Turkish Tea Time 2011

hi dames

ikke weer thuis. examen ging wel goed, had op het laatste moment nog wat dingen opgezocht en gerepeteerd en dat was een goede zit. denk dus wel dat ik het gehaald heb en dat was naar de omstandigheden eigenlijk wel het beste wat er te verwachten was.

daarna naar leiden. museum was heel erg aan het verbouwen. ik dacht alleen de buitenkant, maar dus ook de rest. beetje jammer, maar de expo was erg leuk, en was op tijd weer thuis. nog ff liggen lezen en daarna dutje gedaan. ff onthaasten en niet heel de middag achter de pc.

@ viev wat een heftig nieuws. ik hoop echt dat het allemaal goed komt, maar ik snap je angst volkomen. dit klinkt allemaal niet lekker!

@ beps jij weer geboekt voor je ouders! leuk!
@ trl C. weer aan het spoken? misschien vaker thuisslapen om ritme te houden? ik weet niet, roep ook maar wat…?
@ roanna jij lekker bezig met van alles en nog wat. waren die laatste 2 ook nog gelukt, om op te zeggen bedoel ik?

ikke ff avondje thuis ook. morgen 1e schaatswedstrijd in Deventer. 's avonds met collega’s afgesproken. drukke dus!

Mexx,alvast heel veel plezier voor morgen.

Bloem,mooi dat het examen goed ging,balen dat het museum ook binnen aan het verbouwen was. C slaapt al altijd thuis hahahah alleen zondag was het noodgedwongen dat hij bij me ouders bleef slapen omdat ik migraine had.

@Bloem: Oh, ik wist wel dat je wat belangrijks moest doen vandaag, maar was helemaal vergeten je succes te wensen, maar zo te lezen, heb je het goed doorstaan. Ik hoop het ook voor je, maar twijfel er eerlijk gezegt niet aan. :thumbsup:

Ja, die andere 2 zijn ook gelukt. Ik heb overal al de bevestigingen van, waarvan 1 schriftelijk vandaag en de rest via de mail. Eigenlijk had ik er nog 2, maar die kosten me de kop niet en dat is het Rode Kruis en de Zonnebloem en daarvan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om deze niet te blijven steunen. Doen zulk goed werk voor de medemens, dus die houd ik aan. Maar kranten en gidsen en nog een paar goede doelen… allemaal eruit!!!

Morgen dus alweer de eerste schaatwedstrijden en nog wel hier in de buurt. Ze hebben ik dacht van de zomer de hele baan nu zo goed als overdekt. Volgens mijn dochter is het heel mooi geworden.
Wij hebben morgen weer ons het 1e Indische avondje weer hier in buurtcentrum en daar heb ik ook wel weer eens zijn an. :cheer:

@Beps: Gezellig avond met Rupsje denk ik.

Hopenlijk heeft Viva betere berichten. Vind het wel spannend zo. Pfff… Nog wat vernomen Viva?

Zo ladies… vanavond weer mijn/ons rondje met de buuf gelopen. Dit keer haar hondje ook mee en wat kan dat beessie tippelen zeg.

Ik ga zo de boel afsluiten. Weltrusten alvast en een heel goed weekend voor all. :dag: :kus:

Ik kwam ook nog even kijken of er nog nieuws van viev was… Maar geen nieuws! Denk aan jullie :kus:

Verder iedereen weltrusten! X

@Bloemmie: ik schaam me diep!!! Gewoon vergeten te appen!!! Goed dat het goed gegaan lijkt te zijn! En nog ff ontspannen nu op t weekend in

Nog geen nieuws van Viev. Hoop dat t daar goed gaat…

Wij morgen naar de ZM. En in de avond werken.
Helaas moet Rubbie volgende week nog een paar navhtjes weg maar dan is ikke te werk dus dat moet goed komen!!!

En op naar Beverwijk:

@Mexx: Super dag!!! Veel plezier…

Nog geen nieuws van Viev… Maar goed die is ook aan de klus in huis dus dat kan het ook zijn(Hoop ik…)

Tot latersss

:NETHERLANLinda: 21 t/m 24 oktober Kasteel de Caube:NETHERLAN
Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Viva,sterkte…

Mexx,veel plezier.

Beps,veel plezier op de zm.

Bloem,jij vandaag al naar een schaatswedstrijd of heb ik dat mis.

Roanna,vanavond indische avond veel plezier.

Raak,jij nog plannen het weekend?

Voor vanavond oppas geregeld voor C die gaat naar zijn vriendje,dan kan ik eindelijk weer eens naar me cluppie toe,en haal ik C daarna weer op.Morgen de doop van dochtertje van vriendin. Straks eerst op zoek naar een goedkope telefoon,de mijne is opgestuurd ter reparatie,heb nu weer een simpel ding,maar je mist dan toch wel wat :wink:

mogguh

@ beps veel plezier op de ZM! ik dacht laatst van: weer es gaan. maar best ver vanuit hier
@ trl veel plezier bij je cluppie

ik idd naar schaatswedstrijd. moet nu weg eigenlijK! hahhaa doeiii

mogge, was zo bezig dat ik helemaal vergeten ben hier langs te komen hihi
Viva : meis hoe gaat het nu bij jullie ?
Roanna : gezellig een indische avond, lang, heeeel lang geleden gingen wij daar ook nog weleens naar toe
Mexx : veel plezier in de stad en bij N&S vanaaf
Bloem : examen naar je gevoel goed gegaan, ben blij om te horen en nu lekker naar Deventer en vanavond nog met collega’s weg, fijne dag
Beps : heerlijk een daagje naar Beverwijk, donnertje doen en de rest komt ook wel goed. Helaas Rubbie volgende week nog ff weg maar komt idd ook wel weer om
Trl : jij ook een druk program, eerst naar je cluppie en morgen een doop, fijn weekend
Wij geen plichtplegingen of plannen voor het weekend, dus heerlijk zo de stad in, lekker in de buitenlucht wandelen of fietsen en morgen ook de natuur in denk ik zomaar en genieten van het najaarszonnetje. Schoonzoon is morgen jarig maar daar kunnen we helaas geen borreltje gaan doen :slight_smile:

Goedemiddag ondertussen. :dag:

Wat een prachtige samenvatting van Raak en zoals gewoonlijk… sluit ik mij daar weer bij aan. lol2

@Raak: Van ons is ook alweer een tijdje terug, want ze waren er mee gestopt, maar ze proberen het weer op te starten en ik was er in Juni al voor uitgenodigd (o.v.b), dus een bietje raar als je dan niet komt, maar ik heb er ook wel weer zin in. Is altijd wel gezellig met een dansje maken en lekker makan, acht je wel weet wel, hoe dat er zo’n beetje aan toe gaat.

Morgen weer naar de achterhoek, voor verjaardag zwager die 65 is geworden van de week en nu een klein makan feestje geeft, dus wij zijn dit weekend weer onder de ( indische) pannen. lol2 Tis hier alles, of niks.

Nu de natuur in is prachtig. Fototoestel mee en je kunt prachtige plaatjes schieten.

Hoe zou het nu bij Viva zijn? Zou ze al wat meer weten en schieten ze al op met behangen en/of sauzen?

@Beps: Lekker naar de ZM. Gaan wij volgende week weer heen. Enneh… een dezer dagen moet ik ff naar je bedrijf bellen. Geen haast mee, maar we moeten steeds het water bijvullen, nu we de kachel weer wat vaker aan hebben. Da’s nie goe! Maargoed, komt van de week wel ff. We hebben het nog lekker warm.

Iedereen veul plezier dit weekend. Trl: voetballen kijken, Mexx: naar N & S, Beps: ZM en dan werken, Bloem: schaatsen kijken hier om de hoek bijna en wij straks dansa, dansa, maar nu eerst ff schapjes doen.

Fijne dag allen en geniet van het :zon02:netje. :dag:

Roanna : selamat makan dit weekend dan maar he :slight_smile:

Ik al weer op het werk, niets bijz gekocht, klok gehaald, en hangt…

Nog steeds geen Viev…

ikke weer thuis, was wel weer leuk, om er een beetje in te komen. nu al wel behoorlijk moe, maar zal me eens een beetje optutten voor vanavond, wie weet voel ik me dan beter.

@viva: heel veel sterkte voor iedereen. Wat spannend allemaal…

@beps: ZM??? en ik dan hahahahaha
@bloem: ja ik kijk nu voor juni, maar bodrum imperial is mijn centjes niet waard hahaha WOW wat duur! hahaha Verder kijken…dus alle ideeen welkom :slight_smile:
En schaats seizoen gestart…nu moe en optutten voor de avond.
@ll fijne zaterdagavond… ik heb gelezen maar ik blijf alleen maar aan viva haar schoondochter denken zeg maar…

XXX

t spookt hier ook nog steeds door mn hoofd…

hier lekker gedoucht. als ik een boiler zou hebben zou t warme water nu op zijn. mmhh zalig.

Hallo meiden vandaag geverfd en gewit. Morgen beginnen met behangen. Het laatste nieuws. De situatie is zeer zorgwekkend. De longfoto’s zijn slechter geworden. De beademing was wat teruggezet maar is weer verhoogt. Ze krijgt minder vocht toegediend omdat ze het niet goed kwijt raakt. Wordt dieper in slaap gehouden. De prognose is dat ze haar nog een week in diepe slaap gaan houden in de hoop dat haar longen wat herstellen. Vervolgens als alles goed verloopt nog een week of drie in het ziekenhuis. En daar na een half jaar tot jaar nodig heeft om te herstellen. De oorzaak is een bacterie in haar longen die een zware bloedvergiftiging heeft veroorzaakt. Ze heeft al jaren de ziekte van scheugrun (hoop dat je het zo schrijft) dit is een soort reuma in de weke delen. Dit heeft er dus voor gezorgd dat de bacterie in haar bloed terecht is gekomen. Al met al vreselijk. Iedereen is er kapot van we hopen dat ze het red. Maar we zien het allemaal somber in.

@viva
Wat een toestand zeg, zo zie je maar dat het ineens raar kan lopen.
We blijven duimen dat er verbetering komt. Veel sterkte ermee :kus:

Viev wat een ramp… Ik duim mee…

Het is intens druk, we wachten maar af…

Viva : sterkte meis voor jullie allemaal :kus::kus: