Ja hier ook, koud maar een lekker najaarszonnetje…
Viva: nou inderdaad, als je die bb zakelijk nodig hebt dan baal je als een stekker! Ik vond het wel lekker rustig, alleen kon ook M. me telefonisch bijna niet bereiken, en daar baalde ik wel van… Maar goed… voor alsnog doet hij het nog! ![]()
Beps: ik ga je vanavond na school even toevoegen op WF!
En thanks voor de pb!
Roanna: Hier ook zon, wel kkkkkoud!! ![]()
Nou ik ga maar eens aan mijn huiswerk, vanavond school en zou eigenlijk gisteravond mijn huiswerk maken… oeps! ![]()
Haha een typisch gevalletje van ‘padverslaving’
Ik ben aan het kijken voor juni naar Alanya denk ik… heb zulke leuke berichten gehoord over ‘een hotel’
Wie weet tref ik er nog mensen…
Dat zijn altijd leuke dingen om naar te kijken… ![]()
Tja…had ik ook al naar zitten zoeken, maar kan 'm nog nergens vinden voor volgend jaar. Let me know.
@Raak: Oh ja… beterschap meissie. Hier ook nog koud hoor, alleen… gelukkig de :zon02:
Ik ook niet, maar als jullie gaan, geef ff seintje, lijkt me leuk elkaar daar te treffen!!!
Even een ‘levenswaarschuwing’ zeg maar:
Een man kwam laat thuis van zijn werk, moe en chagrijnig . Zijn zoontje van vijf zat op de stoep voor de deur op hem te wachten.
Zoon: ‘Papa mag ik je iets vragen?’ Vader: ‘Ja natuurlijk, wat is er?’ Zoon:’ Papa, hoeveel verdien je per uur?’ Vader: ‘Dat zijn jouw zaken niet, waarom vraag je zulke dingen?’ zei de vader kwaad. Zoon: ‘Ik wil het gewoon weten. Alsjeblieft vertel het mij, hoeveel verdien je per uur?’ Vader: ‘Als je het echt wil weten, ik verdien 14 euro per uur’ Zoon: ‘Oh’ antwoordde de zoon met zijn hoofd gebogen Zoon: ‘Papa mag ik alsjeblieft 7 euro lenen?’ De vader werd furieus. 'Als dat de enige reden is waarom je mij dat vraagt zodat je geld kan lenen om een of ander dom speelgoedje te kopen dan mag je nu onmiddellijk naar boven en naar je bed. En denk er maar over na waarom je zo’n egoïst bent. Ik ga niet elke dag hard gaan werken voor zulke kinderlijke onnozelheden.
De jongen ging stil naar zijn kamer en sloot de deur.’ De man zat neer en werd nog bozer over de vragen van zijn zoontje. Hoe durft hij deze dingen te vragen alleen maar om geld te krijgen? Na een uurtje of zo, was de man gekalmeerd en begon hij na te denken: Misschien moest het kind echt wel dringend iets kopen met die 7 euro, en eigenlijk vroeg het kind nooit veel om geld.
De man ging naar de kamer van het kindje en deed de deur open. ‘Slaap je, zoon?’ vroeg de vader ‘Neen, papa. Ik ben wakker.’ zei de zoon. ‘Ik heb eens nagedacht, misschien was ik te hard voor je. Het is een lange dag geweest en ik heb mij op jou afgereageerd. Hier is de zeven euro die je gevraagd hebt.’ De jongen lachte en zette zich rechtop. ‘Dank je papa!’ riep hij.
Dan nam hij vanonder zijn kussen nog wat geldstukken. De man zag dat de jongen al geld had en begon weer boos te worden. De jongen zat stil zijn geld te tellen, en keek dan naar zijn vader. ‘Waarom vraag je mij geld als je al geld hebt?’ gromde de vader. ‘Omdat ik nog niet genoeg had, maar nu wel.’ antwoordde de jongen.
‘Papa, ik heb nu 14 euro nu. Kan ik nu een uur van je tijd kopen? Alsjeblieft kom morgen een uurtje vroeger naar huis. Ik zou graag samen met jou eten.’ De vader was vertederd. Hij legde zijn armen rond de jongen en vroeg hem te vergeven.
Het is een kleine herinnering aan allen die hard werken in het leven. We mogen de tijd niet door onze vingers laten glijden zonder enige tijd te spenderen met diegenen die echt voor ons tellen, die het nauwst aan ons hart liggen. Als we morgen sterven, zal de onderneming waarvoor we werken ons gemakkelijk vervangen in een paar uur tijd. Maar de familie en vrienden die we achterlaten zullen het verlies voor de rest van hun leven voelen.
hi ladies
weer thuis. aanvraag voor paspoort ligt op het gemeentehuis, kan volgende week ophalen. merk dat ik beetje gestressed ben, moet 100 dingen doen en kan me nergens op focussen en verdoe mn tijd met nix. bah. baal ik weer van… kortom, hij gaat lekker zeg maar…
anyways
t zonnetje schijnt, lekker warm achter glas en uit de wind!
