@ trl neuhj nie alles is positief. wordt ook veel gebeld voor niet zulke fijne banen
@ roanna tja, groot gelijk hoor
@ viev, jammer maar was misschien ook te mooi om waar te zijn.
cor&don zijn trouwens medesponsor geworden van vrouwenschaatsteam! leuk zeg ik!
@ jac, verstandig. misschien is het vitB12 tekort ofzo…?
dokter belde net ook. B12 was bij mij te laag. vind ik erg knap want hoger zal t echt allemaal niet worden, als je kijkt hoeveel fruit & groenten ik nu op 1 dag eet, dat is al meer dan ik in 2 mnd hiervoor deed, dus dan maar wat hulp.
ik zag deze voorbij komen:
koop ik een i-phone, overlijdt Steve Jobs, koop ik een BB, sterft het netwerk. Ik ga meteen naar de winkel om een cd van Justin Bieber te kopen.
je moet heb wel ff met een wink lezen, anders is ie een beetje hard, maar vond em wel grappig. je zult trouwens maar zakelijk BB gebruiker zijn… flink verlies zeg
Vandaag hebben wij de jaarlijkse maatschappelijke dag,we zetten ons dan extra maatschappelijk in en gaan dan van alles doen voor instellingen…Ik mag met een aantal collega’s pannekoeken bakken op de kinderboerderij.Dus zal vanavond pas weer langs komen.
Mogge dames,
Viva : dat is idd mooi balen als je denkt voor een leuk prijsje geboekt te hebben
Bloem : succes met je gesprek
Beps : ook een knuffeldaagje
Roanna : bijna samen met Viev een reisje geboekt, maar jij wist waarschijnlijk al hoe laat het was he
Mexx : zo te lezen heb je een goede keuze gemaakt
Trl : jij vandaag aan het pannenkoeken bakken, veel plezier
Ik ben snotverkouden en heb het KOUD :mad:
Mexx verslaafd binnen 1 dag hahahaha
en al die grapjes over BB…hihihihi ik kan er wel om lachen, maar denk dat als je hem echt echt nodig hebt dat je dan goed baalt.
beps knuffeldag vandaag.
Bloemmie vroeg het bed uit.
Raak beterschap hoor meis, en koud idd gisteren was het ook al zo koud.
Tlr. pannenkoeken bakken nou veel succes en plezier als je dan die snoetjes ziet van de kinderen neem je de walm er maar op de koop toe.
Zo hier alles zover gereed, vanavond de tent verder afbreken cq leegmaken en dan morgen begint het klussen, alles in huis om aan de gang te gaan. Gisteren mijn nieuwe (ja alweer) bril opgehaald moet ff wennen aan de glazen ietsepietsie sterker. De nieuwe hanghaard was ook binnen, dus nu alleen nog het duorolgordijn wat in bestelling is moet nog komen maar die komt ook vanzelf alleen duurt dat nog even.
Zo ook iedereen aan de wordfeund ikke ook hoor javdzee is mijn naam daar hahaha, dus willen jullie spelen meld me maar aan.
Ik zo bellen, waarschijnlijk is de klok binnen.
Zo beneden, en de hondjes geleegd… nu even lekker spelletje doen, kijken hoe mn spelletjes WF gaan, en dan zien we verder
@Viva: Maar dan gaat het ook bijna gebeuren he en ach volgende week om deze tijd…Maar ik begrijp best dat je er tegenop ziet. Gelukkig heb je het weer wel mee, dat werkt wat prettiger, als je dat je zo de hele dag tegen donkere luchten en natte ramen zit aan t kijken. lol2 Hou je haaks.
@Mexx: Je BB doet het weer en jij weer happy. :cheer: Succes ermee.
@Raak: Ja, dat was zeker jammer van die prijzen.
@Bloem: Ja, ik had het gezien op FB dat ze de damesploeg gingen sponseren
Ik heb gister een stukje van hun uitzending gezien…Nou, daar hoef ik niet tussen te zitten. lol2 lol2 Pfffff…
Zo, koffie op en nu showeren. Iedereen een fijne dag en ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier schijnt het :zon02:netje hoor. En… het is droog!