Turkish Tea Time 2011

:NETHERLANLinda: 21 t/m 24 oktober Kasteel de Caube:NETHERLAN
Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Viva,dat is schrikken zeg,hopen dat het de ab aanslaat.Sterkte :kus:

Mexx,oke :wink:

Hier ook weer een slechte nacht pffff ,C weer een paar keer wakker,baal er echt van het ging zo lekker na de vakantie,komt me humeur helaas niet ten goede :frowning:

@viva
Jemig wat schrikken, we duimen dat de ab aanslaat!! :kus:

@bloem
Succes vandaag!

Viev!!! Wat een schrik en angst en onzekerheid!!! Duimen dat t allemaal goed gaat en de medicijnen aanslaan. Nu in de troep

Bloemmie en TRL nie goe geslapen

Ik m’n laatste nacht alleen. Straks komt Rubbie thuis.
Zo m’n bedje uit en ff de dagelijkse dingen en dan rond 18-20 uur komt Rubbie.

Tot straks

Goedemorgen meiden . Vannacht telefoon gehad ze werd onder narcose gebracht om haar aan de beademing te leggen. Zo benauwd en niet meer aanspreekbaar.pffff. Geen idee hie het nu gaa. Durf ff niet te bellen.

Goedemorgen ladies.

@Viva: Tja… dat heb je als je op tijd naar bed gaat, dan krijg je de laatste berichten niet meer mee en een padje heb ik niet die naast me ligt.

Maargoed, meid toch. Wat een heftig verhaal en wat een toestanden. Kan me voorstellen hoor dat al die mensen in paniek waren. Nou, net als de anderen, hoop ik natuurlijk ook dat alles weer goed komt en de medicatie z’n werk doet. Jij ook sterkte ermee en natuurlijk ook… met je zooi nu thuis, maar dat komt goed. :kus:

@Jac: Tja… misschien eens wat anders en ach… zit je daar, kan je altijd nog even op bezoek gaan bij adr. lol2 Jij ook sterkte met de kwaaltjes die je al had en waarvan ik dacht, dat ze al opgelost waren, maar nog niet dus.

@Beps: He, heerlijk… :cheer: Hubs straks weer thuis. Kun je vanavond eindelijk weer je koude voetjes ergens tegenaan leggen. De klok bijna binnen, dus kan alles weer mooi op z’n tijd gaan. Hihihi.

@Raak: Toch nog buiten geweest, ondanks de verkoudheid. Maarja… ze zeggen… dit weer is gezond he!!! Dus wie weet… maar ook ik heb het koud… NU…Beterschap nog hoor!

@TRL: He, wat vervelend dan he dat C. weer zo onrustig is s, nachts. Dat komt jou rust en humeur zeker niet ten goede en dan moet je ook nog werken. Pfff… jij ook sterkte.

@Bloem: Ook al even uit het ritme. Van alles door je hoofd momenteel. Nou meid, probeer de rust terug te krijgen door niet alles tegelijk te willen doen. Ik weet, anderen hebben makkelijk praten… maar ik probeer je ook een bietje op te beuren.

@Mexx: Ik weet even niet meer precies wanneer… maar jij een heel fijn weekend in Arnhem en bij Nick en Simon en de rest. Enjoy.

Enneh… jullie hoeven mij niet te vragen voor dat WF. lol2 Ik doe aan geen enkel spelletje meer mee, dan mijn vissies, omdat ik halverwege er alleen zit te spelen na jullie uitnodingen. lol2 ( kan miss ook niet eens met mijn foon) Maar jullie, veul plezier ermee.

Zo, koffie ff opdrinken en dan heel snel de rituelen doen. Laterssss. :dag:

@Viva: Oh, dat klinkt niet goed. Wat een spanning weer voor de familie en evengoed voor jou. Sterkte meid. :kus: :kus:

Viva : jeetje meid wat een schrik voor jullie zeg, hoop dat alles goed komt:kus::kus:
Bloem : veel succes vanmiddag :kus:
Trl : schiet niet echt op zo die nachten he
Beps : vanavond Rubbie weer lekker thuis
Roanna : dankje, voel me alweer wat beter hoor. Jij wilt geen uitnodigingen meer voor spelletjes hihi, ik ben ook niet van de spelletjes hoor
Mexx : fijn weekend, met je ipad en hopelijk een werkende bb lol2

Viva: jeetje… schrik echt van je berichten!!! :kus: heel veel sterkte voor jullie en vooral voor je schoondochter en zoon!! :kus:

Beps: Yeah Hubs komt weer bijna thuis! Enjoy!!

Roanna: ga morgen pas! Vandaag (helaas) nog even werken…

Haha al weer een prijsopgave in huis voor J&H! Voor juni naar ADR natuurlijk haha… Scheelt idd wel weer…vroegboekkorting is hoog dit jaar…

Ohhh echt te erg… Heb monopoly op de pad nu… ben verslaafd!!!

HAHAHAHA ja die had ik ook: Heb ik eraf gegooid: Kwam nergens meer aan toen ;)!!!

J&H gaan dus!! 12 juni vertrek!! Ze(ik dan voor hen in opdracht haha, Pap kan nog steeds niet uit de weg met email haha) hebben net komt nog steeds niet door de mailellende heen

Ik nu trouwens helemaal hooked aan de farm frenzy’s lol2

Mexx: Your move!!

Beps: Ja alleen zit ik op het werk zonder wifi… :wink: Dus dat wordt pas vanavond!

Oh en je ouders nu alweer boeken! Gaaf!!! :smiley:

Ja scheelde met vorig jaar 100 euro goedkoper, en komend jaar gaan alle prijzen natuurlijk omhoog. Ze zeiden: Nu kunnen we het betalen, denken we dat het nog gaat dus: BOEKEN!!! Gelijk hebben ze!

Zeker hebben ze gelijk!!!

Schapjes in huis, Rubbie onderweg naar huis, en ik ga ff op ‘de Pad’ !!

Beps: Hahaha… ik heb mijn pad mee naar het werk, dus af en toe even een stukje monopoly :tongue: