Goedemorgen ladies.
@Viva: Tja… dat heb je als je op tijd naar bed gaat, dan krijg je de laatste berichten niet meer mee en een padje heb ik niet die naast me ligt.
Maargoed, meid toch. Wat een heftig verhaal en wat een toestanden. Kan me voorstellen hoor dat al die mensen in paniek waren. Nou, net als de anderen, hoop ik natuurlijk ook dat alles weer goed komt en de medicatie z’n werk doet. Jij ook sterkte ermee en natuurlijk ook… met je zooi nu thuis, maar dat komt goed. :kus:
@Jac: Tja… misschien eens wat anders en ach… zit je daar, kan je altijd nog even op bezoek gaan bij adr. lol2 Jij ook sterkte met de kwaaltjes die je al had en waarvan ik dacht, dat ze al opgelost waren, maar nog niet dus.
@Beps: He, heerlijk… :cheer: Hubs straks weer thuis. Kun je vanavond eindelijk weer je koude voetjes ergens tegenaan leggen. De klok bijna binnen, dus kan alles weer mooi op z’n tijd gaan. Hihihi.
@Raak: Toch nog buiten geweest, ondanks de verkoudheid. Maarja… ze zeggen… dit weer is gezond he!!! Dus wie weet… maar ook ik heb het koud… NU…Beterschap nog hoor!
@TRL: He, wat vervelend dan he dat C. weer zo onrustig is s, nachts. Dat komt jou rust en humeur zeker niet ten goede en dan moet je ook nog werken. Pfff… jij ook sterkte.
@Bloem: Ook al even uit het ritme. Van alles door je hoofd momenteel. Nou meid, probeer de rust terug te krijgen door niet alles tegelijk te willen doen. Ik weet, anderen hebben makkelijk praten… maar ik probeer je ook een bietje op te beuren.
@Mexx: Ik weet even niet meer precies wanneer… maar jij een heel fijn weekend in Arnhem en bij Nick en Simon en de rest. Enjoy.
Enneh… jullie hoeven mij niet te vragen voor dat WF. lol2 Ik doe aan geen enkel spelletje meer mee, dan mijn vissies, omdat ik halverwege er alleen zit te spelen na jullie uitnodingen. lol2 ( kan miss ook niet eens met mijn foon) Maar jullie, veul plezier ermee.
Zo, koffie ff opdrinken en dan heel snel de rituelen doen. Laterssss. :dag: