, en toen ze zeiden oke we blijven nog even legde ze haar hoofd weer rustig neer. Dus de communicatie komt op gang zeg maar.
http://94.100.114.116/1426000001-1426050000/1426027001-1426027100/1426027073_6_oxuo.jpeg