Raki knap lekker op. Ik vind dit weer vreselijk dus koud heb ik t ook maar voel me gelukkig prima
Bloemmie op naar de volgende 99 dingen 1voor1
snel gelezen echter ik zit vnaaf 09:00 vol vergaderingen…
straks nog de laatste 19:00
lees morgen wel bij.
fijne avond iedereen!
Mexx,wat is wordfeud?? Mijn nichtje van 10 heeft van haar verjaardagsgeld een tablet gekocht bij de mm wat nu in de aanbieding voor 188 morgen komt ze hem laten zien.
Viva,nieuwe bril en de haard binnen wel foto’s he als het af is.
Beps,alweer op zoek naar een reisje voor volgend jaar.
Bloem,ding voor ding.
Zo ik vandaag dus pannenkoeken gebakken,collega’s die gingen wandelen met de mensen van een verzorgings tehuis kwamen ook pannenkoeken eten,niet zo heel veel kindjes gezien,maar de clienten (gehandicapten) van de kinderboerderij vonden ze ook heerlijk.
leuk hoor trel en is weer eens een dagje wat anders dan anders he?
ik wil niet klagen ofzo, maar dingen een voor een doen lukt gewoon niet. tis zo vol in mn hoofd dat ik maar helemaal nix doe…en dat werkt natuurlijk ook niet.
net wel ff gesport, gegeten en nu weer aan de studie, in de hoop dat er toch het een en ander blijft hangen en mn hoofd niet overgenomen wordt door 101 andere dingen
Viva : foto met nieuwe bril aub hihi. Hoe staat de haard ? Volgende week om deze tijd ben je waarschijnlijk alweer door de rommel heen moet je maar denken
Bloem : probeer te relaxen meis, het komt echt goed maar als je 's nachts harder werkt dan overdag, ben je tijdens de dag/avond te moe in je hoofd
Trl : gehandicapten, ouwetjes en kids genoten van je bakkunsten, leuke dag geweest denk ik zo
Beps : probeert een reisje naar Alanya te vinden voor volgend jaar. Was je klok er al ?
Roanna : zit ook al een beetje rond te kijken of er al prijzen bekend zijn
Mexx : vanavond weer naar school, goed hoor
Ik toch nog even in de zon gezeten vanmiddag, dik ingepakt, dat wel maar hoop dat de kou in mijn hoofd dan een beetje loskomt
Klok is er die gaan we zaterdag ophalen. Nu J&H te eten.
Bloemmie doe hoe t voor jou het beste werkt
zo ikke is weer thuis van alles ![]()
@beps: en J&H lekker gegeten
@viva: ben benieuwd naar je nieuwe bril!
@mexx: kan niet meer zonder ipad
@trl: stapels pannekoeken gebakken. hmmmmmmmmmmmmmmmm hahah ![]()
Nu ga ik kijken voor reisjes… ik zit te kijken naar magi* li*e bodrum imperial of zoiets…
Trl; wordfeud is scrabble via iphone of pad!
Pffff meiden wat een dag!!! De moeder van mijn schoondochter was niet lekker gisteren dus naar de dokter gegaan. Die dacht aan een keelontsteking of iets met haar schildklier dus naar het ziekenhuis bloedprikken. De uitslag zou gistermiddag komen om kwart over 5 telefoon van de huisarts ze moest naar het ziekenhuis met vermoedelijk een longembolie of ingeklapte long. Afijn opgenomen en vandaag zou ze onder de scan gaan. Vanmorgen telefoon om 11.30 uur. Schoondochter in paniek aan de telefoon het ging niet goed met haar moeder die moest naar de ic. Nieren werkten niet meer. Bijna niet te meten bloeddruk. En kon bijna geen adem meer halen dus ze moesten komen. Ik werd gebeld wat de kleine meid mocht niet mee naar de ic en zoonlief zit 2 dagen in madrid voor zijn werk. Ik dus met spoed naar haar toe mee naar het ziekenhuis daar 2 uur gezeten prognose heel slecht. Schoondochter en de kleine mee genomen naar huis. Gegeten en toen wachten op telefoon van haar vader. Gelukkig gast het ietsje beter het vermoeden is dat ze een infectie ssn haar maag heeft die doorgeslagen is in haar bloed dus een soort van bloedvergiftiging. Ze krijgt nu zware antibiotica en ze hopen dat ze opknapt en dat haar nieren weer gaan werken. Mensen wat een schrik. Had mijn collega huilend in mijn armen… Hij had de begrafenispolissen al klaar gelegd. Pffffff …daarna thuis na het eten ook nog behang van de muren gehaald en de spullen zoveel mogelijk uit de kamer gehaald. Nu dus uitgeblust op de bank. Zo dit was ff egoberichtje van deze kant. Xxxxxx
jemig viev! wat een stress en onzekerheid en een gedoe vooral weer! hopelijk slaat de AB snel aan en kunnen de polissen gewoon fijn weer terug in de kast!!
@ jac, ga je vreemd?
truste ladies
Jeetje viev dat is schrikken! Hoop dat het allemaal goed komt! :kus:
mogguh
weer heerlijk geslapen ahumahum en fijn gedroomd ahum
dus we zijn er klaar voor! not
:dag: fijne dag allemaal!!