Ik ook wakker. Zo de oude bank eruit!!!
Meld me weer
Ik ook wakker. Zo de oude bank eruit!!!
Meld me weer
:NETHERLANLinda: 21 t/m 24 oktober Kasteel de Caube:NETHERLAN
Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Beps,succes met sjouwen ![]()
Mexx,hahah dan volgende keer maar een lang weekend ;). Had je het trouwens nog op de post gedaan?
Mogge, fijne week iedereen
Viva : hoop op een positief berichtje van je
Beps : succes met de oude bank eruit slepen en de nieuwe er in
Bloem : werkse maar weer
Mexx : dan minstens 2 nachten blijven volgende keer ![]()
Trl : ik heb weer leuke foto’s gezien op FB, C wordt echt al een stoer manneke
Goedemorgen all. :dag:
Ik meld me ook even, dat ik weer gezond en wel ( voor zover je dat zo kan noemen) wakker ben, en dat ik eigenlijk verder even niets te melden heb. Nee, weer niet. lol2
@Beps: Oh, spannund dan. Zo een plekje zoeken hoe en waar die precies komt te staan en dan ff weer leuke plaatjes erbij. Succes.
@Raak: Ja, dat wilde ik ook net even zeggen. Ik wacht ook weer in spanning op hopenlijk betere berichten.
Nou meisjes…een fijne werkweek weer. Ik meld me ook wel weer vandaag. Ziet er trouwens wel heel mooi buiten uit he!!! Heel rustig weer en een een flauw zonnetje, dat probeert z’n best te doen. Het wordt vast weer een mooie dag.
:dag:
@Viev: Hoe ist bij jou gegaan?? Zijn jullie, ondanks de stress, toch nog opgeschoten??
Hier alles eruit, vloer schoon, alle hoekjes enzo bijgepoetst en nu alleen nog de voorgang…
Bank kan maar op 1 manier… dus… das alvast makkelijk. Alleen de salontafel moeten we even kijken. Als hij zo kan, dan blijft hij staan, anders gaat hij kleiner worden(Handig he!!! Een handige Rubbie!!!) We gaan wachten: Tussen nu en 12-12.30!
Goed daar kwammie: 4 pakken, grote pakken!!!
Dus op zoek naar de uitleg, zak met artikelen enzo. In m’n achterhoofd Joep van 't Hek en het Ikea bed! Maar niets van dat alles. Het was een hoop werk, maar hij staat!! En wij zijn er erg blij mee. De tafel moet idd anders maar dat komt.
Wat een rust hier!
Goedemiddag meiden.
Gebroken, brak maar voldaan, had een mooi planning gemaakt, maar daar is dus helemaal niets van terecht gekomen…Het is klaar af en gedaan…alles gewit, geverft en behangen. Nu weer aan het inrichten.
Update van het ziekenhuis…pffff…zorgzaam maar stabiel is de status, gisteren was het ietsje beter vandaag weer slechter. Ze wordt niet meer in slaap gehouden, maar is onder narcose gebracht, de roes van het slapen is te licht, daardoor raakt ze in paniek, De longblaasjes zitten volledig vol vocht. Door de beademing duurt het herstel langer, maar als ze zelf moet ademenen in haar slaap dan krijgt ze het vreselijk benauwd gaat daardoor dus sneller ademenen, en gaat dat hyperen. Het is kiezen tussen twee kwaden. Nu krijgt ze weer minder vocht omdat het vocht wat ze krijgt weer achter de longen gaat zitten. Maar doordat ze weer minder vocht krijgt, hebben haar nieren het weer te verduren. De vochtafdrijvers kunnen ze ook niet geven omdat dat weer slecht is voor de longen. Het is allemaal koffiedik kijken. Ze wordt deze week nog volledig onder narcose gehouden. En voor de rest is het afwachten. Het is gewoon vreselijk. Schoondochter houd zich kranig hoor, maar de aanblik van haar moeder op de ic is verschrikkelijk.
Ze ligt in een breed bed, half zittend. Haar armen vastgebonden, met daarin allemaal infusen. Die pijp in haar keel vastgebonden met banden om haar hoofd, haar hoofd vast tussen twee rollen handdoeken. Haar tong scheef uit haar mond. Ogen dicht en ingezalft, allemaal slangen en lijnen.
Ze krijgt antibiotica via een infuus, een sonde in haar neus. Monitor met hartpleisters aan. klem op haar vinger. Naald in haar hals voor de bloeddruk ect. ect. Vervolgens is ze helemaal opgezwollen van het vocht, dus haar hals en gezicht, handen ect. Haar huid staat helemaal strak.
pffffffffffff het is vreselijk. Ik heb geen idee waar dit heen moet. Ik duim dat ze er overheen komt.
Jeetje Viev, ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen!!!
:kus: sterkte nogmaals!
Daar zaten we even op de wachten.
@Viva: Meid toch. Ik zie het helemaal voor me zoals je het beschrijft en dat moet voor de familie een vreselijk aanzien zijn. Aan al de toeters en bellen… oh, verschrikkelijk. Hopen maar dat het z’n werk doet en nut heeft, maar zoals jij het hier verteld, zie ik het ook somber in. Fijn dat je schoondochter zich zo goed houd voor alsnog.
Tja… jullie dan toch ondanks alles ook de boel bijna klaar en kan me voorstellen dat je dan nu zeker brak bent en dan niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk. Want zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten. Heel veel sterkte jullie allen. :kus: Hopenlijk is je huisje ook geworden zoals je graag wou.
