goed geslapen alleen wilde wat langer blijven liggen, nou ja, wilde ik niet, maar ikke wel…
beetje haast dus!
:NETHERLANLinda: 21 t/m 24 oktober Kasteel de Caube:NETHERLAN
Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Viva,wat moet verschrikkelijk zijn om haar zo te zien liggen,heel veel sterkte.
Beps,echt een mooie bank zeg.
Mexx,een topavond gehad
Bloem,lekker geslapen.
Raak,dank je.
Roanna,:dag:
Mogge all, goede zal ik maar weglaten als ik hier naar buiten kijk, lijkt wel midden in de nacht:mad:
Verder nog niet veel te melden, tot latersssss :dag:
Rubbie onderweg naar huis vanuit Sittard. Door t noodweer zo druk op de weg. Hoop dat hij op tijd is om mee te gaan naar t ziekenhuis. Ik nuchter. Heb dorst Pfffff
Lig nog in m’n bed meld me wel.
Goedemorgen meiden.
Beps succes vandaag in het ziekenhuis…
Beps : van dit weer word je niet vrolijk he. Succes met de scan, hoop voor jou dat Rubbie op tijd weer terug is
Viva : zo te lezen geen verandering in de toestand
Beps: succes!
TRL: heb het vorige week al verstuurd, als je hem nou niet ontvangt deze week laat het dan even weten… heb er dan nog wel 1! ![]()
Nee meiden nog geen verandering in de situatie…althans niet na het bericht van gisteren.
Wel is gezegd dat dit een heel langdurige ziekte zal worden.
Mexx,oke laat het je weten,komt op het moment wel meer post later aan heb ik gehoord.Komt vast doordat tnt nu post.nl is geworden.
Mogge. :dag:
Nou, hier ook triest weer, maar ik hoorde dat het weg zou trekken naar het oosten en vanmiddag het droog zou worden met een zonnetje erbij. Nou, we gaan het beleven.
@Viva: Ja, dat zal zeker wel zo zijn. Per slot van rekening, mocht ze hier door komen, heeft dat lichaam toch heel veel te verduren gehad, dus daar zal ze dan voorlopig helaas nog niet klaar mee zijn. Maargoed… als ze er dan maar doorkomt he en dan ook weer niet al teveel aan over houd. Bah, wat een toestanden allemaal.
Ben je vandaag wel gewoon aan de oppas?
@Beps: Nou, hopenlijk hebben ze jou van alle kanten op de scan gezet en nu maar hopen dat alles goed, oftewel niet al te verontrustend is.
@TRL, MK & Mexx: :dag: Werkse meiden.
Verder even niet veul te melden… straks ff schapjes doen en och… heb thuis altijd wel wat te doen, maar de zin he!! :mad: Hahahaha.
Latersssssss :dag:
Hier weer een lekker zonnetje!
Roanna: thanks! :dag:
Ik thuis. Viel niet mee of tegen, het was wat ik verwachte. Nu wachten op de uitslag
Vievje dikke knuffel voor iedereen. Pfffff wat een ellende voor de familie
Mexx gefeliciteerd met je paps
Beps: thanks!
Heb je enig idee wanneer je de uitslag krijgt?
Roanna nee vandaag niet aan de oppas, zoon en schoondochter hebben vakantie en zijn een midweekje wel (ja dat ook nog) maar ze zitten in overloon dus is goed aan te rijden. Iedereen heeft gezegd dat ze gewoon moesten gaan, de lol was er wel vanaf maar ze zitten toch lekker in een huisje, zoon belde net om te zeggen dat ze waren wezen zwemmen met de kleine meid. Ze vond het geweldig.
Geen veranderingen te horen gekregen, ze zijn wel weer gestart met de vochtafdrijvers (ondanks dat dit dus heel slecht is voor de longen) in de hoop dat de beademing dan wat terug gezet kan worden, ze houd tot nu toe 14 liter vocht vast. En dat moet eerst weg… Ze hebben 18 liter toegevoegd maar daarvan is nog maar 3 liter weer teruggekomen. Kunnen jullie nagaan hoe opgeblazen ze er van moet zijn.
Beps : en nu maar hopen op een goeie uitslag
Viva : zal als het allemaal goedkomt idd een lange lange weg worden :mad:
Mexx : gefeliciteerd en een fijne avond
Ik ff nergens geen zin in, heb zere handen, en zere knieen, moet alleen nog de herman karton set aansluiten op de tv. Maar dat komt zoonlief zaterdag doen, dus ben bijna klaar weer met inrichten. Op een kast na. Maar kan de moed niet opbrengen om weer op mijn knieen te gaan liggen om al die draden door de kast heen te leiden…dus heb nu maar geduld tot zaterdag, een paar dagen meer of minder maakt ook niet uit. Hubs is donderdag en vrijdag vrij, dus die zal wel het toiet en de badkamer gaan witten. Moet ook nog 3 deuren verfen in de gang maar dat komt van de week wel, nu even niet even pas op de plaats ik ben gekraakt.
Pas op de plaats Viev, dat moet gewoon af en toe…
HAHA…ff lachen tussen door. Gisteravond hebben we de hocker(poef) neer gezet… Rubbie zit er steeds op(Ja ik moet toch wat zei hij, als die hondendames de bank inpikken lol2)
Maar nu heeft Aiji besloten dat het haar ‘poef’ is…(Nog geen foto, want pak ik de camera is ze weg haha) …
Goed voorbeeld doet volgen zie ik… alleen Chira blijft rustig liggen, GAAAAAPPPP en nu weer op de bank zie ik…