@ viev goed van je te horen, we leven met jou mee, met je schoondochter en je collega! probeer in alle chaos van het klussen en de ziekenhuissores even tijd voor jezelf te nemen om op adem te komen. :kus:
ikke een mega leuke avond gehad. collega had voor ons gekookt, was erg gezellig. haast jammer dat ik niet nog 1 wijntje kon nemen want was met de auto maar ja, was goed zo blij. ook leuke mails bij thuiskomst. me happy
@Viva: Pfff… dat is nogal niet wat he!!! Ik had al zo’n idee, dat ze op die manier even slapende gehouden wordt, omdat ze dat toen bij mij ook zo gedaan hebben na de complicatie van het dotteren. Ze geven dan even het lichaam in rust de tijd om hopenlijk te herstellen, maar dit klinkt veel en veel erger. Nou, ik duim, hoop en bid ook voor jullie allen hoor. :kus:
En voor vandaag…succes weer.
@Bloem: Ook een leuke dag bij het schaatsen gehad en later bij het uitje en nog leuke mailtjes ook. Nou, dat kon je best even gebruiken he!!!
Ik las op FB dat het concert van N&S ook goed geslaagd was.
Wij hebben ook een weer een gezellig avondje uit gehad. Ik lag er om 1 uur in. Best laat voor deze dame, maarja… doen we ook niet iedere week. D’r was ook een soort van loterij bij en raad een… Ja, ja, ikke weer, (ik win nooit wat) meteen als eerste en won zo’n schaaltje voor en met drijvende kaarsen, waar ik iemand aan ons tafeltje weer heel gelukkig mee gemaakt heb. ( wat moet ik ermee, heb al zoveel van die…rom…oh nee, dingen. lol2
Ladies… zo ff showeren en dan op naar de achterhoek voor weer een feestje.
Iedereen een fijne dag en als kan… trek er op uit en geniet voor zover dat mogelijk is van de herfst met z’n mooie kleuren. Enneh… Viev, ik denk aan jullie!
Roanna : naar een feestje in de achterhoek, altijd gezellig. Gisteren met de voetjes van de vloer geweest en ook nog een prijsje meegepakt lol2
Beps : jij nu aan de beurt om snotverkouden te zijn, beterschap. Enne de bank willen we uiteraard ook zien he
Bloem : jij gisteren beregezellige avond gehad en leuke mails op de koop toe, goed zo
Viva : sterkte voor jou en de familie en ook nog met het klussen
Trl : toch nog een leuke avond gehad gisteren ?
Mexx : zo te lezen was het een geslaagd concert
Iedereen een fijne stralende zonnige zondag :dag:
@ roanna volgens mij gaat die vlieger van “ik win nooit iets” niet echt meer op gefeliciteerd
@ beps owwwwhh de bank!! nog best snel gegaan! ben benieuwd of het dan helemaal af is!
Beps,zo wat een joekel van een klok daar kan je niet meer omheen
Roanna,het geluk aan je zijde de laatste tijd
Wij vanmorgen naar de doop geweest,pffff wat een lange zit,gelukkig kon C halverwege de dienst met een vriendin alvast mee naar huis…Helaas heeft ze alleen wel de verkeerde jas voor C meegenomen van iemand anders :(…C had juist zijn mooie nieuwe jas aan,baal er wel van en hoop dat zijn jas er nog hangt en dat niemand anders hem heb meegenomen.
@bloem: en lekker gesport? @roanna: neeeeee inderdaad jij wint nooit wat euhmmmmm wie was dat ook alweer die wel altijd iets won…kom er niet op. Sorry @beps: beterschap en die klok MEGA!
hier ook!
ok, wel wezen sporten, de was gedaan (3x) boodschappies gedaan en strax nog ff afwassen, maar eerst alle foto’s van gisteren online zien te krijgen. t schiet niet echt op maar wel lekker relaxed allemaal… heb mezelf dit weekend nog vrijgegeven van de studie en tis heeeeerlijk!!
wij ook weer thuis, hebben de hele dag lekker nog open kunnen rijden, was weer genieten. Wie weet volgend jaar april pas weer ofzo
Bloemn : lekker studievrij daagje
Beps : stationsklok, leuk !!!
Jac : ook lekker geluierd
Nu bankhangen
Zo, iedereen de dag weer goed doorgekomen, al dan niet sportend en studerend. Goed hoor!
@Raak: Had je zeker wel de oorkleppen op, want zo warm was het niet vandaag ondanks het zonnetje. Maarja… ik heb heb nooit zo gauw warm, dus zal het ook wel aan mijzelf liggen. Hihihi. Maar gelijk heb je. Wie weet pas wanneer weer he!!
@Beps: Jeetje… megaklok. Nou,daar kan je zeker niet meer onderuit en wat staat het gezellig ook met die lampjes. Gaaf hoor!!! Oh ja… en beterschap nog!!
@TRL: Oh, hopenlijk krijg je de juiste jas wel weer terug dan. Zeker balen.
@Jac: Echt niet!!! Tja… nu je het zegt. Ik heb ook ooit in ADR met de Bingo een keer de hoofdprijs gewonnen, al houd dat niet over, maarja toch!!! lol2 lol2
Nou, hopenlijk heeft Viva een beetje door kunnen werken vandaag gezien de berichten van gister.
Wij ook weer thuis van een gezellig dagje achterhoek en heb weer veel familieleden ontmoet. Zelfs vanuit Friesland waren ze er. Hebben we ook weer gehad. Nu lekker net de kachel aangezet en nog ff een poosje computeren/tv kijken.
Nee hotel was prima, maar ik slaap een eerste nacht in een " vreemd" bed nooit! Alleen bij M. Thuis slaap ik wel goed… En natuurlijk druk van dat concert in mijn hoofd, dus gewoon hyper haha!