@Beps: Oh echt? Maar hij staat dus. Helemaal tevreden nu? Nouja… dat tafeltje… komt nog wel toch!!! Heel veel plezier ermee.
Ik heb vanmorgen even naar de storingsdienst gebelt voor de cv, maar stond al een tijdje in de wacht en heb toen de mogelijkheid ingetoest van terug bellen, maarja… ik zal wel niet de enige zijn, want ik wacht nog steeds. Anders straks nog een x proberen. Niet zoveel urgentie bij, maar toch…moet wel een x gebeuren.
Zo, daarnet maar even zelf weer gebeld en kreeg een hele aardige meneer aan de telefoon en donderdagmiddag komt de monteur. :cheer:Ook weer geregeld.
Terugbelmogelijkheid is prachtig…uiteindelijk wordt je teruggebeld…vanavond morgen… uiteindelijk. Voor jou geen punt, maar als je spoed hebt…
Maar goed Roanna: Jij hebt je afspraak…:)!!!
@Viev… ik heb er beeld bij. Een vriend van ons heeft iets dergelijks gehad, alleen had die acute pancreatitus…(als ik het goed schrijf: Alvleesklierontsteking…) PFFFFF ik duim mee…
Nou de ‘weergave’ haha…Bank is al weer ingepikt!!!
Voor alle foto’s(van Ramp hoe krijgen we dit in elkaar’ tot ‘JAAA hij staat’) staan op FB!
Mooi beps…haha en al ingepikt.roanna ja zoiets put je volledig uit. Maar goed we gaan gewoon verder meiden dank je wel voor jullie medeleven.
ikke ook weer thuis. 1e werkdag van de week zit er weer op
@ viev jemig, al die toeters en bellen. vreselijk hoor. om dat zo te zien, ziet er mega heftig uit natuurlijk. dan het ongemak dat ze ervan heeft en toch behoorlijk wat uitproberen als ik het zo lees… ik hoop gewoon dat het allemaal niet voor niets is en dat ze straks opknapt.
jij ook veel sterkte met de gewone dingen… wereld draait gewoon door, al lijkt ie voor jullie even stil te staan. dan ook nog de verbouwing erbij… getver…
@ beps hij staat echt super mooi! was vast wel ff schrikken zo groot als de pakketten waren hahaha, maar de meiden liggen er prinsesheerlijk op hoor! is er nog wel plek voor jullie? hahaha
@ roanna was vandaag echt een mooie dag he? hou ik wel van van die zachte kleuren
ikke een grote verrassing in de brievenbus. doos uit finland, kan maar van 1 iemand zijn maar ik dacht: een pakketje? huhhhh??? meteen opgemaakt natuurlijk, zat een mooi fotoboek in van seinajoki (waar ik in feb. was met -26!) en een dikke brief van 4 kantjes! zo ontzettend lief…! ben helemaal flabbergasted dat iemand iets liefs wilde doen voor mij en dat allemaal geregeld heeft. echt zo tof! zou zo graag ff in tha plane stappen om haar persoonlijk te bedanken, maar helaas, dat gaat niet zo makkelijk…
Viva : jee meid wat een nare berichten he, kan me er iets bij voorstellen hoe jullie je allemaal moeten voelen en dan ook nog eens die hele opknapbeurt er tussendoor moeten doen pfffffffff. Hoop en duim zo met jullie mee dat er toch nog iets positiefs aankomt:kus::kus:
Beps : mooie bank hoor, maarre hij is echt alweer helemaal bezet he lol2lol2
Roanna : jij weer keurig een afspraak voor de monteur want jaja zonder de verwarming gaat nu niet meer hoor
Zo, ik vanmiddag een nieuwe bril gekocht, dus over een dag of 10 is tie ook weer klaar. Retro model van het bekende zonnenbrillenmerk is het geworden, zoals iedereen er een heeft, lekker origineel hihi
Zo bank ook door J&H goedgekeurd… Meteen hun papieren opgehaald voor hun vakantie…
Rubbie te werk, ik zo naar bed. Morgen om 10.45 de CT, en ik moet gewoon 4 uur vtv nuchter zijn.
Niet te laat op dan, en daarna (na een bakkie thee ofzo) snel proberen nog wat te slapen tot een uurtje of 9-9.30…
@Beps: Zo, kiek es an dan. De goedkeuring van je ouders… lol2
Succes morgen bij de scan. Hopenlijk alles in orde, maar daar kom je snel genoeg achter.
@Raak: Gelukkig zitten we nog niet in de kou, want dan had ik zeker wel meteen aan de bel getrokken en blijven hangen, maar er is iets niet goed, dus voor het geval dàt, kunnen ze er beter even naar kijken en dat gebeurd van de week ook.
@Bloem: Zo, jij blij gemaakt met een verrassingsppakket uit Finland. Mooi hoor!
@Viva: Tja… je moet wel he!!! Je kunt er toch ook niets aan veranderen, al zou je dat graag willlen. Voor anderen gaat het leven gewoon verder, maar we blijven duimen hoor. Wie weet!!
Stomme iPad. Lees niet eens Bloemme dr berichtje!!
GAAF!!! Dat maakt een mens gelukkig!!! Wat zijn er ook lieve mensen in de wereld, en jij hebt het geluk er 2(;))te kennen!
En nu: naar bed(eerst de hondjes uitlaten)
Truste all!!! Ik echt een topavond gehad… Heerlijk online met M. En hem daarna nog 30 minuten aan de telefoon gehad… Heerlijk! :wub:
Ciao!