Turkish Tea Time 2011

@ trl neuhj nie alles is positief. wordt ook veel gebeld voor niet zulke fijne banen

@ roanna tja, groot gelijk hoor
@ viev, jammer maar was misschien ook te mooi om waar te zijn.
cor&don zijn trouwens medesponsor geworden van vrouwenschaatsteam! leuk zeg ik!
@ jac, verstandig. misschien is het vitB12 tekort ofzo…?

dokter belde net ook. B12 was bij mij te laag. vind ik erg knap want hoger zal t echt allemaal niet worden, als je kijkt hoeveel fruit & groenten ik nu op 1 dag eet, dat is al meer dan ik in 2 mnd hiervoor deed, dus dan maar wat hulp.

Heerlijk zeg zo’n pad! :slight_smile:

Linda oeiiii ze zitten nog in mijn tas, in de envelop foutje bedankt…stuur ze morgen op sorry

Sorry Mexx…

Meiden ik lig in een deuk:

Wat doet mijn magnetron wat jouw Black Berry niet doet??? PING!!!

Wat betekend BB: Buiten Bereik…

lol2lol2lol2lol2lol2

ik zag deze voorbij komen:
koop ik een i-phone, overlijdt Steve Jobs, koop ik een BB, sterft het netwerk. Ik ga meteen naar de winkel om een cd van Justin Bieber te kopen.

je moet heb wel ff met een wink lezen, anders is ie een beetje hard, maar vond em wel grappig. je zult trouwens maar zakelijk BB gebruiker zijn… flink verlies zeg

lol2lol2lol2lol2…

truste girlies

Ik ook in bed tot morgen

en toen was het alweer ‘morgen’
blegh weer slecht geslapen, nog extra vroeg op, drukdrukdruk…!

Hahaha ach ik kan er ook om lachrn hoor, hij doet het weer! Maar ben al verslaafd aan iets anders!! :slight_smile: fijne dag all :dag:

:NETHERLANLinda: 21 t/m 24 oktober Kasteel de Caube:NETHERLAN
Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire

En de verjaardagen nog …

13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Vandaag hebben wij de jaarlijkse maatschappelijke dag,we zetten ons dan extra maatschappelijk in en gaan dan van alles doen voor instellingen…Ik mag met een aantal collega’s pannekoeken bakken op de kinderboerderij.Dus zal vanavond pas weer langs komen.

Trl have fun!

@Mexx verslavend hè die pad. Gewoon in m’n bedje woorfeud spelen, ww en andere sites bijhouden en de wereld aan spelen doen haha

@TRL jij lekker maatschappelijk doen veel plezier

@Bloemmie heb m’n slaap app weer erop 6 wake moments vannacht terwijl ik dacht helemaal uit geweest te zijn

Nu zo opstaan en zorgen dat ik klaar ben zodat ik de superpup van een vriendin kan opvangen( haha ik ook ‘knuffeldag’)

Wat is je naam bij wordfeud?

Haha Beps1 wat anders lol2

1 like

Mogge dames,
Viva : dat is idd mooi balen als je denkt voor een leuk prijsje geboekt te hebben
Bloem : succes met je gesprek
Beps : ook een knuffeldaagje
Roanna : bijna samen met Viev een reisje geboekt, maar jij wist waarschijnlijk al hoe laat het was he
Mexx : zo te lezen heb je een goede keuze gemaakt :slight_smile:
Trl : jij vandaag aan het pannenkoeken bakken, veel plezier
Ik ben snotverkouden en heb het KOUD :mad:

Goedemorgen meiden.

Mexx verslaafd binnen 1 dag hahahaha
en al die grapjes over BB…hihihihi ik kan er wel om lachen, maar denk dat als je hem echt echt nodig hebt dat je dan goed baalt.

beps knuffeldag vandaag.

Bloemmie vroeg het bed uit.

Raak beterschap hoor meis, en koud idd gisteren was het ook al zo koud.

Tlr. pannenkoeken bakken nou veel succes en plezier als je dan die snoetjes ziet van de kinderen neem je de walm er maar op de koop toe.

Zo hier alles zover gereed, vanavond de tent verder afbreken cq leegmaken en dan morgen begint het klussen, alles in huis om aan de gang te gaan. Gisteren mijn nieuwe (ja alweer) bril opgehaald moet ff wennen aan de glazen ietsepietsie sterker. De nieuwe hanghaard was ook binnen, dus nu alleen nog het duorolgordijn wat in bestelling is moet nog komen maar die komt ook vanzelf alleen duurt dat nog even.

Zo ook iedereen aan de wordfeund ikke ook hoor javdzee is mijn naam daar hahaha, dus willen jullie spelen meld me maar aan.

Linda vandaag gaan ze op de bus echt waar.

Iedereen een fijne dag.

Ik zo bellen, waarschijnlijk is de klok binnen.
Zo beneden, en de hondjes geleegd… nu even lekker spelletje doen, kijken hoe mn spelletjes WF gaan, en dan zien we verder

@Mexx: PB over de apps

Goedemorgen piepels.

@TRL: Ja, dat vinden die kindjes altijd zo leuk en zoooo lekker. Succes ermee.

@Beps: Leuk… knuffelze.

@Viva: Maar dan gaat het ook bijna gebeuren he en ach volgende week om deze tijd…Maar ik begrijp best dat je er tegenop ziet. Gelukkig heb je het weer wel mee, dat werkt wat prettiger, als je dat je zo de hele dag tegen donkere luchten en natte ramen zit aan t kijken. lol2 Hou je haaks.

@Mexx: Je BB doet het weer en jij weer happy. :cheer: Succes ermee.

@Raak: Ja, dat was zeker jammer van die prijzen.

@Bloem: Ja, ik had het gezien op FB dat ze de damesploeg gingen sponseren

Ik heb gister een stukje van hun uitzending gezien…Nou, daar hoef ik niet tussen te zitten. lol2 lol2 Pfffff…

Zo, koffie op en nu showeren. Iedereen een fijne dag en ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier schijnt het :zon02:netje hoor. En… het is droog!

Latersssssssss :dag: