Intussen weer 2 opgezegd. :cheer:
Mexx : proficiat, veel plezier ervan !
Roanna : jij gaat lekker zo, hou nix meer over, behalve geld dan he lol2
Ziekenfonds was in de tijd dat je fondspatienten had en particulieren. Volgens mij is dat al een tijdje verandert hoor ![]()
Beps : ZF of ZV wat maakt die ene letter uit he, trouwens f/v fouten worden er toch al zat genoeg gemaakt, toch ?? :))))))
:NETHERLANLinda: 21 t/m 24 oktober Kasteel de Caube:NETHERLAN
Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Vivaturkije: 1 augustus t/m 15 augustus Konakli/Turkije
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Zo ik vond het lijstje zo kort worden
Jeetje Viev, jij bent er snel bij!
Wat in het vat zit verzuurd niet toch hihihihihi
http://94.100.124.162/1422500001-1422550000/1422533701-1422533800/1422533791_5_6qJd.jpeg
http://cache1.hyves-static.net/images/hubs/spitslogonotext.png
Dag drie in het drama dat ‘De blunderende Blackberry’ heet.
Al sinds maandag kampt Blackberry met een fikse storing, waardoor gebruikers veelal geen beschikking hebben over ping, e-mail en WhatsApp. De ontevreden geluiden zijn niet van de lucht, en op internet zijn zelfs video’s te vinden waarop voormalige liefhebbers laten zien hoe ze hun woede op hun Blackberry afreageren.
bron: hyves
Hahaha kan me wel voorstellen dat sommige mensen zich afreageren op de blackberry!! ![]()
Beps: als je tijd hebt, wil je dan een mailtje/pbtje naar mij sturen wat een beetje leuke apps zijn?
Thanks!
:NETHERLANLinda: 21 t/m 24 oktober Kasteel de Caube:NETHERLAN
Bloem29: 12 November: Erfurt- Duitsland
Raak: 18 t/m 22 November - Roggel
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
En de verjaardagen nog …
13/12 TRL
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Nou het lijstje weer aangepast, ik had een vakantie geboekt bij cor en don, hahahha was ook te mooi om waar te zijn, maar had keurig de bevestiging en de aanbetaling gedaan, maar het was verkeerd op het internet gezet…mocht hem nu wel kosteloos annuleren, maar ik zag hem en dacht ik probeer het toch helaas pindakaas hihihihi het was voor 15 dagen allincl. 1080 euro met vertrek op 1 aug. voor 15 naar Titan select, mocht nu na correctie 2215 euro neer leggen nou laat maar zitten dan he. hihihihiihi
@viva
Ik hoef dus niet meer te kijken ![]()
lol2 lol2 lol2
Ik lach je niet uit hoor Viva… maar het doet me weer ergens aan denken. Het bekende worstje voorhouden en dan snel terug trekken. Daar is Corridon zooooo goed in he!! Wat niet wil zeggen, dat ik nooit meer met hen ga, want als ze een leuke reis aanbieden voor een leuke prijs…PROBEER ik wel te boeken hoor. lol2
Oh meid, wat zonde dan he, want het had toch gekunt, nietwaar dan?
Nee MK, niet meer nodig.:mad:
Viva: wanneer had je geboekt als ik vragen mag?
hai hai
ikke weer thuis na een drukke dag. collega’s afwezig dus heb het werk voor 4 man gedaan, wel leuk
@ viev nou lekker dan. is toch van de zotten! als je toch je bevestiging krijgt, moeten ze jou toch die reis ‘geven’ voor die prijs???
@ mexx hoe zit dat? boekingsbevestiging is toch voor beiden kanten bindend??
jij je pad! veel plezier ermee
@ roanna, goed bezig hoor! idd wat je zegt, de krantjes enzo, ook de goede doelen eruit. soms duurt het nog wel ff voor je er echt vanaf bent, maar t kan maar opgezegd zijn. ikzelf lees veel online en af en toe zo eens een actie, of met een bon een tijdschriftje ofzo.
beter op vakantie gaan dan de oud papier bak spekken ![]()
ikke 2 dg geleden mn nieuwe cv op monsterboard gezet en sindsdien al 4 telefoontjes gehad. het meeste was nix, maar morgen gesprekje bij uzb over veelbelovende baan. ben benieuwd
Vanmorgen…tja het staat in hun algemene voorwaarden dus jammer
Bloem: ja daarom vroeg ik wanneer ze geboekt had… Een touroperator mag volgens de ANVR-voorwaarden binnen 8 kantooruren de prijzen herzien… Hoe gemeen dan ook! ![]()
pfff weer in turkije zeg… zielig voor iedereen daar!
Ik toch even dokter gebeld en ik moet komen bij hem. Hij wil me even zien, maar gezien mijn haaruitval en rest van mijn leuke kwaaltjes wil hij alles even op een rij zetten. Zeker met de familiegeschiedenis… tsjaaaa ik heb nu eigenlijk best een hele fijne dokter moet ik zeggen.
Toen mijn vader met hartinfarct was opgenomen belde hij elke dag naar ons.
@viva: balen: maar nu weer verder neuzen!
@roanna: is alles aan het opzeggen hahha. Wat ik nog wel eens doe is een proefabo op de krant en na 3 maanden is dat weer stop! ![]()
@mexx: heeft de aaipad in handen! En hoe voelt het?
voor de rest knuffel!
!
http://vthumb.ak.fbcdn.net/hvthumb-ak-snc4/51237_2375653586507_2375651706460_15527_1416_t.jpg Bodrum turgutreis [HD]
Bodrum turgutreis beklenen firtina
Weet niet of dit lukt. Maar dit was zondag… Op bodrum turgutreis klikken.
Verder werkt het alleen als je ook FB hebt. Dit is namelijk van de turgutreis pagina op FB
@Jac: Jeetje hee… je zal er nu maar zitten en dan te bedenken dat wij vorig jaar en het jaar ervoor (toen echt heel mooi weer) ook hier waren om deze tijd en toen heel aardig weer hebben gehad, behalve vorig jaar wat minder, maar toch niet zo. Heel sneu ook voor de bewoners hoor.
Nee, ik neem ook geen tijdelijke abonnementen meer, of ik moet er zelf geinteresseerd in zijn, maar laat me niets meer aanpraten.
@Bloem: Kijk, jij begrijpt het. Echt alles gaat eruit. Ik moet er nog 2 en dan heb ik de goede doelen ook eruit. Jammer voor hen, maar ik blijf heus nog wel in de collectebus gooien en af toe vrijwillig storten hoor, maar dan heb ik beter overzicht.
Succes met de sollicitatie’s.
Viva had mij vandaag even gebelt om me te tippen over deze reis en ik ermee aan de gang en kreeg eerst steeds een foutmelding ( waren er waarschijnlijk zelf al achter dat het niet klopte ) en daarna stonden er weer prijzen op en als ik dan ( zogenaamd ) voor 1 week, 2 pers, wilde boeken, moest ik het dubbele betalen als in de groene tabel. Toen had ik al een idee… daar is iets niet pluis en zie hier. :mad: Maargoed, nog tijd zat toch Viva!!! Maar wel jammer hoor.
@Mexx: En? Blij met je padje? Kun je er al veel mee?. R. heeft er ook een en ik kijk soms weleens even mee.
Mexx thanx voor het meedenken. Ja eigenlijk belachelijk he als je via internet boekt is het bindend voor de boeker dan he. Maar vanaf de andere kant kunnen ze er wel onderuit.
In feite kan een klant er binnen 5 dagen ook nog onderuit! (Mits het buiten 6 weken voor vertrek is, en niet op aanvraag geweest is…
)
Viva,wat balen zeg…
Mexx,en al op de ipad?
Bloem,klinkt wel positief als je al zo vaak benadert wordt.
Roanna,dat scheelt zeker al een hoop als de abbo’s eruit zijn.
@viva: had je de munten al opgestuurd?